Wist je dat . . . [4]

Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Wist je dat . . . [4]

Bericht door memento »

En hier gaan we weer verder....
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik schijnbaar de eerste ben?
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

.....ik voor 14 dagen helemaal alleen ben met m'n hondje?
.....Maria 2 weken er lekker tussenuit geknepen is naar vrienden toe?
.....zij daar ff rust neemt?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

...vandaag mijn 1e werkdag was
...ik vanmiddag al weer lekker vrij ben.
...ik heeeel veeeel dingen moet regelen (cwi, tandarts, financieen, huishouden, etc.)
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

... het ook mijn 1e werkdag is? :(
... ik al weer zin heb in vakantie?
Gebruikersavatar
plebe
Berichten: 656
Lid geworden op: 11 aug 2005, 10:38

Bericht door plebe »

Ik vermoed dat onze Preeklinks-vriend op vakantie is?
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33296
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

plebe schreef:Ik vermoed dat onze Preeklinks-vriend op vakantie is?
Dat verbaast me niets.
Gebruikersavatar
plebe
Berichten: 656
Lid geworden op: 11 aug 2005, 10:38

Bericht door plebe »

Wat verbaast je niet :
Dat hij op vakantie is of dat ik dat vermoed?
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33296
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

plebe schreef:Wat verbaast je niet :
Dat hij op vakantie is of dat ik dat vermoed?
Dat hij op vakantie is.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33296
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Moderator opmerking

Beste mensen,

Discussies over gospelfestivals zijn niet gewenst, omdat in het verleden is gebleken dat bij dergelijke discussies de emoties te hoog oplopen.
Bovendien heeft de doelgroep van dit forum geen raakvlak met dit fenomeen.

Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23851
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

...ik me afvraag welke raakvlakken de doelgroep van dit forum wel heeft....

... en of de doelgroep van dit forum werkelijk geen raakvlak met gospelfestivals heeft...

... het RD het raakvlak met zijn achterban wel aanwezig acht...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

refo schreef:...ik me afvraag welke raakvlakken de doelgroep van dit forum wel heeft....

... en of de doelgroep van dit forum werkelijk geen raakvlak met gospelfestivals heeft...

... het RD het raakvlak met zijn achterban wel aanwezig acht...
Ik snap Tiberius toch wel.
Ja, er zijn mensen op het forum die raakvlakken hebben met gospelfestivals, maar ze zijn dik in de minderheid en horen ook niet bij de beoogde doelgroep. De doelgroep is groter, maar zal voor het grootste gedeelte geen gedegen achtergrondkennis en zeker geen begrip hebben voor deze onderwerpen.
Wat je dan krijgt is een splitsing van groepen die van te voren al te maken viel, waar vaak stellingnames gedaan worden die oninhoudelijk zijn en regelmatig beledigend overkomen voor degenen die wel zich met deze onderwerpen bezig houden. M.a.w. de doelgroep heeft globaal gezien geen recht van spreken over deze onderwerpen omdat ze geen inhoudelijke kennis hebben over dit geheel en niets inhoudelijks kunnen toevoegen aan de discussie dan alleen ach en wee te preken over deze onderwerpen. Dan maar geen discussie aldus het mod-team en ik denk dat ze gelijk hebben. Je schiet er toch niets mee op.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Kaw schreef:M.a.w. de doelgroep heeft globaal gezien geen recht van spreken over deze onderwerpen omdat ze geen inhoudelijke kennis hebben over dit geheel en niets inhoudelijks kunnen toevoegen aan de discussie dan alleen ach en wee te preken over deze onderwerpen. Dan maar geen discussie aldus het mod-team
Grappige redenatie. De doelgroep heeft er geen verstand van, dus moeten we er maar niet over praten.
Tsja, ik kan nog wel meer onderwerpen verzinnen waar de doelgroep geen verstand van heeft :roll:
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Hendrikus schreef:
Kaw schreef:M.a.w. de doelgroep heeft globaal gezien geen recht van spreken over deze onderwerpen omdat ze geen inhoudelijke kennis hebben over dit geheel en niets inhoudelijks kunnen toevoegen aan de discussie dan alleen ach en wee te preken over deze onderwerpen. Dan maar geen discussie aldus het mod-team
Grappige redenatie. De doelgroep heeft er geen verstand van, dus moeten we er maar niet over praten.
Tsja, ik kan nog wel meer onderwerpen verzinnen waar de doelgroep geen verstand van heeft :roll:
Tja, net alsof de doelgroep inhoudelijk geinteresseerd is in deze onderwerpen. Deze onderwerpen worden hier enkel aangehaald om als schopobject te dienen en dat weet jij net zo goed als ik.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Tiberius schreef:Moderator opmerking

Beste mensen,

Discussies over gospelfestivals zijn niet gewenst, omdat in het verleden is gebleken dat bij dergelijke discussies de emoties te hoog oplopen.
Bovendien heeft de doelgroep van dit forum geen raakvlak met dit fenomeen.

Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
Beste Moderator

Dit is een open brief :D!
Ik vind het allemaal prima, maar ik mag toch hopen dat ik wel mag vertellen als ik een keer ergens heen ga? Ik ga namelijk volgende week naar corfu en op 6 okt. ja dan ga ik ook nog ergens heen. Meedelen lijkt me toch geen verboden iets? :D
Verder heb ik uw reactie al in mijn glazen bol aan zien komen!Ga ik nu door voor de koelkast?

Met vriendelijke groet,
Daphne, forumlid :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gesloten