Bericht van Rens

Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Bericht van Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef:Beste mensen,

Hoewel we euthanasie op grond van Gods Woord afwijzen, lijkt me het niet de taak van dit forum om stenen te werpen richting een zieke, kwetsbare man, temeer daar de feiten ons slechts ten dele bekend zijn.
Mocht er behoefte zijn aan een discussie over euthanasie, dan kan daar een nieuw topic over geopend worden, maar dan wel buiten de context van deze casus.
We bevelen Rens in uw aller voorbede aan en verzoeken deze kwestie, behoudens feitelijke informatie, verder te laten rusten.

Met vriendelijke groet,
Tiberius
Goedenmorgen Tib,

=========


"Als Rens had geschreven: Ademhaling is onmogelijk geworden en daarom wordt een bewustzijnsverlagend middel toegediend"

zoals Vlinder omschreven heeft, zijn de juiste woorden, maar kon die in de toch wat emotionele fase waarin ik zit, niet vinden.

en idd is elke ademtocht een opgave, maar doordat de dosis morfine langzaam wordt opgehoogd, bereiken we een situatie die hopelijk één wordt waarin de strijd om lucht minder zwaar wordt.

en bewustzijnsverlagend werkt morfine hoe dan ook al, en idd is het gebruik van morfine niet het prettigste qua bijwerkingen.

maar met Gods goedertierenheid mag ik mij op verlaten.

============

hartelijk dank..........ik ga weer liggen, want dit schrijven is ook al slopend.

hartelijke groet aan allen!!

Rens

--- Op verzoek van Rens dit alsnog toegevoegd aan het topic; mvg Tib ---
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gesloten