Thierry Baudet

Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Thierry Baudet

Bericht door Bonny »

Herman schreef:Kijk eens aan, daar komt een aap uit de mouw van mevrouw Nanninga. Opvallend dat zowel zij als Pouw-Verweij tot zulke harde conclusies komen.

https://nos.nl/artikel/2357956-nanninga ... kapot.html
Mevrouw Nanninga was in het verleden op Twitter ook niet vies van het uiten zeer bedenkelijke uitspraken. Dat zij zich nu opwerpt als het redelijke element binnen FvD vind ik dan ook opmerkelijk.
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12003
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Thierry Baudet

Bericht door Herman »

We zullen rustig afwachten hoe zich het drama voltrekt. Ik verwacht op basis van de huidige ontwikkelingen dat hun rol in de politiek is uitgespeeld. Er zijn maar zeer weinig mensen te porren om op zo'n partij te stemmen. Ook de LPF wist zich in vier jaar tijd volledig uit te rangeren.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17326
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Thierry Baudet

Bericht door huisman »

huisman schreef:
Herman schreef:Ik zie even niet in waar deze partij electoraal succes mee zou moeten behalen nu Baudet weg is.
Is Baudet weg? Volgens mij speelt hij een strategisch spel. FvD gaat hier wel forse schade door oplopen en de VVD van Rutte zal nog groter worden.
Baudet is toch nog niet weg. Waar zal deze chaos eindigen?

https://nos.nl/l/2358034
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12003
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Thierry Baudet

Bericht door Herman »

De kans bestaat dat hij het partijleiderschap wint en zijn kader opstapt.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12003
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Thierry Baudet

Bericht door Herman »

huisman schreef:
huisman schreef:
Herman schreef:Ik zie even niet in waar deze partij electoraal succes mee zou moeten behalen nu Baudet weg is.
Is Baudet weg? Volgens mij speelt hij een strategisch spel. FvD gaat hier wel forse schade door oplopen en de VVD van Rutte zal nog groter worden.
Baudet is toch nog niet weg. Waar zal deze chaos eindigen?

https://nos.nl/l/2358034
Volgende zet: bestuur zet Baudet uit het bestuur.
merel
Berichten: 9760
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Thierry Baudet

Bericht door merel »

Soap vervolg: bestuur verzoekt Baudet op te stappen.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Thierry Baudet

Bericht door FlyingEagle »

Hij verliest nu zoveel prominenten, die zie ik niet meer terugkomen.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8935
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Thierry Baudet

Bericht door J.C. Philpot »

Als het hem niet lukt om terug te komen, zie ik hem nog gewoon opnieuw beginnen. Mogelijk sluiten enkelen van de opgestapte bondgenoten dan ook nog aan. Qua strategie a la Henk Krol.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Thierry Baudet

Bericht door FlyingEagle »

Ik treur er niet om maar ergens vind het ik het jammer, ik houd van partijen die tegen het linkse geluid ingaan en daar was Thierry een meester in. Alleen vind ik wel dat hij heel anders was dan in het begin.
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Thierry Baudet

Bericht door Van Ewijk »

FlyingEagle schreef:Ik treur er niet om maar ergens vind het ik het jammer, ik houd van partijen die tegen het linkse geluid ingaan en daar was Thierry een meester in. Alleen vind ik wel dat hij heel anders was dan in het begin.
Hij is nu beduidend onevenwichtiger en ongeloofwaardiger als ik het zeggen mag.
Alleen al het feit dat ie probeert terug te komen als partijleider binnen krap dezelfde week als ie is afgetreden.
De geloofwaardigheid is er nu wel voorgoed van af.
Trouwens altijd intens triest als je ergens van weggestuurd word wat je zelf hebt opgericht...
Hijzelf en die hele partij zijn nu slechts karikaturen van zichzelf.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Thierry Baudet

Bericht door Van Ewijk »

FlyingEagle schreef:Hij verliest nu zoveel prominenten, die zie ik niet meer terugkomen.
Ergens ook wel een beetje laf van die prominenten.
Vooral van Hiddema.
Ik had van hem wel verwacht dat hij in de leegte zou springen die Baudet had achtergelaten met de belofte om snel schoon schip te maken.
In plaats daarvan weet ie zich spreekwoordelijk geen raad om als één van de eerste het zwemvest aan te trekken en met een vette adieu overboord te springen.
Als je dan toch je naam en reputatie verbonden hebt aan iets wat je mee hebt helpen opbouwen siert het je ook als je blijft in noodweer en desnoods de zaak opnieuw opbouwt.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8935
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Thierry Baudet

Bericht door J.C. Philpot »

Het is uiteraard geen toeval dat deze brief bij de pers terecht is gekomen.

https://www.rd.nl/vandaag/laatste-nieuw ... -1.1717137
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Thierry Baudet

Bericht door Ambtenaar »

Iemand die dergelijke theorieën erop na houdt, is natuurlijk elke geloofwaardigheid verloren. Dat lijkt me evident.
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Thierry Baudet

Bericht door Zeeuw »

J.C. Philpot schreef:Het is uiteraard geen toeval dat deze brief bij de pers terecht is gekomen.

https://www.rd.nl/vandaag/laatste-nieuw ... -1.1717137
Als je als volwassene het voorvoegsel 'ziek' gebruikt om iets te duiden, val je voor mij toch behoorlijk door de mand.
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Thierry Baudet

Bericht door Van Ewijk »

Ambtenaar schreef:Iemand die dergelijke theorieën erop na houdt, is natuurlijk elke geloofwaardigheid verloren. Dat lijkt me evident.
Na de verkiezingen word het gewoon nul zetels en word de hele boel weer opgedoekt.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Plaats reactie