Wist je dat . . . [4]

Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Ariene schreef:quote="wim"]
Ariene schreef:
Als er een vrouwenvereniging langs komt, ben je al snel de jongste persoon.
PARDON?
Laat me raden.... Ariene is erg jong en is lid van een vrouwenvereniging.

Dat ze me jong schatten vind ik altijd heerlijk, maar dat dat al digitaal gebeurt is helemaal super!! :oops:

Maar ik vind het wel jammer dat een vrouwenvereniging als een oude vrouwen vereniging wordt gezien.
Bij ons is het echt van 25-80. Dat maakt het ook zo mooi.
De jongere leren van de ouderen, en de ouderen van de jongeren.[/quote]

Ja dat snap ik wel, maar waarom is dat dan een specifieke vrouwenvereniging? Bij ons zijn de verenigingen ook met jong en oud, alles door elkaar... maar dan ook mannen en vrouwen door elkaar. Ik snap niet waarom dan op al die punt diversiteit te hebben behalve dan wat betreft geslacht.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Sinds dit seizoen is er bij ons ook de mogelijkheid dat de "oudjes" de "jonkies" bezoeken en andersom. En dat is best leuk (voor een keer dan) En je kan idd veel van elkaar leren, maar daar hebben wij weer andere activiteiten voor. Ik vind het best fijn om als jonge vrouwen onder elkaar te zijn, omdat je dan over specifieke "jonge vrouwen onderwerpen" kan praten. En ik neem aan dat dit bij de anderen verenigingen ook geld. (mannen onder elkaar, jongeren onder elkaar etc.)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Kaw schreef:
helma schreef:
Tiberius schreef:
Kaw schreef: Mister, Jongere, zullen we dit aanhandig maken bij het ND? Als het RD ons vervolgens gaat interviewen ontkennen we gewoon alles 8)
Dan moet je wel snel wezen.
Wij zijn bezig met het vernietigen van het bewijsmateriaal.
Daarna staat het omkopen van de getuigen op de planning.

Maar goed: volgend onderwerp, graag. :wink:
jullie zijn er maar druk mee, vandaag :wink:
Ze hebben vast wel een standaardprocedure voor zulke kwesties. Een beetje organisatie heeft een rampenplan. Zelfs wanneer er rellen uitbreken in de voorsteden van Parij eh Refoforum. Maar door het verwijderen van het topic van Jongere hebben ze wel een politieke fout gemaakt. Je moet niet -en de soennieten en de sjiieten binnen 1 dag voor de tenen stoten 8) Voordat je het weet vergeten ze hun stammenstrijd en gaan ze collectief vechten tegen de bezetter.
Wat krijgen we nou? Ben ik een soenniet of een sjiiet?
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

jvdg schreef:
helma schreef:
jvdg schreef:Tjonge, tjonge, wat kunnen jullie zeuren zeg........

:mrgreen: weet je wel wat zeuren is??
'k Ben benieuwd...
:mrgreen: Kom maar een keer oppassen als we allemaal chaggerijnig zijn :mrgreen:
Enne, ik wilde nog wel een topic openen over de maandag, incl poll (ik heb wel zin om naar mijn werk te gaan, ik heb geen zin, ikwilde dat het nog zondag was, ik wilde dat het alvast dinsdag was :mrgreen: )
En o ja, een muziektopic leek me ook wel leuk om te openen met meerkeuze: (orgel klassiek, orgel modern, orgel klassiek-geestelijl, orgel improvisatie-geestelijk, orgel met 1 instrument-fluitachtigen, orgel met twee instrumenten...koormuziek, mannen, koormuziek vrouwen, koormuziek kinderen, koormuziek gemengd koormuziek met solist, koormuziek alleen psalmen, koormuziek psalmen/gezangen, koormuziek, seculier koormuziek gospel/opwekking, klassiek- romantiek, klassiek-barok, klassiek modern, klassiek orkest, klassiek solist, kindermuziek elly en rikkert, kindermuziek seculier kindermuziek kinderkoor, kindermuziek willemijn, enz.enz.enz.)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Jongere schreef:
Kaw schreef:
helma schreef:
Tiberius schreef: Dan moet je wel snel wezen.
Wij zijn bezig met het vernietigen van het bewijsmateriaal.
Daarna staat het omkopen van de getuigen op de planning.

Maar goed: volgend onderwerp, graag. :wink:
jullie zijn er maar druk mee, vandaag :wink:
Ze hebben vast wel een standaardprocedure voor zulke kwesties. Een beetje organisatie heeft een rampenplan. Zelfs wanneer er rellen uitbreken in de voorsteden van Parij eh Refoforum. Maar door het verwijderen van het topic van Jongere hebben ze wel een politieke fout gemaakt. Je moet niet -en de soennieten en de sjiieten binnen 1 dag voor de tenen stoten 8) Voordat je het weet vergeten ze hun stammenstrijd en gaan ze collectief vechten tegen de bezetter.
Wat krijgen we nou? Ben ik een soenniet of een sjiiet?
Tiberias is de bezetter en strijdbaar gezien zijn avatar :mrgreen: :mrgreen: wij de vrijheidsstrijders :mrgreen: dus openen die topics maar allemaal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

... mijn ex-werkplek op nu.nl staat? Zie hier.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

... Dat het topic over de verdwenen topics net als de vorige topic over verdwenen topics een verdwenen topic is?
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

:mrgreen:

Ja, ik miste ook al wat. Misschien kunnen we er beter over ophouden, anders zijn er straks verdwenen gebruikers.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

Kaw schreef:... Dat het topic over de verdwenen topics net als de vorige topic over verdwenen topics een verdwenen topic is?

o o, en daar steken wij nu onze energie in :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

helma schreef:
Kaw schreef:... Dat het topic over de verdwenen topics net als de vorige topic over verdwenen topics een verdwenen topic is?

o o, en daar steken wij nu onze energie in :mrgreen:
Alles is vergankelijk en ijdelheid.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

Wijze spreuk:
"Het is niet zo dat je alle antwoorden krijgt, de vragen verdwijnen gewoon."
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

...ik niet meer kan stemmen op de poll die een uur geleden nog in de rubriek 'Overig' stond...
Ma Vis
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:26
Locatie: Zvwovp

Bericht door Ma Vis »

Uitgeworpen bijna jarig is (zondag)...
Ik dit zag op een verjaardagskalender toen ik 'in den vreemden' ergens naar toilet ging...
:lol:
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ma Vis schreef:Uitgeworpen bijna jarig is (zondag)...
Ik dit zag op een verjaardagskalender toen ik 'in den vreemden' ergens naar toilet ging...
:lol:
O, jullie zijn bij helma geweest!!!! Wanneer komen jullie bij mij????
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ma Vis
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:26
Locatie: Zvwovp

Bericht door Ma Vis »

JolandaOudshoorn schreef:
Ma Vis schreef:Uitgeworpen bijna jarig is (zondag)...
Ik dit zag op een verjaardagskalender toen ik 'in den vreemden' ergens naar toilet ging...
:lol:
O, jullie zijn bij helma geweest!!!! Wanneer komen jullie bij mij????
:lol:
Moeten we snel zijn zeker?
Anders lig jij of ik in ons kraambed! :D
Gesloten