Afscheid en intrede [2]

Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Zeeuw »

Geytenbeekje schreef:
helma schreef:Misschien staat zo'n gezicht HuHu-K
Ik ga deze opmerking doorgeven aan de mods, dan zien we wel wie er nog huhu zegt.
Jij :huhu
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Geytenbeekje »

Zeeuw schreef:
Geytenbeekje schreef:
helma schreef:Misschien staat zo'n gezicht HuHu-K
Ik ga deze opmerking doorgeven aan de mods, dan zien we wel wie er nog huhu zegt.
Jij :huhu
Ik mag geen smiley meer gebruiken, maar als ik het wel zo mogen, had ik dat wel gedaan ja. : p
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18662
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door helma »

Ik ben niet bang :huhu
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Bezorgd »

Job schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Om 19.00 uur begint de intrededienst van ds. M.G. van Middendorp te Leerdam: https://kerkdienstgemist.nl/stations/13 ... vents/live
De verbinding is wel erg slecht en ruist flink.
Wat een ontzettend slechte uitzending.

Ik begrijp niet waarom het niet gewoon via de website van Tricht-Geldermalsen wordt uitgezonden.
Geen optimaal geluid maar heel prima te volgen allemaal.

Het is ook niet na te luisteren zeker?
Ik was even benieuwd. Hij schijnt in zijn toespraak gelijk maar even gezegd te hebben dat de jeugd hem niet hoeft te mailen of te appen, want daar reageert hij toch niet op? :oO
MGG
Berichten: 3465
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door MGG »

Bezorgd schreef:
Job schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Om 19.00 uur begint de intrededienst van ds. M.G. van Middendorp te Leerdam: https://kerkdienstgemist.nl/stations/13 ... vents/live
De verbinding is wel erg slecht en ruist flink.
Wat een ontzettend slechte uitzending.

Ik begrijp niet waarom het niet gewoon via de website van Tricht-Geldermalsen wordt uitgezonden.
Geen optimaal geluid maar heel prima te volgen allemaal.
Het is ook niet na te luisteren zeker?
Ik was even benieuwd. Hij schijnt in zijn toespraak gelijk maar even gezegd te hebben dat de jeugd hem niet hoeft te mailen of te appen, want daar reageert hij toch niet op? :oO
Te appen snap ik helemaal, niet mailen zou mij verbazen. Het zou mij overigens niet verbazen als dit weer een broodjeaapverhaal is ;)
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Job »

Man, man, wat een onzin en uit z'n verband getrokken. En speciaal daarvoor wil je terugluisteren? Wat moet/wil jij toch met negativiteit rondom de gergem? Je bent zelf lid van een ander kerkverband als ik het goed begreep toch?
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Bezorgd »

Job schreef:Man, man, wat een onzin en uit z'n verband getrokken. En speciaal daarvoor wil je terugluisteren?

Hij heeft het niet gezegd?
Ik wil idd dit soort roddels de kop indrukken als ze niet kloppen.
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Geytenbeekje »

Bezorgd schreef:
Job schreef:Man, man, wat een onzin en uit z'n verband getrokken. En speciaal daarvoor wil je terugluisteren?

Hij heeft het niet gezegd?
Ik wil idd dit soort roddels de kop indrukken als ze niet kloppen.
Als je het antwoord weet hoef je het ook niet de kop in te drukken
Bevindelijk
Berichten: 103
Lid geworden op: 04 jun 2019, 13:02

Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Bevindelijk »

Bezorgd schreef:
Job schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Om 19.00 uur begint de intrededienst van ds. M.G. van Middendorp te Leerdam: https://kerkdienstgemist.nl/stations/13 ... vents/live
De verbinding is wel erg slecht en ruist flink.
Wat een ontzettend slechte uitzending.

Ik begrijp niet waarom het niet gewoon via de website van Tricht-Geldermalsen wordt uitgezonden.
Geen optimaal geluid maar heel prima te volgen allemaal.

Het is ook niet na te luisteren zeker?
Ik was even benieuwd. Hij schijnt in zijn toespraak gelijk maar even gezegd te hebben dat de jeugd hem niet hoeft te mailen of te appen, want daar reageert hij toch niet op? :oO
Dat heeft hij inderdaad gezegd. Alleen niet zonder meer, de pastorie staat voor eenieder open.

De preek is overigens te beluisteren via gergeminfo.nl.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Bezorgd »

Bevindelijk schreef:
Bezorgd schreef:[


Het is ook niet na te luisteren zeker?
Ik was even benieuwd. Hij schijnt in zijn toespraak gelijk maar even gezegd te hebben dat de jeugd hem niet hoeft te mailen of te appen, want daar reageert hij toch niet op? :oO
Dat heeft hij inderdaad gezegd. Alleen niet zonder meer, de pastorie staat voor eenieder open.

De preek is overigens te beluisteren via gergeminfo.nl.
Bijzonder.
Je moet toch open staan voor contact op de manier hoe er in deze tijd contact gezocht wordt?
Natuurlijk kun je aangeven dat de pastorie altijd openstaat, maar zeggen dat je anders niet reageert lijkt me niet echt goed over te komen bij de gemeente. Juist voor jeugd is het laagdrempelig , en nemen op andere wijze misschien helemaal geen contact op.

Maar ik zal het eens naluisteren.
DDD
Berichten: 28486
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door DDD »

Raar inderdaad hoor. Ik vind dat een dominee op zijn minst per e-mailbericht en ook per WhatsApp bereikbaar moet zijn, desnoods via een apart telefoonnummer voor niet dringende gevallen.

De pastorie is altijd open is een rare dooddoener, want die drempel is hoog.
MGG
Berichten: 3465
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door MGG »

DDD schreef:Raar inderdaad hoor. Ik vind dat een dominee op zijn minst per e-mailbericht en ook per WhatsApp bereikbaar moet zijn, desnoods via een apart telefoonnummer voor niet dringende gevallen.

De pastorie is altijd open is een rare dooddoener, want die drempel is hoog.
Via WhatsApp zelfs. Ook 24/7 of dat nog net niet? Waarom trouwens niet via insta, tiktok en snapchat, dat is nog laagdrempeliger voor de jeugd. Als langs gaan 'een hoge drempel is' dan heb je nog de opties briefje sturen, bellen of voor/tijdens/na catechisatie een vraag stellen. Ik denk overigens dat de drempel om bij de pastorie langs te gaan veel kleiner is dan bijvoorbeeld 30 jaar terug.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Bezorgd »

WhatsApp is heel gebruikelijk hoor. Al gaat het maar om app groepen voor catechisatie.
Maar het is toch niet meer dan normaal dat jeugd op deze wijze contact opneemt?
DDD
Berichten: 28486
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door DDD »

Dat is zeker normaal. Daarom vermeldt hij kennelijk dat hem dat niet aanstaat, maar dat zal ongetwijfeld een vriendelijk verzoek zijn geweest.
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Geytenbeekje »

Bezorgd schreef:WhatsApp is heel gebruikelijk hoor. Al gaat het maar om app groepen voor catechisatie.
Maar het is toch niet meer dan normaal dat jeugd op deze wijze contact opneemt?
Ik schat dat 90-95% van de telefoongebruikers Whatsapp heeft, dus ik vind het ook wel normaal, al helemaal voor jongeren.
Plaats reactie