Rouwkaarten

-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Rouwkaarten

Bericht door -DIA- »

Een kaartje te ontvangen kan veel beteken. Ik geloof dat ik nu uit ervaring spreek. Ik heb de laatste weken veel kaarten ontvangen, en niet te verwaarlozen deel kwam van voor mij onbekende mensen, d.w.z. van forummers. Ik heb me daarover verwonderd, en weet zo uit ervaring hoe goed het kan zijn dat er nog een mens is die aan je denkt.
Overigens, ik vrees dat ik nog wel lang moet zitten, en of ik ooit weer aan het wandelen en fietsen kom, ik weet het niet, ik ben nu begonnen met twee fysiotherapeuten, een voor de hand en een voor de knie. Maar de breuken lijken nogal gecompliceerd, en bovendien gaan mijn andere been en arm pijnlijk worden door overbelasting, maar dat geheel terzijde opgemerkt. Het gaat er maar om dat wil probeer te zeggen dat een kaartje echt wel veel kan betekenen. Ook als het geen rouwkaart is, maar een beterschap-kaart, of gewoon een kerst- en nieuwjaarskaartje. Een kaartje, een kleine moeite... maar toch... Hoeveel mensen denken wellicht ook niet vergeten te zijn, als ze de laatsten zijn van een uitstervend geslacht?
Tevens wil ik van dit bericht gebruik maken om nog eens alle zenders van kaartjes heel hartelijk te bedanken.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie