Alles over dates en de beginnende liefde

Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door Erik1960 »

huisman schreef:Mijn vrouw heb ik gevonden in de vertrekhal van Schiphol. In het vliegtuig zat ze vlak voor mij. Daar is het allemaal begonnen op zo’n 10 kilometer hoogte op weg naar ergens.
nu begrijp ik je promoten van vliegen een stuk beter!
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Christen
Berichten: 767
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door Christen »

Framboos schreef:
Christen schreef:Mooi. Samen de Heere dienen. Rijk huwelijk!

Ik kan deze reactie niet begrijpen. Ik lees hierboven helemaal niets wat duidt op samen de Heere dienen. Of het moet het ambt zijn, wat beiden bekleden, maar een ambt maakt niet dat mensen automatisch de Heere dienen.
Ten slotte maakt dit soort verhalen, inclusief bovenstaande reactie, dat ik steeds meer vervreemd raak van het forum en me zorgen maak over de koers die ingeslagen is..
Maak je niet druk. Ik ben uitzondering hier. Was reactie op.. Ik ben een grijze semi refo. Had heel die topic ook niet gevolgd. Ik zag het vanuit een heel andere context. Heb ook totaal geen behoefte aan die dicussie. Laat ik aan de dominees over..
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door Terri »

Christen schreef:
Maak je niet druk. Ik ben uitzondering hier. Was reactie op.. Ik ben een grijze semi refo. Had heel die topic ook niet gevolgd. Ik zag het vanuit een heel andere context. Heb ook totaal geen behoefte aan die dicussie. Laat ik aan de dominees over..
Mooie reactie :)
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door Zeeuw »

Erik1960 schreef:
Zeeuw schreef:[Gelukkig is dat laatste met de jaren wel overgegaan he :langue
Ik heb er zelf steeds minder last van en het meisje van destijds houdt het al sinds die dag in mei met me uit.
:-D
Zoals Vledder dan tegen de Cock zei: 'hierbij een bloemetje voor je vrouw. Hoe langer ik jou ken, hoe meer ik haar bewonder' :)
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door Erik1960 »

Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef:
Zeeuw schreef:[Gelukkig is dat laatste met de jaren wel overgegaan he :langue
Ik heb er zelf steeds minder last van en het meisje van destijds houdt het al sinds die dag in mei met me uit.
:-D
Zoals Vledder dan tegen de Cock zei: 'hierbij een bloemetje voor je vrouw. Hoe langer ik jou ken, hoe meer ik haar bewonder' :)
Daar is ook alle reden voor! :D
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
CvdW
Berichten: 2928
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door CvdW »

Mijn zus vroeg of ik ceremoniemeester wilde zijn. Dat vond ik prima, alleen onder de voorwaarde dat haar vriendin mij hielp bij het ceremoniegebeuren. Later zijn wij getrouwd.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door HersteldHervormd »

Chrisje72 schreef:
HersteldHervormd schreef:
refo schreef:Ons verhaal staat in een Terdege van juni 2017.
Ons verhaal staat in de Terdege augustus 2025.
ik snap deze reactie niet.
komt op mij wantrouwig/jaloers over, en (anders) is (het) gewoon een onwaarheid.
Oh dat was niet zo bedoeld. Het was een grapje omdat ik nog niet zo lang geleden getrouwd ben.

Ik kwam mijn vrouw als eerste tegen op een vakantie overigens. Ik kreeg wel kriebels en herinner me nog dat ik op de terugweg mezelf wel voor de kop kon slaan waarom ik niet even een praatje had gemaakt. Bijna 2 jaar later werkte ik een lange tijd in haar woonplaats. Zo is uiteindelijk toch het balletje gaan rollen. Nu ben ik de gelukkigste man op aarde.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Jannah
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 apr 2021, 22:30

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door Jannah »

Simon0612 schreef:
merel schreef:Wij kwamen uit heel verschillende werelden, achtergronden en werkomgeving elkaar tegen tijdens onze studie. Wij zaten in de 23+ werkgroep en vonden elkaar verschrikkelijk. Een jaar later kregen we wat samen.
Ow dat ging wel heel vlotjes dan! Een jongen of een meisje? :humhihi
Haha, hier wordt gevraagd waarom ik zit te grinniken.

Jannah en Jannahman kwamen elkaar tegen op een Kom Ook avond. Weet niet of dat nog bestaat. De schakeltjes met daarin de datum, tijd en spreker in het RD zie ik nooit meer.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17249
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door huisman »

Erik1960 schreef:
huisman schreef:Mijn vrouw heb ik gevonden in de vertrekhal van Schiphol. In het vliegtuig zat ze vlak voor mij. Daar is het allemaal begonnen op zo’n 10 kilometer hoogte op weg naar ergens.
nu begrijp ik je promoten van vliegen een stuk beter!
Luchtvaart is mijn eerste liefde mijn vrouw is mijn grootste liefde.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door FlyingEagle »

Danielkamp. Ik ging met een vriend, twee vriendinnen gingen ook samen. De vriend van mij trouwde met de ene en ik met de andere.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Alles over dates en de beginnende liefde

Bericht door HersteldHervormd »

FlyingEagle schreef:Danielkamp. Ik ging met een vriend, twee vriendinnen gingen ook samen. De vriend van mij trouwde met de ene en ik met de andere. Afbeelding
Haha wat leuk!
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie