Wist je dat ...[5]

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33283
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Wist je dat ...[5]

Bericht door Tiberius »

Hier verder met "Wist je dat".

Kinderachtige en onvolwassen postings zullen zonder verder commentaar verwijderd worden.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

...ik bijna m'n stem kwijt ben
....ik moeite moet doen om te kunnen communiceren
.....ik me best wel beroerd voel.
......ik binnenkort ga koffie drinken op m'n nieuwe werk (afdeling)
.......ik door de telefoon van harte welkom werd geheten
..........ik me daardoor behoorlijk prettig voel!!!
.............. IK BLIJ BEN!!!! :oops: :oops:
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Je hier kunt stemmen voor de politicus van het jaar?
Van der Vlies momenteel duidelijk op één staat?
Ik hem zoiets eigenlijk wel eens gun?
Dit bericht daarom een oproep is, ook voor de CU'ers onder ons? :wink:

Ik denk dat het een mooi signaal is.
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Berichten: 278
Lid geworden op: 20 nov 2007, 14:20

Bericht door Jan Klaassen »

Er gaat vast een mail rond. SGP op 1 en twee.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

En twee CDA'ers en een CU'er. Volgens mij zijn ze in deze kringen gewoon beter georganiseerd via forums enzo. :) Je hebt nu de rel dat twee gospelnummers uit de top 2000 allertijden zijn gehaald omdat men het aantal stemmen onevenredig vond bij de plaat. Het bleek dat er via een site/forum was opgeroepen op een bepaald nummer te stemmen... en die was in de top-20 van alle tijden gekomen. Dat nummer hebben ze nu geschrapt. Flauw. Stemmen zijn stemmen.

Zelfde gebeurde volgens jaar toen de NBV de NS Publieksprijs won. Kwam ook ene hoop kritiek op.

Maar goed, wat kunnen we hier van leren? Dat als we als christenen de handen ineenslaan, gaan samenwerken, onze krachten (de we hebben gekregen) bundelen, we absoluut heel veel invloed op de maatschappij kunnen uitoefenen, we veel zeggenskracht hebben, een hoop kunnen bereiken.

Maar goed, ik heb gestemd. Van der Vlies op 1. Dat verdient hij idd wel vind ik. Uitstekende politicus.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Andre Rouvoet heeft al een keer de titel in de wacht gesleept. Maar ja, toen zat hij nog in e oppositie :wink:
Eerlijk is eerlijk, hoewel ik het niet altijd met hem eens ben, Van der Vlies is wel een van de betere!! Dus ja, bij mij staat hij dit jaar ook op nr 1
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Doordat ik deze week was "gegriepeerd" was ik in staat een deel van de begrotingsdebatten van de TK te volgen.

Uiteraard ben ik zeer bevooroordeeld, maar het optreden van de twee SGP-ers heb ik hogelijk gewaardeerd.
Evenwichtig, breed en principieel.

Kees en Bas :wink: op 1 en 2.
Voordewind (CU) op 3.

En nog twee, niet christelijke politici.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Als toevoeging op die debatten: Ik heb ervan genoten dat ik de stijl van de heer Van der Vlies in zijn betogen terugzie in die van de heer Van der Staaij, zowel in gebaren- als lichaamstaal.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Hehe, ruim 2300 punten voor Van der Vlies, gevolgd door ruim 1600 voor Van der Staaij en dan op nummer 3 Balkenende met maar 650 punten. van der Vlies is best goed maar volgens mij zijn de stemmers niet representatief van de Nederlandse kiezet :D

Overigens staat Rouvoet 6e en Van Middelkoop 8e.

:D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik eigenlijk dat topoc zoek met de lezing van ds Simons (of is dat die beruchte topic, in dat geval laat maar) Er stond ook een link op van een bijbelstudie. Kan iemand mij PB-en?
Terzijde, die lezing van ds Simons vond ik erg helder!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Het hier sneeuwt terwijl de zon schijnt???
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Margriet schreef:Het hier sneeuwt terwijl de zon schijnt???
En....., zie je ook de regenboog?
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Nee.. helaas
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Margriet schreef:Nee.. helaas
Is dat niet vreemd?
Wilhelm
Berichten: 3240
Lid geworden op: 13 okt 2007, 19:26

Bericht door Wilhelm »

JolandaOudshoorn schreef:Ik eigenlijk dat topoc zoek met de lezing van ds Simons (of is dat die beruchte topic, in dat geval laat maar) Er stond ook een link op van een bijbelstudie. Kan iemand mij PB-en?
Terzijde, die lezing van ds Simons vond ik erg helder!!
Bedoel je dit topic ?
Gesloten