Kleine vreugden

Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Kleine vreugden

Bericht door Erik1960 »

Marco schreef:Negen jaar oude printer, werkt weer als nieuw. Ik moest hem uit elkaar halen vanwege een paperjam (onderdeeltje bleek losgeschoten). Meteen goed schoongemaakt. Pakt nu weer fotopapier (deed-ie al meer dan een jaar niet meer) en print weer alle kleuren (ook al maanden geleden). Ik was al aan het oriënteren op een nieuwe. Bijkomend voordeel: voor dit oude model Epson printer zijn de cartridges heel goedkoop te krijgen :D .

Leve de instructievideo's op Youtube!
Ai… YouTube… pas toch op…
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1711
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Kleine vreugden

Bericht door Ararat »

Erik1960 schreef:
Marco schreef:Negen jaar oude printer, werkt weer als nieuw. Ik moest hem uit elkaar halen vanwege een paperjam (onderdeeltje bleek losgeschoten). Meteen goed schoongemaakt. Pakt nu weer fotopapier (deed-ie al meer dan een jaar niet meer) en print weer alle kleuren (ook al maanden geleden). Ik was al aan het oriënteren op een nieuwe. Bijkomend voordeel: voor dit oude model Epson printer zijn de cartridges heel goedkoop te krijgen :D .

Leve de instructievideo's op Youtube!
Ai… YouTube… pas toch op…
Als je zowel printer als YT op zwart-wit zet is er niks aan het handje :huhu
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Kleine vreugden

Bericht door Herman »

Nieuwe baan.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Kleine vreugden

Bericht door Erik1960 »

Herman schreef:Nieuwe baan.
Proficiat!
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mannetje »

Herman schreef:Nieuwe baan.
Wat ga je doen?
-
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Herman schreef:Nieuwe baan.
Bofferd

ik ben ook naarstig op zoek, maar vind het niet meevallen
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Kleine vreugden

Bericht door Herman »

merel schreef:
Herman schreef:Nieuwe baan.
Bofferd

ik ben ook naarstig op zoek, maar vind het niet meevallen
Ik ook niet. Het heeft een jaar geduurd sinds ik september vorig jaar besloot wat anders te gaan doen en acht maanden nadat ik bij mijn vorige baan ben gestopt.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Kleine vreugden

Bericht door Herman »

Mannetje schreef:
Herman schreef:Nieuwe baan.
Wat ga je doen?
Wat met administratie en rapportages binnen een elektrotechnisch bedrijf.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Herman schreef:
merel schreef:
Herman schreef:Nieuwe baan.
Bofferd

ik ben ook naarstig op zoek, maar vind het niet meevallen
Ik ook niet. Het heeft een jaar geduurd sinds ik september vorig jaar besloot wat anders te gaan doen en acht maanden nadat ik bij mijn vorige baan ben gestopt.
Jij bent dus ook al even op zoek. Ik heb de knoop een paar maanden geleden doorgehakt en start met steeds meer tegenzin de dag op.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10419
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zita »

merel schreef:
Herman schreef:
merel schreef:
Herman schreef:Nieuwe baan.
Bofferd

ik ben ook naarstig op zoek, maar vind het niet meevallen
Ik ook niet. Het heeft een jaar geduurd sinds ik september vorig jaar besloot wat anders te gaan doen en acht maanden nadat ik bij mijn vorige baan ben gestopt.
Jij bent dus ook al even op zoek. Ik heb de knoop een paar maanden geleden doorgehakt en start met steeds meer tegenzin de dag op.
Overweeg het onderwijs. Past volgens mij wel bij jou, met name de oudere leerlingen. Lekker duidelijk, lekker nuchter, maar wel zorgzaam.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Zita schreef:
merel schreef:
Jij bent dus ook al even op zoek. Ik heb de knoop een paar maanden geleden doorgehakt en start met steeds meer tegenzin de dag op.
Overweeg het onderwijs. Past volgens mij wel bij jou, met name de oudere leerlingen. Lekker duidelijk, lekker nuchter, maar wel zorgzaam.
Daar heb ik eerlijk gezegd wel eens over nagedacht. Welk vak kan je geven na een studie rechten?
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10419
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zita »

merel schreef:
Zita schreef:
merel schreef:
Jij bent dus ook al even op zoek. Ik heb de knoop een paar maanden geleden doorgehakt en start met steeds meer tegenzin de dag op.
Overweeg het onderwijs. Past volgens mij wel bij jou, met name de oudere leerlingen. Lekker duidelijk, lekker nuchter, maar wel zorgzaam.
Daar heb ik eerlijk gezegd wel eens over nagedacht. Welk vak kan je geven na een studie rechten?
Ik denk dat je enorm veel vrijstellingen krijgt als je een lerarenopleiding richting maatschappijwetenschappen of misschien zelfs bedrijfseconomie doet. Als je docent op MBO ook overweegt, zijn er veel meer vakken mogelijk, maar daar heb ik totaal geen beeld van.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10419
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zita »

Herman schreef:Nieuwe baan.
gefeliciteerd!
DDD
Berichten: 28482
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine vreugden

Bericht door DDD »

Maatschappijleer, denk ik. Of overweeg een andere richting binnen het recht.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Maatschappijleer vond ik zelf altijd een nutteloos vak. Als puber had ik het gevoel dat ik de vraagstukken zelfstandig ook wel kon overdenken :haha .

Een andere richting van het recht spreekt mij bijzonder weinig aan. Ik ben een beetje murw van de argumenten en denk regelmatig aan het begin van de discussie 'wat een onzin, we weten beiden waar we uiteindelijk uit gaan komen. Zullen we gewoon het einde bespreken, dat bespaart veel tijd en energie'.

Nee, als ik het over had kunnen doen, zou ik geneeskunde gaan studeren en geriater worden. Dat lijkt mij echt enorm leuk.
Plaats reactie