Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

DDD
Berichten: 28732
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door DDD »

Terri schreef:
DDD schreef:
Ad Anker schreef:Mara is niet de enige, zegt ze zelf. Er zijn er meer die moeite hebben met een bepaalde moderators. Tib en ik zijn wel een beetje de boeven van de modclub, dus als Tib het niet is ben ik het.

Als je iets wil oplossen moet je wel concreet worden.
In Mara's beleving heeft ze hierboven vast heel duidelijk gezegd dat ze het over Tiberius heeft. Maar goed. Er moeten misschien wat meer vrouwelijke moderators komen.
Juist niet, lees maar terug, Tiberius weet dat het niet hem betreft.
Maar goed dit illustreert de onduidelijkheid en daar is niemand bij gebaat.
Nee. Tiberius stelt dat het niet hem betreft. Maar misschien heb ik het verkeerd onthouden.
DDD
Berichten: 28732
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door DDD »

Jantje schreef:
DDD schreef:@Jantje:
Dat heeft wel degelijk ook met de moderatie te maken. En met bepaalde types, waarbij ik eerlijk toegeef dat ik zelf ook een boosdoener ben. Geheel onbedoeld, maar dan nog.
Waar reageer je nu op?

@Helma vind ik ook wel een goede optie. Dan kan ze gelijk het draadje van de Preekluisterkring kort gesnoeid houden... :nananere
Op jouw opmerking dat er minder vrouwen actief zijn op het forum.
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door Piet Puk »

Je zou bijna Wie is Het gaan spelen?

Is het een Zeeuw?
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3982
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door Terri »

DDD schreef:
Terri schreef:
DDD schreef:
Ad Anker schreef:Mara is niet de enige, zegt ze zelf. Er zijn er meer die moeite hebben met een bepaalde moderators. Tib en ik zijn wel een beetje de boeven van de modclub, dus als Tib het niet is ben ik het.

Als je iets wil oplossen moet je wel concreet worden.
In Mara's beleving heeft ze hierboven vast heel duidelijk gezegd dat ze het over Tiberius heeft. Maar goed. Er moeten misschien wat meer vrouwelijke moderators komen.
Juist niet, lees maar terug, Tiberius weet dat het niet hem betreft.
Maar goed dit illustreert de onduidelijkheid en daar is niemand bij gebaat.
Nee. Tiberius stelt dat het niet hem betreft. Maar misschien heb ik het verkeerd onthouden.
We bedoelen hetzelfde, alleen beide vanuit een andere invalshoek.
Sorry voor de verwarring.
DDD
Berichten: 28732
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door DDD »

Ah. Nu snap ik het.

Je schrijft dat Mara het niet zo duidelijk opschrijft. Dat is ook zo. Maar dat komt vaker voor bij vrouwelijke forumleden. Als een man het niet begrijpt, is dat geen reden om het beter uit te leggen, maar om hem des te meer verwijten te maken dat hij niet goed luistert. Ik vind dat zowel grappig als droevig tegelijk. Maar ik twijfel niet aan de oprechte ergernis en droefheid.

Ik ben het wel met Ad Anker eens dat dat niet constructief is, maar zijn conclusie dat het wel over hem zal gaan, is niet juist.

Overigens zullen andere forumleden vinden dat eilander het altijd maar voor DIA opneemt, ook als daarvoor geen objectieve rechtvaardiging is te vinden. Zo is het altijd wat.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik hier net was, ook vond dat ik niet altijd eerlijk behandeld werd. Inmiddels zijn de regels helderder. Je mag hier geen standpunten innemen die geen breed draagvlak kennen binnen de rechterflank van de gereformeerde gezindte. Dan is duidelijk waar iedereen aan toe is, wat je daar ook van vindt. Maar daarover mag je dan weer niet discussiëren, want dat raakt het moderatiebeleid.
Geytenbeekje
Berichten: 8297
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door Geytenbeekje »

DDD schreef:Ah. Nu snap ik het.

Je schrijft dat Mara het niet zo duidelijk opschrijft. Dat is ook zo. Maar dat komt vaker voor bij vrouwelijke forumleden. Als een man het niet begrijpt, is dat geen reden om het beter uit te leggen, maar om hem des te meer verwijten te maken dat hij niet goed luistert. Ik vind dat zowel grappig als droevig tegelijk. Maar ik twijfel niet aan de oprechte ergernis en droefheid.

Ik ben het wel met Ad Anker eens dat dat niet constructief is, maar zijn conclusie dat het wel over hem zal gaan, is niet juist.

Overigens zullen andere forumleden vinden dat eilander het altijd maar voor DIA opneemt, ook als daarvoor geen objectieve rechtvaardiging is te vinden. Zo is het altijd wat.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik hier net was, ook vond dat ik niet altijd eerlijk behandeld werd. Inmiddels zijn de regels helderder. Je mag hier geen standpunten innemen die geen breed draagvlak kennen binnen de rechterflank van de gereformeerde gezindte. Dan is duidelijk waar iedereen aan toe is, wat je daar ook van vindt. Maar daarover mag je dan weer niet discussiëren, want dat raakt het moderatiebeleid.
De linkerflank heeft meer dan alleen de 3FVE ?
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10608
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door Ad Anker »

DDD schreef:Ik ben het wel met Ad Anker eens dat dat niet constructief is, maar zijn conclusie dat het wel over hem zal gaan, is niet juist.
Oké. Die indruk kreeg ik. Ik ben daar wat gevoelig op. Maar ik wacht af.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33313
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door Tiberius »

Helma is ook al een poosje moderator geweest.
Maar ik denk dat het voor een vrouw lastig is om moderator te zijn: je moet een beetje eelt op je ziel hebben.
DDD
Berichten: 28732
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door DDD »

Dat is ook wel weer wat standplaatsgebonden. Ik denk dat het ook goed zou zijn als de forumleden er naar streven dat er wat minder eelt nodig is.

Ik blijf erbij dat hier typische communicatieproblemen een rol spelen en dat die er minder zouden zijn als er iets meer vrouwen moderator zijn. Maar voor het overige ben ik met mijn duidelijke stellingnames een deel van het probleem denk ik, dus ik kan er niet zoveel van zeggen.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door samanthi »

Tiberius schreef:Helma is ook al een poosje moderator geweest.
Maar ik denk dat het voor een vrouw lastig is om moderator te zijn: je moet een beetje eelt op je ziel hebben.
:cry
Ik voel me onbegrepen, geen eelt op mijn ziel... een watje :cry
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door Piet Puk »

samanthi schreef:
Tiberius schreef:Helma is ook al een poosje moderator geweest.
Maar ik denk dat het voor een vrouw lastig is om moderator te zijn: je moet een beetje eelt op je ziel hebben.
:cry
Ik voel me onbegrepen, geen eelt op mijn ziel... een watje :cry
Ik heb een aanbieding voor je: 5 stuks eelt voor 25 euro, terwijl je per stuk 4 euro betaalt. Deal?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door Jantje »

Als er een vrouwelijke moderator bijkomt, lijkt het me wel wat dat het forum mag kiezen uit een door de moderators gekandideerd tweetal.

Kan ik ook eens een keer op een vrouw stemmen... :langue
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door Mannetje »

Jantje schreef:Als er een vrouwelijke moderator bijkomt, lijkt het me wel wat dat het forum mag kiezen uit een door de moderators gekandideerd tweetal.

Kan ik ook eens een keer op een vrouw stemmen... :langue
Kun je bij politieke verkiezingen toch ook?
-
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door Bezorgd »

Piet Puk schreef:
Bezorgd schreef:Mensen hou het even gezellig in dit lotgenoten groepje.

Anders kunnen we nog een ander clubje oprichten voor de gekwetsten en onbegrepenen in het lotgenotenclubje.
De lotgenoten uitgetreden
Buiten verband.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt

Bericht door samanthi »

:nonnon
Piet Puk schreef:
samanthi schreef:
Tiberius schreef:Helma is ook al een poosje moderator geweest.
Maar ik denk dat het voor een vrouw lastig is om moderator te zijn: je moet een beetje eelt op je ziel hebben.
:cry
Ik voel me onbegrepen, geen eelt op mijn ziel... een watje :cry
Ik heb een aanbieding voor je: 5 stuks eelt voor 25 euro, terwijl je per stuk 4 euro betaalt. Deal?
Nou...? Ik moet er nog even over denken goed? :lecture
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Plaats reactie