Moet Nederland de JSF aanschaffen?

Terri

Re: Moet Nederland de JSF aanschaffen?

Berichtdoor Terri » 15 Jan 2020, 15:38

Mara schreef:De EO zendt momenteel een serie uit over F16 vliegers. Ik las dat ze dit doen om jonge mensen te werven. Blijkbaar heeft de luchtmacht ook een tekort aan personeel.

Defensie gaat over wezenlijke zaken: veiligheid, vrede, mensenlevens. Daarin maken zowel de politiek, de legerleiding als de individuele militairen telkens weer afwegingen die niet altijd even makkelijk zijn."

Ik kreeg hier een keer een trailer van te zien, ongelooflijk. Ik schrok, dacht bah, dit hoef ik niet te zien, is het nb van de EO!, heel moeilijk.

Mara

Berichtdoor Mara » 15 Jan 2020, 15:46

Terri schreef:Ik kreeg hier een keer een trailer van te zien, ongelooflijk. Ik schrok, dacht bah, dit hoef ik niet te zien, is het nb van de EO!, heel moeilijk.

Ik heb net de trailer bekeken, maar ik zag alleen de scene van de jongen met het meisje waarvan ik dacht: waarom moet dit nu zo?
Er zit geweld in ja, maar oorlog voeren en vredesmissies zijn niet a walk in the park.
Terri, het logo van de EO is op zich geen garantie dat er dan geen onbetamelijke dingen te zien en horen zullen zijn hoor. :nonnon
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon

Terri

Berichtdoor Terri » 15 Jan 2020, 16:08

Mara schreef:
Terri schreef:Ik kreeg hier een keer een trailer van te zien, ongelooflijk. Ik schrok, dacht bah, dit hoef ik niet te zien, is het nb van de EO!, heel moeilijk.

Ik heb net de trailer bekeken, maar ik zag alleen de scene van de jongen met het meisje waarvan ik dacht: waarom moet dit nu zo?
Er zit geweld in ja, maar oorlog voeren en vredesmissies zijn niet a walk in the park.
Terri, het logo van de EO is op zich geen garantie dat er dan geen onbetamelijke dingen te zien en horen zullen zijn hoor. :nonnon

Ach Mara, dat is helaas op vele fronten in het leven zo, tot een reformatorisch forum toe ;) Toch verwacht ik van een christelijke omroep dat juist zij het verschil maken in deze wereld vol seks en geweld. Misschien ben ik dan naïef, het zij zo. Maar ik hoop dat ik nooit ga 'wennen' aan deze beelden en het zeker niet ga bagatelliseren.

Terug naar “Politiek”