Respondenten gezocht!

Janique_
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2022, 19:11

Respondenten gezocht!

Bericht door Janique_ »

Hallo allemaal,

Ik ben Janique en ik studeer Sociale Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Ik lees al een tijdje mee op dit forum en nu heb ik eindelijk een goed excuus gevonden om toch maar een account aan te maken: momenteel doe ik namelijk onderzoek voor mijn bachelorscriptie, en daarvoor ben ik nog op zoek naar respondenten. Eén van de variabelen die ik meeneem in mijn onderzoek is religieuze overtuiging, dus vandaar dat ik denk dat dit forum een geschikte plek is om respondenten te werven.

Mijn onderzoek gaat over de Nederlandse identiteit en de multiculturele samenleving. Het onderzoek is volledig anoniem. Deelname kan vanaf 18 jaar en neemt ongeveer 5 à 10 minuten in beslag. Ik zou het erg op prijs stellen als u/jij de tijd wil nemen om deze vragenlijst in te vullen:
Dat is mogelijk tot en met woensdag 18 mei. En deel deze link gerust met anderen!

Alvast bedankt,
Janique

PS: Ik weet dat dit een discussieforum is, maar ik zou u/jou toch vriendelijk willen verzoeken om niet te discussiëren over de inhoud van de enquête onder deze post, zodat anderen daardoor niet beïnvloed worden bij het invullen van de vragen. Als u vragen of opmerkingen over dit onderzoek heeft, kunt u mij via e-mail bereiken (mijn e-mailadres is te vinden in het onderzoek).
PPS: Ik hoop dat de moderatoren het oké vinden dat ik dit oproepje plaats. Ik kon zo snel geen 'regels' vinden over het delen van onderzoeken, maar ik zag wel dat er eerder al enquêtes zijn gedeeld, dus ik waag het er maar op :huhu

Het onderzoek is op verzoek gesloten.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Piet Puk »

Janique_ schreef:Hallo allemaal,

Ik ben Janique en ik studeer Sociale Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Ik lees al een tijdje mee op dit forum en nu heb ik eindelijk een goed excuus gevonden om toch maar een account aan te maken: momenteel doe ik namelijk onderzoek voor mijn bachelorscriptie, en daarvoor ben ik nog op zoek naar respondenten. Eén van de variabelen die ik meeneem in mijn onderzoek is religieuze overtuiging, dus vandaar dat ik denk dat dit forum een geschikte plek is om respondenten te werven.

Mijn onderzoek gaat over de Nederlandse identiteit en de multiculturele samenleving. Het onderzoek is volledig anoniem. Deelname kan vanaf 18 jaar en neemt ongeveer 5 à 10 minuten in beslag. Ik zou het erg op prijs stellen als u/jij de tijd wil nemen om deze vragenlijst in te vullen:<weggehaald> Dat is mogelijk tot en met woensdag 18 mei. En deel deze link gerust met anderen!

Alvast bedankt,
Janique

PS: Ik weet dat dit een discussieforum is, maar ik zou u/jou toch vriendelijk willen verzoeken om niet te discussiëren over de inhoud van de enquête onder deze post, zodat anderen daardoor niet beïnvloed worden bij het invullen van de vragen. Als u vragen of opmerkingen over dit onderzoek heeft, kunt u mij via e-mail bereiken (mijn e-mailadres is te vinden in het onderzoek).
PPS: Ik hoop dat de moderatoren het oké vinden dat ik dit oproepje plaats. Ik kon zo snel geen 'regels' vinden over het delen van onderzoeken, maar ik zag wel dat er eerder al enquêtes zijn gedeeld, dus ik waag het er maar op :huhu
Ingevuld
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Van Ewijk »

Ik niet, maar succes er mee.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Janique_
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2022, 19:11

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Janique_ »

Bedankt allebei!
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Herman »

Ik vind het altijd wel leuk om dergelijke onderzoekjes in te vullen, maar ik vraag me als ik dit soort vragenlijstje heb ingevuld af wat je er precies mee kunt. En of het wat toevoegt aan maatschappelijk algemene onderzoeken die door grote organisaties al worden gedaan.
In ieder geval heb ik de vraagstelling als erg goed ervaren. Dat kan een stuk slechter.
Janique_
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2022, 19:11

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Janique_ »

Herman schreef:Ik vind het altijd wel leuk om dergelijke onderzoekjes in te vullen, maar ik vraag me als ik dit soort vragenlijstje heb ingevuld af wat je er precies mee kunt. En of het wat toevoegt aan maatschappelijk algemene onderzoeken die door grote organisaties al worden gedaan.
In ieder geval heb ik de vraagstelling als erg goed ervaren. Dat kan een stuk slechter.
Fijn om te horen dat de vragen duidelijk waren! Ik kan nu nog niet al te veel zeggen over wat ik precies onderzoek (om anderen niet te beïnvloeden) maar ik kan hier in een later stadium wel iets over delen! Of je moet me even mailen, dat kan ook.

Ik heb gelijk nog een vraagje aan jou als moderator zijnde. Ik heb al heel veel reacties gehad (waarvoor veel dank iedereen!) maar ik moet ook denken aan de diversiteit van mijn steekproef. Zou je daarom het linkje naar mijn onderzoek uit mijn bericht kunnen weghalen? Ik kan dat zelf niet meer aanpassen geloof ik. Misschien dat ik over een paar dagen de link opnieuw deel, maar ik moet nu even zorgen dat ik naast christenen ook nog andere doelgroepen bereik. Dus vandaar :)
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Herman »

Janique_ schreef:Zou je daarom het linkje naar mijn onderzoek uit mijn bericht kunnen weghalen?
Gedaan.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door GerefGemeente-lid »

Herman schreef:
Janique_ schreef:Zou je daarom het linkje naar mijn onderzoek uit mijn bericht kunnen weghalen?
Gedaan.
De link staat ook nog in het bericht van broeder Puk.

Ik heb de link zelf ook ingevuld en ben ook wel nieuwsgierig naar een eventuele uitslag.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Tiberius »

:garde Ik heb Herman en Janique een handje geholpen.
Janique_
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2022, 19:11

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Janique_ »

GerefGemeente-lid schreef:
Herman schreef:
Janique_ schreef:Zou je daarom het linkje naar mijn onderzoek uit mijn bericht kunnen weghalen?
Gedaan.
De link staat ook nog in het bericht van broeder Puk.

Ik heb de link zelf ook ingevuld en ben ook wel nieuwsgierig naar een eventuele uitslag.
Bedankt voor het invullen! Als ik mijn scriptie af heb, zal ik hier wel een update plaatsen met de resultaten.
Janique_
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2022, 19:11

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Janique_ »

Tiberius schreef::garde Ik heb Herman en Janique een handje geholpen.
Fijn, bedankt!
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1098
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Anselmus »

Het is misschien wel aardig dat je nu ook regelmatig bijdraagt aan discussies en dat het niet alleen was om respondenten te werven. Met je opleidingsniveau kun je denk ik goede bijdragen leveren aan discussies. :)
Fides Quaerens Intellectum
Online
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door HersteldHervormd »

Anselmus schreef:Het is misschien wel aardig dat je nu ook regelmatig bijdraagt aan discussies en dat het niet alleen was om respondenten te werven. Met je opleidingsniveau kun je denk ik goede bijdragen leveren aan discussies. :)
Kunnen minder hoge opleidingsniveaus ook geen goede bijdragen leveren?
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Tiberius »

*de reactie die je wist dat komen zou.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Respondenten gezocht!

Bericht door Piet Puk »

Anselmus schreef:Het is misschien wel aardig dat je nu ook regelmatig bijdraagt aan discussies en dat het niet alleen was om respondenten te werven. Met je opleidingsniveau kun je denk ik goede bijdragen leveren aan discussies. :)
Heel flauw, maar wel met een serieuze ondertoon. Volgens mij staat in de forumregels dat je binnen een bepaald kerkverband moet horen, om tot dit forum te kunnen worden toegelaten. Nou weet is natuurlijk niet of Janique daartoe behoort? Anders lijkt het me niet mogelijk dat ze meer bijdragen gaat leveren.

Dit is trouwens niet vervelend richting Janique bedoeld. Ze blijft namelijk heel correct en beleefd. Wat mij betreft is ze ook gewoon welkom, maar die forumregels....
Plaats reactie