DS J J Tanis

Gesloten
HHKtE
Berichten: 1446
Lid geworden op: 17 feb 2006, 19:33
Locatie: Utrecht

DS J J Tanis

Bericht door HHKtE »

Heel,bijzonder dat zowel de Geref Gem van Genemuiden en de Oud Geref Gem in Ned te Rhenen dezelde preek van Ds J J Tanis tegelijkertijd doordeweeks uitzenden.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: DS J J Tanis

Bericht door Jantje »

Het gaat om ds. J.M.D. de Heer. Dat is gelijk al een stuk minder interessant. Ik heb het even uitgezocht, omdat ik me het al niet voor kon stellen.

Ds. Tanis is er namelijk tegen dat zijn preken via internet gepubliceerd worden.

Vermoedelijk is de uitzending live. In het allereerste begin tijdens Corona was er geen slotje op de website http://www.terhoogekerk.nl waardoor deze vastliep. Je kunt nu als kerkenraad een code krijgen die je dan voor de gemeente kunt uitzenden. GG Genemuiden doet dat dus, en OGGiN Rhenen ook. GG Uddel doet het ook, meen ik.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: DS J J Tanis

Bericht door DDD »

O, ik was al zeer verbaasd.

Dat verklaart misschien ook waarom er eigenlijk nooit preken van ds. J.J. Tanis gelezen worden. Terwijl dat toch helemaal niet zo'n gek idee zou zijn.

Nu het uiteindelijke nieuws in het geheel niet opzienbarend is, kan het onderwerp van het draadje beter aangepast worden.
HHKtE
Berichten: 1446
Lid geworden op: 17 feb 2006, 19:33
Locatie: Utrecht

Re: DS J J Tanis

Bericht door HHKtE »

Jantje schreef:Het gaat om ds. J.M.D. de Heer. Dat is gelijk al een stuk minder interessant. Ik heb het even uitgezocht, omdat ik me het al niet voor kon stellen.

Ds. Tanis is er namelijk tegen dat zijn preken via internet gepubliceerd worden.

Vermoedelijk is de uitzending live. In het allereerste begin tijdens Corona was er geen slotje op de website http://www.terhoogekerk.nl waardoor deze vastliep. Je kunt nu als kerkenraad een code krijgen die je dan voor de gemeente kunt uitzenden. GG Genemuiden doet dat dus, en OGGiN Rhenen ook. GG Uddel doet het ook, meen ik.
stem lijkt sprekend op de stem van Ds Tanis
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: DS J J Tanis

Bericht door windorgel »

Nee, het is dominee De Heer.
GerGem
Berichten: 202
Lid geworden op: 13 nov 2013, 17:15
Locatie: Den Haag

Re: DS J J Tanis

Bericht door GerGem »

DDD schreef:O, ik was al zeer verbaasd.

Dat verklaart misschien ook waarom er eigenlijk nooit preken van ds. J.J. Tanis gelezen worden. Terwijl dat toch helemaal niet zo'n gek idee zou zijn.

Nu het uiteindelijke nieuws in het geheel niet opzienbarend is, kan het onderwerp van het draadje beter aangepast worden.
Toch zijn er diverse boeken met preken van Tanis
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: DS J J Tanis

Bericht door Ad Anker »

Dit lijkt me niet handig.
Gesloten