Avatars

Tamarinde

Avatars

Bericht door Tamarinde »

In alle onderwerpen kom je zoveel verschillende Avatars tegen dat ik me weleens afvraag: " steekt er een bepaalde bedoeling achter je avatar of vind je het plaatje gewoon mooi?" Ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar. Wie durft?
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

Ik zeg meestal dat ik vernoemd ben naar Christiaan Huygens,
vandaar zijn afbeelding.

Andere Christiaans
zijn wat onbekender,
Christiaan Vater,
Johann Christiaan Heinrich Rinck
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Gebruikersavatar
plebe
Berichten: 656
Lid geworden op: 11 aug 2005, 10:38

Bericht door plebe »

'k mag graag omhoog kijken....
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

plebe schreef:'k mag graag omhoog kijken....
ook als je loopt, fietst, ??? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Als je bij Google images gaat zoeken op "christiaan", kom je op de eerste pagina al deze tegen:

Afbeelding

Iets om te onthouden als je ooit nog eens weer van avatar wilt veranderen :mrgreen:
Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

Hendrikus schreef:Als je bij Google images gaat zoeken op "christiaan", kom je op de eerste pagina al deze tegen:

Afbeelding

Iets om te onthouden als je ooit nog eens weer van avatar wilt veranderen :mrgreen:
Kan Christiaan in stilte (voor zijn omgeving) naar zijn orgelmuziek luisteren, maar in elke MM? 80-60-70??
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Labyrinth schreef:Kan Christiaan in stilte (voor zijn omgeving) naar zijn orgelmuziek luisteren, maar in elke MM? 80-60-70??
Geen oude koeien uit de sloot halen hè 8)
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Mijn avatar is van Thomas Aquina, voor wie ik een grote bewondering heb. Hij was een theoloog en filosoof van het hoogste niveau. Zijn summa theologica is fantastisch.

Van hem zijn ook de treffende woorden: “To one who has faith, no explanation is necessary. To one without faith, no explanation is possible.”

Toen zijn einde naderde, mocht hij iets ervaren van het hemelse, en verklaarde hij, dat alles wat hij gedacht en geschreven had ijdelheid was, en in het niet viel bij de heerlijkheid die hij mocht zien.
Laatst gewijzigd door memento op 19 okt 2006, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

Hendrikus schreef:
Labyrinth schreef:Kan Christiaan in stilte (voor zijn omgeving) naar zijn orgelmuziek luisteren, maar in elke MM? 80-60-70??
Geen oude koeien uit de sloot halen hè 8)
Ik heb dat hele circus in de loop van de afgelopen 2 maanden mee mogen lezen, en heb regelmatig in een deuk gelegen om alle reacties van de forummers die er aan deelnamen.
Gebruikersavatar
plebe
Berichten: 656
Lid geworden op: 11 aug 2005, 10:38

Bericht door plebe »

Lassie schreef:
plebe schreef:'k mag graag omhoog kijken....
ook als je loopt, fietst, ??? :mrgreen:
neen, als ik voorwaarts heengeleid mocht worde
per pedes of bycyclette
sla 'k d'ogen
naar den einder henen
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Ach, de gergem kreeg er een tijdje terug zo van langs dat ik dacht 'kom, ik ruil Spurgeon eens in voor G.H. Kersten'. :mrgreen:

Ben overigens Catechismusverklaring van G.H. Kersten aan het lezen en moet zeggen dat ik het beeld van hem bij moet stellen. Ik vind namelijk wel warmte van zijn prediking uitgaan. Tevens is hij heel pastoraal (bijv m.b.t. het Heilig Avondmaal).
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Re: Avatars

Bericht door Miscanthus »

Tamarinde schreef:In alle onderwerpen kom je zoveel verschillende Avatars tegen dat ik me weleens afvraag: " steekt er een bepaalde bedoeling achter je avatar of vind je het plaatje gewoon mooi?" Ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar. Wie durft?
Afbeelding

Ik vond hem in eerste instantie mooi om te zien.
Ook een mooie naam trouwens.
Hij wordt ook gebruikt op de poster van de aktie "stop zinloos geweld". Het is daarmee een symbool voor vrede geworden.
Dat spreekt mij aan en ik hoop jullie ook.
Gebruikersavatar
plebe
Berichten: 656
Lid geworden op: 11 aug 2005, 10:38

Re: Avatars

Bericht door plebe »

Miscanthus schreef:
Tamarinde schreef:In alle onderwerpen kom je zoveel verschillende Avatars tegen dat ik me weleens afvraag: " steekt er een bepaalde bedoeling achter je avatar of vind je het plaatje gewoon mooi?" Ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar. Wie durft?
Afbeelding

Ik vond hem in eerste instantie mooi om te zien.
Ook een mooie naam trouwens.
Hij wordt ook gebruikt op de poster van de aktie "stop zinloos geweld". Het is daarmee een symbool voor vrede geworden.
Dat spreekt mij aan en ik hoop jullie ook.
In ieder geval mooier dan de afbeelding van een gestorven reformatorische afgod.
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Re: Avatars

Bericht door Kislev »

plebe schreef:
Miscanthus schreef:
Tamarinde schreef:In alle onderwerpen kom je zoveel verschillende Avatars tegen dat ik me weleens afvraag: " steekt er een bepaalde bedoeling achter je avatar of vind je het plaatje gewoon mooi?" Ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar. Wie durft?
Afbeelding

Ik vond hem in eerste instantie mooi om te zien.
Ook een mooie naam trouwens.
Hij wordt ook gebruikt op de poster van de aktie "stop zinloos geweld". Het is daarmee een symbool voor vrede geworden.
Dat spreekt mij aan en ik hoop jullie ook.
In ieder geval mooier dan de afbeelding van een gestorven reformatorische afgod.
Ga je schamen! :lol:
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Avatars

Bericht door jvdg »

Miscanthus schreef:
Tamarinde schreef:In alle onderwerpen kom je zoveel verschillende Avatars tegen dat ik me weleens afvraag: " steekt er een bepaalde bedoeling achter je avatar of vind je het plaatje gewoon mooi?" Ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar. Wie durft?
Afbeelding

Ik vond hem in eerste instantie mooi om te zien.
Ook een mooie naam trouwens.
Hij wordt ook gebruikt op de poster van de aktie "stop zinloos geweld". Het is daarmee een symbool voor vrede geworden.
Dat spreekt mij aan en ik hoop jullie ook.
Ronduit SCHITTEREND!!
Plaats reactie