Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Berichten: 278
Lid geworden op: 20 nov 2007, 14:20

Bericht door Jan Klaassen »

Miscanthus schreef:Moet je Jeremia eens lezen wat die allemaal overhoop haalt om iets duidelijk te maken.......
Miscanthus, je moet een lijn stellen en als men toneelspel niet goed acht, dan moet je niet ineens dat goed keuren als het onderwerp je wel zint.
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Jan Klaassen schreef:
Miscanthus schreef:Moet je Jeremia eens lezen wat die allemaal overhoop haalt om iets duidelijk te maken.......
Miscanthus, je moet een lijn stellen en als men toneelspel niet goed acht, dan moet je niet ineens dat goed keuren als het onderwerp je wel zint.
dat is het 'em nu juist. Het gaat om het onderwerp en niet om toneel als zodanig. Dan moet je Jeremia ook afkeuren. Heb je het wel eens gelezen?
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Berichten: 278
Lid geworden op: 20 nov 2007, 14:20

Bericht door Jan Klaassen »

Miscanthus schreef:
Jan Klaassen schreef:
Miscanthus schreef:Moet je Jeremia eens lezen wat die allemaal overhoop haalt om iets duidelijk te maken.......
Miscanthus, je moet een lijn stellen en als men toneelspel niet goed acht, dan moet je niet ineens dat goed keuren als het onderwerp je wel zint.
dat is het 'em nu juist. Het gaat om het onderwerp en niet om toneel als zodanig. Dan moet je Jeremia ook afkeuren. Heb je het wel eens gelezen?
Ik vind dat wel een hellend vlak. Het kan best zijn dat God Jeremia gebood om doormiddel van een bepaalde aktie iets uit te beelden, maar dat hebben deze mensen waarschijnlijk niet.
Ze voelen zelf ook wel aan dat het randje is, want ze hebben het over ingetogen en eenvoudig. Ja, het zou eens gaan lijken op een film...
Laatst gewijzigd door Jan Klaassen op 22 nov 2007, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Thanksgiving vieren
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Jan Klaassen schreef:Ze voelen zelf ook wel aan dat het randje is, want ze hebben het over ingetogen en eenvoudig. Ja, het zou eens gaan lijken op een film...
Dat zetten ze er bij om mensen met opvattingen zoals jij over de streep te trekken..... :wink:
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Berichten: 278
Lid geworden op: 20 nov 2007, 14:20

Bericht door Jan Klaassen »

Miscanthus schreef:
Jan Klaassen schreef:Ze voelen zelf ook wel aan dat het randje is, want ze hebben het over ingetogen en eenvoudig. Ja, het zou eens gaan lijken op een film...
Dat zetten ze er bij om mensen met opvattingen zoals jij over de streep te trekken..... :wink:
Over het randje bedoel je ;)
Gebruikersavatar
Andreas
Berichten: 85
Lid geworden op: 27 sep 2007, 12:16

Bericht door Andreas »

Marnix schreef:Tja, toen ik na mijn operatie las wat er bij een ruggenprik allemaal kan misgaan dacht ik ook: Hmm, dat is allemaal heel ernstig. Het beste kan je daar niks van weten, dat soort kennis heeft toch alleen maar negatieve gevolgen.
Dat kan je maar beter niet vooraf weten :). Ik wist wel het één en ander, dat verklaart mijn zenuwen vooraf wel deels denk ik. Ook is de regio (rond het hart) wel iets om zorgen om te maken, vind ik altijd. :)

Maar inderdaad, kennis is niet altijd goed om te hebben.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

Ziekenhuisje 'spelen'
Heb drie patiëntjes met oor-en keelklachten en hoestbuien
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Hier ook twee patiënten. Eentje met oorpijn en de ander met keelpijn.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

werken en bij komen van de verkoudheid
uitgeworpen
Berichten: 939
Lid geworden op: 11 sep 2006, 20:10

Bericht door uitgeworpen »

sterkte met al die zieken
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Langs de Ikea, orienteren & kopen :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

Daphne schreef:Langs de Ikea, orienteren & kopen :D
leuk :D
Ma Vis
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:26
Locatie: Zvwovp

Bericht door Ma Vis »

Beterschappen voor alle zieken!
Bij ons heerst roodvonk. :?
'k hoop maar dat de bacterietjes en virusjes bij ons uit de buurt blijven!
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Ma Vis schreef:Beterschappen voor alle zieken!
Bij ons heerst roodvonk. :?
'k hoop maar dat de bacterietjes en virusjes bij ons uit de buurt blijven!
oef dat is wel heel spannend!!
Gesloten