Blue Monday

Welk cijfer geef je aan je gemoedsgesteldheid op blue Monday? (1 is zeer slecht, 10 is zeer goed)

1
2
6%
2
1
3%
3
1
3%
4
0
Geen stemmen
5
0
Geen stemmen
6
2
6%
7
5
15%
8
10
30%
9
6
18%
10
6
18%
 
Totaal aantal stemmen: 33

merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Blue Monday

Bericht door merel »

Zeeuw schreef:
DDD schreef:Nou, van erg veel inlevingsvermogen vond ik je bijdrage ook niet getuigen.

Gelukkig ben ik zelf ook nogal optimistisch van karakter, ondanks dat ik last heb van dit weer.
Nee, dat hoeft ook niet. Altijd veel inlevingsvermogen brengt ook niet altijd veel verder. Dat laatste geloof ik wel ja. Ik heb eigenlijk nooit last van het weer. Ik vind het echt een externe omstandigheid waar ik geen invloed op heb.
Nu is het overigens hier wel zonnig momenteel. Ook jij bent welkom voor n bak koffie :)
Ik kan enorm last hebben van het weer, maar eigenlijk als ik alles relativeer zijn het vooral andere factoren en kan ik het wel relativeren.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Blue Monday

Bericht door Erik1960 »

merel schreef:Ik kan enorm last hebben van het weer, maar eigenlijk als ik alles relativeer zijn het vooral andere factoren en kan ik het wel relativeren.
Het zijn onze gedachten die onze emotie bepalen. Zaterdag reed ik door een mistig landschap en mijn eerste gedachte was: 'wat is dat mooi'. Daarom zat ik met een prettig gevoel achter het stuur. Een andere keer kan ik denken 'wat is het toch grijs' en dan zit ik met een ander gevoel achter het stuur.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Blue Monday

Bericht door HersteldHervormd »

Ik wist niet eens dat dit bestond.
Ik heb een 8 ingevuld, het gaat gewoon goed.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie