Weekdiensten

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Weekdiensten

Bericht door Jantje »

In de vergaderagenda van het RD van hedenavond staan verschillende diensten die om 18.00 uur, 18.30 uur of 19.00 uur beginnen. O.a. de dienst met ds. De Waard in Woerden begint om 18.30 uur.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Weekdiensten

Bericht door Erskinees »

Geytenbeekje, je kiest qua weekdiensten uitgerekend de meest chaotische week uit. Verschillende weekdiensten zullen geannuleerd, verplaatst of vervroegd worden.
Online
Geytenbeekje
Berichten: 8245
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Weekdiensten

Bericht door Geytenbeekje »

Erskinees schreef:Geytenbeekje, je kiest qua weekdiensten uitgerekend de meest chaotische week uit. Verschillende weekdiensten zullen geannuleerd, verplaatst of vervroegd worden.
Dan maak je voor jezelf een keuze wie je wilt horen en dan kijk je wi vervalt en wie toch nog wel te beluisteren zijn.
newton
Berichten: 673
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Weekdiensten

Bericht door newton »

De tijden op kerktijden zijn blijkbaar niet overal aangepast. In Rijssen Zuid beginnen we vanavond een half uurtje eerder dan de aangegeven tijd. Vanaf 19.00 is ds. Janse te beluisteren op https://meeluisteren.gergemrijssen.nl:8443/zuid met een bijbellezing over Mozes. We zijn inmiddels aangekomen bij de 8e plaag, sprinkhanen, waarbij Mozes een laatste keer Gods Woord aan Farao brengt.
Online
Geytenbeekje
Berichten: 8245
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Weekdiensten

Bericht door Geytenbeekje »

Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Weekdiensten

Bericht door Mister »

Wat heeft dit maken met weekdiensten?
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Weekdiensten

Bericht door Zeeuw »

Mister schreef:
Wat heeft dit maken met weekdiensten?
Er is een dienst door de week over dit punt.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Weekdiensten

Bericht door -DIA- »

Zeeuw schreef:
Mister schreef:
Wat heeft dit maken met weekdiensten?
Er is een dienst door de week over dit punt.
Alleen, het probeleem is dat ik 's-Gravendeel niet kan vinden op kerkdienstgemist....
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
grote gerrit
Verbannen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2021, 13:26

Re: Weekdiensten

Bericht door grote gerrit »

Heeft iemand de bidstond van ds Egas nog geluisterd? Het lukte mij niet om het te vinden.
Online
Geytenbeekje
Berichten: 8245
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Weekdiensten

Bericht door Geytenbeekje »

-DIA- schreef:
Zeeuw schreef:
Mister schreef:
Wat heeft dit maken met weekdiensten?
Er is een dienst door de week over dit punt.
Alleen, het probeleem is dat ik 's-Gravendeel niet kan vinden op kerkdienstgemist....
Ik zie dat ook niet, of ze doen speciaal voor vanavond een keer op kerkdienstgemist.nl
Wellicht als je wilt luisteren kan je contact opnemen met de scriba
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Weekdiensten

Bericht door -DIA- »

Tijdens wat ronkijken op kerkdienstgemist stuitte zomaar bij geval op een soort Bijbellezing, en hoewel ik de dominee niet ken, lijkt hij toch Schriftuurlijk te spreken. Er ligt zeker lering en onderwijs in. De dienst wordt uitgezonden uit de Hersteld Hervormde Gemeente van Genemuiden.
https://kerkdienstgemist.nl/stations/10 ... 8180001073
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Online
Geytenbeekje
Berichten: 8245
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Weekdiensten

Bericht door Geytenbeekje »

-DIA- schreef:Tijdens wat ronkijken op kerkdienstgemist stuitte zomaar bij geval op een soort Bijbellezing, en hoewel ik de dominee niet ken, lijkt hij toch Schriftuurlijk te spreken. Er ligt zeker lering en onderwijs in. De dienst wordt uitgezonden uit de Hersteld Hervormde Gemeente van Genemuiden.
https://kerkdienstgemist.nl/stations/10 ... 8180001073
Fijne predikant ja.
Ik heb hem ook wel eens 1 x gehoord.
Biddagpreek volgens mij die ik gehoord heb
grote gerrit
Verbannen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2021, 13:26

Re: Weekdiensten

Bericht door grote gerrit »

DIA: Hebt u de bidstond van ds Egas nog beluisterd? Hij preekt toch ook wel eens in de Noorderkerk?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Weekdiensten

Bericht door -DIA- »

grote gerrit schreef:DIA: Hebt u de bidstond van ds Egas nog beluisterd? Hij preekt toch ook wel eens in de Noorderkerk?
Ja, ik had het willen horen, ook na een tip van een vriend. We hadden zelf ook kerk, en ja, ik dacht het later na te luisteren, maar dat ging niet. Er staat wel iets van 'download', dan wordt er inderdaad wat gedownload maar niet te beluisteren. En inderdaad. ds Egas heeft een tijdrede bij ons gehouden. Ik vond het best wel jammer dat ik het niet kon beluisteren.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Reformer
Berichten: 295
Lid geworden op: 06 nov 2007, 22:07
Locatie: land van de schaduw van de dood

Re: Weekdiensten

Bericht door Reformer »

-DIA- schreef:
grote gerrit schreef:DIA: Hebt u de bidstond van ds Egas nog beluisterd? Hij preekt toch ook wel eens in de Noorderkerk?
Ja, ik had het willen horen, ook na een tip van een vriend. We hadden zelf ook kerk, en ja, ik dacht het later na te luisteren, maar dat ging niet. Er staat wel iets van 'download', dan wordt er inderdaad wat gedownload maar niet te beluisteren. En inderdaad. ds Egas heeft een tijdrede bij ons gehouden. Ik vond het best wel jammer dat ik het niet kon beluisteren.
https://dienstmeekijken.nl/cgk-damwoude/
En de zaligheid is in geen Ander; want er is ook onder de hemel geen andere Naam, Die onder de mensen gegeven is, door Welke wij moeten zalig worden.
Plaats reactie