Wat doen we vandaag?

Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Wat doen we vandaag?

Bericht door Rens »

Tja, ik wéét het, er moet ergens een gelijksoortige topic zijn, maar IK kan 'm niet meer terugvinden, vandaar maar déze geopend.

Wat gaan "we" vandaag doen??

Ik ga in ieder geval met de Valys naar de Kringloopwinkel in Apeldoorn. Een beetje struinen tussen al die spotgoedkope (enkele duppies) en leuke hebbedingetjes die je her en der kunt neerzetten of gebruiken
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Bericht door henriët »

heerlijk shoppen in R'dam!
Bijenkorf DDD-dagen :D
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

had vanochtend een begrafenis.
Daarna wat boodschappen gedaan
m'n tas in gepakt en t weekend in Drenthe zijn.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Tiberius »

Rens schreef:Tja, ik wéét het, er moet ergens een gelijksoortige topic zijn, maar IK kan 'm niet meer terugvinden, ...
De vorige staat hier.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Ik heb net vanmorgen gewerkt, vanmiddag (nu dus) ga ik even de stad in om cadeautje te kopen voor mn pa en wellicht nog wat kleding shoppen... en vanavond naar 't Gelredome :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Symposium GG in Dordrecht geweest. Nieuwsgierig om me heen gekeken naar andere Refoforummers maar ik zag er maar één, en die kende ik al. Verder heb ik er velen verdacht maar wist ik het bij niemand zeker. Het wordt tijd om weer eens een meeting te houden. :wink:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Jongere schreef:Het wordt tijd om weer eens een meeting te houden. :wink:
effe off-topic......als er maar zó weinig mensen komen, wat heeft het dan voor zin om weer zo'n heisa te gaan maken rond een meeting??? het is natuurlijk wél leuk zo'n meeting, maar dan moeten er toch wel heel wat meer piepeltjes komen..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Rens schreef:
Jongere schreef:Het wordt tijd om weer eens een meeting te houden. :wink:
effe off-topic......als er maar zó weinig mensen komen, wat heeft het dan voor zin om weer zo'n heisa te gaan maken rond een meeting??? het is natuurlijk wél leuk zo'n meeting, maar dan moeten er toch wel heel wat meer piepeltjes komen..............
Ik ben er nog nooit geweest. Had er eerst geen behoefte aan, laatste keer leek me wel leuk maar toen kon ik niet..
Enne.. niet het vele is goed maar het goede is veel.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Daphne schreef:Ik heb net vanmorgen gewerkt, vanmiddag (nu dus) ga ik even de stad in om cadeautje te kopen voor mn pa en wellicht nog wat kleding shoppen... en vanavond naar 't Gelredome :D
Ja ik ook!!!!! En ik ga jouw zien!!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef: Ja ik ook!!!!! En ik ga jouw zien!!!!
daar heb je het gehannes al....nou mensen , bérg je dan maar als dei twee elkaar tegenkomen........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Jongere schreef:Symposium GG in Dordrecht geweest. Nieuwsgierig om me heen gekeken naar andere Refoforummers maar ik zag er maar één, en die kende ik al. Verder heb ik er velen verdacht maar wist ik het bij niemand zeker. Het wordt tijd om weer eens een meeting te houden. :wink:
Ik heb je niet gezien in ieder geval.
Ook niet op de foto's op Yord.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

de laatste dag in Drenthe zijn. Leuke dingen doen en weer terug naar huis om m'n vakantie verder te vieren.
kleuzien

Bericht door kleuzien »

vandaag duurt niet meer z o heeeeeel lang ;)

Maar i.i.g. vandaag heb ik de opdrachten van mijn cursus gemaakt, geleerd (ook voor de cursus), voorbereid, de verjaardag van mijn collega voorbereid, naar huis gereden, tas uitgepakt, gelezen, gerefoforumd.

Oja, het was me vrije dag vandaag
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Bericht door Erasmiaan »

Jongere schreef:Symposium GG in Dordrecht geweest. Nieuwsgierig om me heen gekeken naar andere Refoforummers maar ik zag er maar één, en die kende ik al. Verder heb ik er velen verdacht maar wist ik het bij niemand zeker. Het wordt tijd om weer eens een meeting te houden. :wink:
Je broer staat op de foto ;)
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Erasmiaan schreef:
Jongere schreef:Symposium GG in Dordrecht geweest. Nieuwsgierig om me heen gekeken naar andere Refoforummers maar ik zag er maar één, en die kende ik al. Verder heb ik er velen verdacht maar wist ik het bij niemand zeker. Het wordt tijd om weer eens een meeting te houden. :wink:
Je broer staat op de foto ;)
Ja, pontificaal. :mrgreen:
Gesloten