Beroepingswerk discussie [7]

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Tiberius »

Job schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Tiberius schreef:Het klopt ook niet. De eerste regel is al fout. Die moet zijn:
Het hoofd van de BV GG zoekt …
Ik heb geen zin om vanuit Zeeland helemaal naar de Hoekse Waard te rijden voor een sollicitatiegesprek. Dat kost teveel benzine.
Of je spreekt beiden ergens in bijvoorbeeld Brabant af, ik noem maar wat, in Aalst ofzo, en dat jullie er dan een midweekje van maken. Er is immers veel te bespreken.

Ik ben trouwens best benieuwd naar secundaire arbeidsvoorwaarden. En stel dat de kandidaat veel matchende beroepen voorstelt aan de gemeenten, levert dat mogelijk boluss... eh, bonussen op?
Zolang ze er maar aan vasthouden om niet ieders gunst te winnen, is het prima.
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Geytenbeekje »

Stiekem vindt GG-lid dit wel heel erg leuk. :huhu
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Tiberius »

Erik1960 schreef:
Job schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Tiberius schreef:Het klopt ook niet. De eerste regel is al fout. Die moet zijn:
Het hoofd van de BV GG zoekt …
Ik heb geen zin om vanuit Zeeland helemaal naar de Hoekse Waard te rijden voor een sollicitatiegesprek. Dat kost teveel benzine.
Of je spreekt beiden ergens in bijvoorbeeld Brabant af, ik noem maar wat, in Aalst ofzo, en dat jullie er dan een midweekje van maken. Er is immers veel te bespreken.

Ik ben trouwens best benieuwd naar secundaire arbeidsvoorwaarden. En stel dat de kandidaat veel matchende beroepen voorstelt aan de gemeenten, levert dat mogelijk boluss... eh, bonussen op?
Ik weet niet zo veel van ‘ligging’, maar wel iets van ligging. Aalst ligt toch niet in Brabant? Of gaan ze dan de grens over naar Belgisch Brabant? Van Zeeland naar de Hoeksche (let op de ch in de naam) Waard is toch niet zo heel ver?
Er zijn 2 dorpen die Aalst heten: 1 in Gelderland en 1 in Noord-Brabant. Beide is nog best een nijdig eind rijden zowel voor GG lid als voor vA.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Erik1960 »

Tiberius schreef:Er zijn 2 dorpen die Aalst heten: 1 in Gelderland en 1 in Noord-Brabant. Beide is nog best een nijdig eind rijden zowel voor GG lid als voor vA.
Oei… Shame on me…. Heb er zelfs bij in de buurt gewoond (de Brabo-variant)
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Job »

Tiberius schreef:
Erik1960 schreef: Ik weet niet zo veel van ‘ligging’, maar wel iets van ligging. Aalst ligt toch niet in Brabant? Of gaan ze dan de grens over naar Belgisch Brabant? Van Zeeland naar de Hoeksche (let op de ch in de naam) Waard is toch niet zo heel ver?
Er zijn 2 dorpen die Aalst heten: 1 in Gelderland en 1 in Noord-Brabant. Beide is nog best een nijdig eind rijden zowel voor GG lid als voor vA.
Zeker. Maar daarom er gelijk maar een kleine werkvakantie van maken. Als Ds. V.A. nu carpoolt met de sollicitant kan de sollicitant op de lange weg richting het vakantiehuisje misschien wat Bach draaien in de auto.
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Geytenbeekje »

Job schreef:
Tiberius schreef:
Erik1960 schreef: Ik weet niet zo veel van ‘ligging’, maar wel iets van ligging. Aalst ligt toch niet in Brabant? Of gaan ze dan de grens over naar Belgisch Brabant? Van Zeeland naar de Hoeksche (let op de ch in de naam) Waard is toch niet zo heel ver?
Er zijn 2 dorpen die Aalst heten: 1 in Gelderland en 1 in Noord-Brabant. Beide is nog best een nijdig eind rijden zowel voor GG lid als voor vA.
Zeker. Maar daarom er gelijk maar een kleine werkvakantie van maken. Als Ds. V.A. nu carpoolt met de sollicitant kan de sollicitant op de lange weg richting het vakantiehuisje misschien wat Bach draaien in de auto.
Niet- ritmische samenzang lijkt me wat passelijker ;)
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Maanenschijn »

Tiberius schreef: Er zijn 2 dorpen die Aalst heten: 1 in Gelderland en 1 in Noord-Brabant. Beide is nog best een nijdig eind rijden zowel voor GG lid als voor vA.
Gelderland heeft er zelfs 2.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1457
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Delftenaar »

En dan is er nog Aalst in Oost-Vlaanderen.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Erik1960 »

Delftenaar schreef:En dan is er nog Aalst in Oost-Vlaanderen.
over ligging gesproken: dan hebben we er bijna 1 voor elke ligging…
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Job »

Erik1960 schreef:
Delftenaar schreef:En dan is er nog Aalst in Oost-Vlaanderen.
over ligging gesproken: dan hebben we er bijna 1 voor elke ligging…
En wat is het dan fijn te weten dat ze zullen komen van oosten en westen, van het noorden en van het zuiden.
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Forummer »

Job schreef:
Erik1960 schreef:
Delftenaar schreef:En dan is er nog Aalst in Oost-Vlaanderen.
over ligging gesproken: dan hebben we er bijna 1 voor elke ligging…
En wat is het dan fijn te weten dat ze zullen komen van oosten en westen, van het noorden en van het zuiden.
Dan valt links en rechts weg.
Blij vooruitzicht!
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Erik1960 »

Forummer schreef: En wat is het dan fijn te weten dat ze zullen komen van oosten en westen, van het noorden en van het zuiden.
Dan valt links en rechts weg.
Blij vooruitzicht![/quote]
ik kies voor Oost; dat zijn toch de beste
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1457
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Delftenaar »

Hoewel de Wijzen uit het oosten kwamen denk ik dat ik dat het goed is als ook in het westen, noorden en zuiden kerken zijn waar Gods Woord conform de Bijbel gepredikt wordt.

Zeker in plaatsen als Aalst (Waalre) en Aalst (Vlaanderen) waar, met name in laatstgenoemde plaats, tijdens carnaval volledig "losgegaan" wordt.
Iets met een getuigenis richting de wereld enzo.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door GerefGemeente-lid »

Erik1960 schreef:ik kies voor Oost; dat zijn toch de beste
Zeker!
Als inwoner van een Walcherse kustplaats ben ik het daar helemaal mee eens. ;)
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Beroepingswerk discussie [7]

Bericht door Tiberius »

GerefGemeente-lid schreef:
Erik1960 schreef:ik kies voor Oost; dat zijn toch de beste
Zeker!
Als inwoner van een Walcherse kustplaats ben ik het daar helemaal mee eens. ;)
Dat is toch het westen van Nederland?
Plaats reactie