Kleine vreugden

Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mannetje »

merel schreef:Dat klinkt beter! Hopelijk ben je er snel vanaf!
Al even terug, maar gelukkig ook al weer even verleden tijd.
Het ging heel snel. Pijn werd veroorzaakt door restvuil... er zat een dikke prop in en toen die er uit was gezogen was de pijn met een paar dagen over.
-
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mara »

Zo leuk om nu online jurken te shoppen.
Lage prijzen, prima lengtes: over de knie, enkellang.
Prachtige warme tinten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Online
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Mara schreef:Zo leuk om nu online jurken te shoppen.
Lage prijzen, prima lengtes: over de knie, enkellang.
Prachtige warme tinten.
Wat leuk! Op welke sites heb je ze gevonden?
Mannetje schreef:
merel schreef:Dat klinkt beter! Hopelijk ben je er snel vanaf!
Al even terug, maar gelukkig ook al weer even verleden tijd.
Het ging heel snel. Pijn werd veroorzaakt door restvuil... er zat een dikke prop in en toen die er uit was gezogen was de pijn met een paar dagen over.
Wat fijn! Oorpijn is vreselijk!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mara »

merel schreef:
Mara schreef:Zo leuk om nu online jurken te shoppen.
Lage prijzen, prima lengtes: over de knie, enkellang.
Prachtige warme tinten.
Wat leuk! Op welke sites heb je ze gevonden?
Ik moest een paar grotematenjurken bestellen voor een oude dame en kwam ik met google op Bon Prix en Wehkamp uit.
Even verder gekeken en daar zag ik hele leuke, zeer betaalbare jurken. Afgeprijsd van 69 naar 29 euro!
Ik vind ze zo leuk met sneakers of stoere boots eronder.
Zoiets bedoel ik dan
Afbeelding

Mijn jurken zijn al uitverkocht zie ik.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Online
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Mara schreef:
merel schreef:
Mara schreef:Zo leuk om nu online jurken te shoppen.
Lage prijzen, prima lengtes: over de knie, enkellang.
Prachtige warme tinten.
Wat leuk! Op welke sites heb je ze gevonden?
Ik moest een paar grotematenjurken bestellen voor een oude dame en kwam ik met google op Bon Prix en Wehkamp uit.
Even verder gekeken en daar zag ik hele leuke, zeer betaalbare jurken. Afgeprijsd van 69 naar 29 euro!
Ik vind ze zo leuk met sneakers of stoere boots eronder.
Zoiets bedoel ik dan
Afbeelding

Mijn jurken zijn al uitverkocht zie ik.
De huidige lengte van jurken en rokken vind ik erg leuk. Aan stoffen moet ik nog erg wennen. Mijn oma droeg dezelfde print op haar jurken en polyester vind ik vreselijk om te dragen. Ook de wijdere modellen rondom romp en schouders vind ik bij veel vrouwen niet flatteren.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mara »

merel schreef: De huidige lengte van jurken en rokken vind ik erg leuk. Aan stoffen moet ik nog erg wennen. Mijn oma droeg dezelfde print op haar jurken en polyester vind ik vreselijk om te dragen. Ook de wijdere modellen rondom romp en schouders vind ik bij veel vrouwen niet flatteren.
Het is lang niet allemaal polyester hoor. Viscose, een mengstof of gerecycled - dus duurzaam - je kunt zelfs een fijn breisel vinden.
Lange blousejurken zijn ook leuk, met een riempje om de taille.
Wijde bovenkant kies ik nooit, zit niet prettig en inderdaad, flatteert niet.
Als je er even voor gaat zitten, vind je een keur aan kleuren (oranje-bruin is dé kleur van dit najaar, zelfs pasgeboren baby's zijn er in gekleed) printjes en effen stoffen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Online
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Mara schreef:
merel schreef: De huidige lengte van jurken en rokken vind ik erg leuk. Aan stoffen moet ik nog erg wennen. Mijn oma droeg dezelfde print op haar jurken en polyester vind ik vreselijk om te dragen. Ook de wijdere modellen rondom romp en schouders vind ik bij veel vrouwen niet flatteren.
Het is lang niet allemaal polyester hoor. Viscose, een mengstof of gerecycled - dus duurzaam - je kunt zelfs een fijn breisel vinden.
Lange blousejurken zijn ook leuk, met een riempje om de taille.
Wijde bovenkant kies ik nooit, zit niet prettig en inderdaad, flatteert niet.
Als je er even voor gaat zitten, vind je een keur aan kleuren (oranje-bruin is dé kleur van dit najaar, zelfs pasgeboren baby's zijn er in gekleed) printjes en effen stoffen.
Viscose vind ik voor najaar en winter te koud en lange blousejurken vind ik bij een ander leuk staan, maar niet bij mijzelf. Daarnaast vind ik veel stoffen te dun voor de winter. Als we het toch hebben over duurzame kleding zouden de stoffen wat dikker mogen zijn. Dan kan de verwarming een graadje lager. De kleuren bruin oranje vind ik heel mooi, net zoals het mosgroen en okergeel.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mara »

merel schreef: Viscose vind ik voor najaar en winter te koud en lange blousejurken vind ik bij een ander leuk staan, maar niet bij mijzelf. Daarnaast vind ik veel stoffen te dun voor de winter. Als we het toch hebben over duurzame kleding zouden de stoffen wat dikker mogen zijn. Dan kan de verwarming een graadje lager. De kleuren bruin oranje vind ik heel mooi, net zoals het mosgroen en okergeel.
Ik ben een koukleum en in een oud geïsoleerd huis, vind ik het al snel te koud.
Daarom een topje onder de jurk en een lekker warm lang vest erop. :super
Ik heb vorige winter een paar lange truien gekocht, maar gek genoeg zijn die toch minder warm. Laagjes isoleren blijkbaar beter dan 1 dikke laag.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Kleine vreugden

Bericht door Nasrani »

Sinds vorige week lid van een bijbelstudiegroep via WhatsApp. Met mannen uit verschillende kerken in de omgeving. Prachtig om zo iedere dag na te denken met elkaar over wat Gods Woord ons zegt en om elkaar te bemoedigen.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zeeuw »

Nasrani schreef:Sinds vorige week lid van een bijbelstudiegroep via WhatsApp. Met mannen uit verschillende kerken in de omgeving. Prachtig om zo iedere dag na te denken met elkaar over wat Gods Woord ons zegt en om elkaar te bemoedigen.
Daarnaast ben je uiteraard ook van harte welkom, de eerste donderdag van de maand, bij ons :)
Online
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Mara schreef:
merel schreef: Viscose vind ik voor najaar en winter te koud en lange blousejurken vind ik bij een ander leuk staan, maar niet bij mijzelf. Daarnaast vind ik veel stoffen te dun voor de winter. Als we het toch hebben over duurzame kleding zouden de stoffen wat dikker mogen zijn. Dan kan de verwarming een graadje lager. De kleuren bruin oranje vind ik heel mooi, net zoals het mosgroen en okergeel.
Ik ben een koukleum en in een oud geïsoleerd huis, vind ik het al snel te koud.
Daarom een topje onder de jurk en een lekker warm lang vest erop. :super
Ik heb vorige winter een paar lange truien gekocht, maar gek genoeg zijn die toch minder warm. Laagjes isoleren blijkbaar beter dan 1 dikke laag.

Ik heb het ook snel koud en draag altijd laagjes. Ik wilde ook even kijken en wellicht wat leuks voor weinig op de kop tikken. Ik had alleen geen prijslimiet gegeven. De jurken die ik leuk vond, kosten een kleine €400,00 :haha . Laat maar!
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zita »

Dit vind ik gewoon lief: https://twitter.com/josineevers/status/ ... 4612043782
De mevrouw met het grijze haar heeft onlangs de diagnose borstkanker gekregen, en zou voorlopig voor het laatst als Máxima-fan present kunnen zijn bij een activiteit van de koningin. Een royaltyjournaliste heeft dat doorgegeven aan Máxima's gevolg, waarop de mevrouw van Máxima een dikke knuffel kreeg.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Bertiel »

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Bertiel »

Je dochter in slaap zingen.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Online
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Verlanglijstje van mijn dochter voor Sint
1. Hond
2. Hond
3. Huisdier, maar het liefst een hond
4.-20 andere dingen
21. een boek ( liever niet, maar die krijg ik toch wel)
22. hond
23. Hondenknuffel
Volgens mij wil iemand iets duidelijk maken
:haha
Plaats reactie