Referendum 6 april Oekraine

DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door DDD »

Geen idee. Ik heb het niet getest. Koorts en veel slapen plus wat misselijkheid maar verder voel ik mij inmiddels weer prima (zoals je mogelijk al had gelezen :D )
HersteldHervormd
Berichten: 6055
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door HersteldHervormd »

DDD schreef:Geen idee. Ik heb het niet getest. Koorts en veel slapen plus wat misselijkheid maar verder voel ik mij inmiddels weer prima (zoals je mogelijk al had gelezen :D )
Ik had het ook dinsdag, een beetje koorts. Bij een lichte verhoging voel ik het al, dan word ik een beetje naar. Gelukkig was het na een dag al weer weg.

Na al die coronaperikelen zou je denken dat als je ziek bent je minimaal een week thuis zit haha.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17326
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door huisman »

DDD schreef:Geen idee. Ik heb het niet getest. Koorts en veel slapen plus wat misselijkheid maar verder voel ik mij inmiddels weer prima (zoals je mogelijk al had gelezen :D )
Goed te lezen. Er zijn erg veel mensen ziek.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door Simon0612 »

huisman schreef:
DDD schreef:De kerstvakantie 2022/2023 bijvoorbeeld. Niet dat ik kerstvakantie heb, al ben ik al de hele week ziek thuis. :)

Beterschap! Griep?
Hier zelfde verhaal. Heb je een keertje vakantie en dan ziek worden. Toen ik spierpijn kreeg vertrouwde ik het niet. Testje was duidelijk, positief op Corona. Behoorlijk aan het hoesten, daarnaast flink snotteren, keel en hoofdpijn. Maar hopelijk nu de ergste dagen achter de rug.
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Plaats reactie