Kleine vreugden

merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Dat klinkt beter! Hopelijk ben je er snel vanaf!
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Bertiel »

Onder de douche met dochterlief
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Bertiel »

Dochterlief die ‘s nachts 7,5 uur aan één stuk slaapt

Edit. Om 3 uur toch voeding moment, niks van meegekregen. Volgens vrouwlief toen wel wat gezegd.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zita »

Bertiel schreef:Dochterlief die ‘s nachts 7,5 uur aan één stuk slaapt

Edit. Om 3 uur toch voeding moment, niks van meegekregen. Volgens vrouwlief toen wel wat gezegd.
:haha dan had jij die slaap blijkbaar hard nodig.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Bertiel »

Een Johannes de Heer afspeellijst op spotify
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Weer twee dagen in de week naar kantoor. Wat een verademing. Sinds maart 2020 thuis gewerkt.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zita »

Een bijna opgeruimde boekenkast. Om de paar jaar krijg ik het op mijn heupen en moet de hele boel eruit. Onrustig, rommelig, enz. Alle interieurtips zeggen: 'Zet je boeken op kleur.' Dat was dus de vorige keer. Sindsdien heb ik enorm veel tijd doorgebracht met het bedenken hoe de kleur van de kaft van het boek dat ik zocht was. Ik kocht zelfs boeken die ik al bleek te hebben. Dus nu gaan we terug naar alfabet. Het zal in ieder geval al rustiger ogen als op iedere plank nog niet een stapeltje boeken bovenop de rij ligt. En over anderhalf jaar vast weer naar kleur.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Kleine vreugden

Bericht door Orchidee »

Lijkt me lastig @Zita
De boeken die ik heb, staan sowieso achter een deur en ik heb het meer gesorteerd staan op thema.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zita »

Orchidee schreef:Lijkt me lastig @ZitaAfbeelding
De boeken die ik heb, staan sowieso achter een deur en ik heb het meer gesorteerd staan op thema.
De ene kast is literatuur. Die staat op alfabet. De andere kast is theologie, vakgericht, geschiedenis enz. Die staat op thema en vervolgens op auteur.
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Kleine vreugden

Bericht door KDD »

Zita schreef:Een bijna opgeruimde boekenkast. Om de paar jaar krijg ik het op mijn heupen en moet de hele boel eruit. Onrustig, rommelig, enz. Alle interieurtips zeggen: 'Zet je boeken op kleur.' Dat was dus de vorige keer. Sindsdien heb ik enorm veel tijd doorgebracht met het bedenken hoe de kleur van de kaft van het boek dat ik zocht was. Ik kocht zelfs boeken die ik al bleek te hebben. Dus nu gaan we terug naar alfabet. Het zal in ieder geval al rustiger ogen als op iedere plank nog niet een stapeltje boeken bovenop de rij ligt. En over anderhalf jaar vast weer naar kleur.
Daar heb ik ook last van. Als ik een boek voor de tweede keer ga bestellen dan laat amazon het me weten dat ik het al een keer gekocht heeft. Dat is een voordeel van op amazon kijken voor boek prijzen. Het is wel handig maar zo zie je dat de internet meer over ons weet dan wijzelf soms.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Kleine vreugden

Bericht door Job »

Zita schreef:Een bijna opgeruimde boekenkast. Om de paar jaar krijg ik het op mijn heupen en moet de hele boel eruit. Onrustig, rommelig, enz. Alle interieurtips zeggen: 'Zet je boeken op kleur.' Dat was dus de vorige keer. Sindsdien heb ik enorm veel tijd doorgebracht met het bedenken hoe de kleur van de kaft van het boek dat ik zocht was. Ik kocht zelfs boeken die ik al bleek te hebben. Dus nu gaan we terug naar alfabet. Het zal in ieder geval al rustiger ogen als op iedere plank nog niet een stapeltje boeken bovenop de rij ligt. En over anderhalf jaar vast weer naar kleur.
Heerlijk. Boekenvreugde :love
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Dodo »

Ik heb een app in de mobiel waar al mijn boeken in staan. Met een tag welke kleur ze hebben, omdat ik ook mijn boeken op kleur heb en me anders suf zoek.
Ik sta vaak in een kringloop en weet dan echt niet meer of ik een bepaald boek al heb of niet, en dan is die app een uitkomst.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Kleine vreugden

Bericht door HersteldHervormd »

Dodo schreef:Ik heb een app in de mobiel waar al mijn boeken in staan. Met een tag welke kleur ze hebben, omdat ik ook mijn boeken op kleur heb en me anders suf zoek.
Ik sta vaak in een kringloop en weet dan echt niet meer of ik een bepaald boek al heb of niet, en dan is die app een uitkomst.
Ook leuk, ik houd ook van structuur en systemen. Op mijn werk maak ik in Outlook ook voor al mijn projecten en andere diversere mails categorieën met de naam van het project en de daarbij horende kleur. Als ik wat terug moet zoeken op basis van een project gaat dit heel eenvoudig.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Online
DDD
Berichten: 28483
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RE: Re: Kleine vreugden

Bericht door DDD »

Dodo schreef:Ik heb een app in de mobiel waar al mijn boeken in staan. Met een tag welke kleur ze hebben, omdat ik ook mijn boeken op kleur heb en me anders suf zoek.
Ik sta vaak in een kringloop en weet dan echt niet meer of ik een bepaald boek al heb of niet, en dan is die app een uitkomst.
Welke app? Ik heb onlangs een aantal boekenkasten opgeruimd en kwam toen een aantal dezelfde boeken tegen. Vast allemaal tweedehands aangeschaft, dat scheelt.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Dodo »

BookBuddy. Je kunt nieuwe titels invoeren door de streepjescode te scannen, dat werkt heel aardig. Handmatig invoeren is ook mogelijk natuurlijk.
Plaats reactie