Afscheid en intrede [2]

Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Terri »

-DIA- schreef:
DDD schreef:Je bent gewoon erg vergeetachtig. Om 9.20 uur vanmorgen heb je hier een bijdrage geplaatst. Ik weet niet hoeveel minuten dat heeft gekost, maar het was in ieder geval vandaag.

Los daarvan zijn dit allemaal bijzaken. De hoofdzaak is, dat je met op zichzelf juiste uitspraken, in het verkeerde verband geplaatst, de plank flink kunt misslaan.
Kan ja, ik geloof dat ik vanmorgen even heb gekeken, maar kan me niet herinneren of ik wat heb gepost. En nog even dit: lk denk denk (en hoop)
toch niet dat ik aan het vergeetsyndroom a la de minister-president lijdt...
Nou... :huhu
.-DIA- » Ma Jun 20, 2022 8:10 am een heel groot stuk.... :tilt
Het komt er dicht bij Dia... :) Kun je wel hebben he?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:Ik heb er in ieder geval nog een actieve herinnering aan. :)

Maar het kan goed zijn dat je vergeetachtig wordt, natuurlijk. Het forum bewaart alles (uitgenomen de moderatie-acties).
Kunt u zich misschien ook herinneren wat ik dan zou hebben geschreven?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

Terri schreef:
-DIA- schreef:
DDD schreef:Je bent gewoon erg vergeetachtig. Om 9.20 uur vanmorgen heb je hier een bijdrage geplaatst. Ik weet niet hoeveel minuten dat heeft gekost, maar het was in ieder geval vandaag.

Los daarvan zijn dit allemaal bijzaken. De hoofdzaak is, dat je met op zichzelf juiste uitspraken, in het verkeerde verband geplaatst, de plank flink kunt misslaan.
Kan ja, ik geloof dat ik vanmorgen even heb gekeken, maar kan me niet herinneren of ik wat heb gepost. En nog even dit: lk denk denk (en hoop)
toch niet dat ik aan het vergeetsyndroom a la de minister-president lijdt...
Nou... :huhu
.-DIA- » Ma Jun 20, 2022 8:10 am een heel groot stuk.... :tilt
Het komt er dicht bij Dia... :) Kun je wel hebben he?
Het was in ieder geval niet iets waarover ik herrie zou kunnen verwachten, anders was ik wel wat oplettender geweest. Kan vanzelf zo in een soort van reflex "efkes op het forum zetten" omdat ik het dan lezenswaard vond.
Overigens heb ik er nog altijd geen actieve herinnering aan... maar ik zeg niet dat het niet zou kunnen. Wel zou ik ter ondersteuning van mijn geheugen (dat is blijkbaar nodig) graag weten wat ik gepost heb, indien ik wat gepost heb. :love
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

Ah ik snap het al! Dat was Artikel 29 van de Ned. Geloofsbelijdenis. Maar dat artikel heb ik niet geschreven!


Toevoeging, ondertussen heb ik nog geen antwoord gehad waar de NGB in art. 29 de plank misslaat. Zou u dat nog even willen zeggen. Alvast bedankt voor de moeite.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Piet Puk »

De bevestiging en intrede a.s. woensdag van ds. J.B. Huisman vind plaats in de HHG van Lunteren.
Henk J
Berichten: 2558
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Henk J »

Of dat nu veel helpt weet ik ook niet, de A1 zal waarschijnlijk gewoon vol komen te staan. Maar misschien valt het ook wel mee. Hangt er natuurlijk ook vanaf vanuit welke richting je komt. Stroe ligt tussen Ermelo en Lunteren in ongeveer.
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door DDD »

Je kunt die 10 kilometer in de meeste gevallen toch gewoon fietsen? Of begrijp ik nou iets verkeerd?
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door DDD »

-DIA- schreef:Ah ik snap het al! Dat was Artikel 29 van de Ned. Geloofsbelijdenis. Maar dat artikel heb ik niet geschreven!


Toevoeging, ondertussen heb ik nog geen antwoord gehad waar de NGB in art. 29 de plank misslaat. Zou u dat nog even willen zeggen. Alvast bedankt voor de moeite.
Dat antwoord heb je al wel gekregen. Twee keer zelfs. Je hebt of niet goed gelezen, of bent het alweer vergeten. In beide gevallen zou ik zeggen: lees nogmaals;-)
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:
-DIA- schreef:Ah ik snap het al! Dat was Artikel 29 van de Ned. Geloofsbelijdenis. Maar dat artikel heb ik niet geschreven!


Toevoeging, ondertussen heb ik nog geen antwoord gehad waar de NGB in art. 29 de plank misslaat. Zou u dat nog even willen zeggen. Alvast bedankt voor de moeite.
Dat antwoord heb je al wel gekregen. Twee keer zelfs. Je hebt of niet goed gelezen, of bent het alweer vergeten. In beide gevallen zou ik zeggen: lees nogmaals;-)
Ik geloof je wel, als ik het echt belangrijk vond zou ik het wel nalezen. Het is nu alzo dat ik daar niet zo veel behoefte aan heb.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door FlyingEagle »

Piet Puk schreef:De bevestiging en intrede a.s. woensdag van ds. J.B. Huisman vind plaats in de HHG van Lunteren.
Interessant, de leden weten nog van niks
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Piet Puk »

FlyingEagle schreef:
Piet Puk schreef:De bevestiging en intrede a.s. woensdag van ds. J.B. Huisman vind plaats in de HHG van Lunteren.
Interessant, de leden weten nog van niks
GerGemInfo.nl wel. Staat onder Agenda
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door FlyingEagle »

Piet Puk schreef:
FlyingEagle schreef:
Piet Puk schreef:De bevestiging en intrede a.s. woensdag van ds. J.B. Huisman vind plaats in de HHG van Lunteren.
Interessant, de leden weten nog van niks
GerGemInfo.nl wel. Staat onder Agenda
Ah dan zal m’n vrouw de mail wel gehad hebben. Maar die slaapt al en ik ben net thuis vandaar dat ik het nog niet wist.
Henk J
Berichten: 2558
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Henk J »

DDD schreef:Je kunt die 10 kilometer in de meeste gevallen toch gewoon fietsen? Of begrijp ik nou iets verkeerd?
Ede-Lunteren is prima te fietsen maar Ermelo-Lunteren is 30 kilometer hoor.
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door DDD »

Dat begrijp ik. Maar het is intrede in Ede, niet afscheid in Ermelo.
Henk J
Berichten: 2558
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Henk J »

Klopt, maar dan kan er nog wel veel belangstelling zijn. Overigens liggen de Petrakerk van de GG en de Bethelkerk in Lunteren nog geen 5 kilometer van elkaar af, daar rijden morgen geen trekkers.
Plaats reactie