Zijn verkiezingen op Refoforum geoorloofd?

Christen
Berichten: 769
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Zijn verkiezingen op Refoforum geoorloofd?

Bericht door Christen »

Piet Puk schreef:Gewoon, om het topic Bokaal 2019 niet te vervuilen, sta ik jullie ten dienste :slurp
Ik vind ze wel geinig. Hier stemmen we niet zo serieus, au. Ik reageer zelf niet zoveel meer maar zag wel wat in mijn stem en een keertje iemand anders ;) en toen ik aan mijn man vroeg op wie hij wilde stemmen.. moest het 'natuurlijk' een Tukker zijn. Hij zei net nog geen fc twente :haha. Maar ik denk dat de grote meerderheid wel serieus een blijk van waardering uitspreekt. Tja.. lintjes regen kennen wij hier niet.. maar er zit in dit vrijwilligerswerk best veel vrije tijd ;).
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Zijn verkiezingen op Refoforum geoorloofd?

Bericht door Dodo »

Telt posten op refoforum als vrijwilligerswerk?? Dan zijn sommigen wel naar een lintje aan het werken haha.
Bruna
Berichten: 1739
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Zijn verkiezingen op Refoforum geoorloofd?

Bericht door Bruna »

Dodo schreef:Telt posten op refoforum als vrijwilligerswerk?? Dan zijn sommigen wel naar een lintje aan het werken haha.
Gelijk een hoge onderscheiding.
Erepenning voor menslievend hulpbetoon.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3979
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Zijn verkiezingen op Refoforum geoorloofd?

Bericht door Terri »

Christen schreef:
Piet Puk schreef:Gewoon, om het topic Bokaal 2019 niet te vervuilen, sta ik jullie ten dienste :slurp
Ik vind ze wel geinig. Hier stemmen we niet zo serieus, au. Ik reageer zelf niet zoveel meer maar zag wel wat in mijn stem en een keertje iemand anders ;) en toen ik aan mijn man vroeg op wie hij wilde stemmen.. moest het 'natuurlijk' een Tukker zijn. Hij zei net nog geen fc twente :haha. Maar ik denk dat de grote meerderheid wel serieus een blijk van waardering uitspreekt. Tja.. lintjes regen kennen wij hier niet.. maar er zit in dit vrijwilligerswerk best veel vrije tijd ;).
Wat grappig Christen je doet me aan iemand denken, je zou zo maar familie van haar kunnen zijn :)
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Zijn verkiezingen op Refoforum geoorloofd?

Bericht door Jantje »

Bruna schreef:
Dodo schreef:Telt posten op refoforum als vrijwilligerswerk?? Dan zijn sommigen wel naar een lintje aan het werken haha.
Gelijk een hoge onderscheiding.
Erepenning voor menslievend hulpbetoon.
Jaja, ik doe mijn best. :nananere
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
HersteldHervormd
Berichten: 6087
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Zijn verkiezingen op Refoforum geoorloofd?

Bericht door HersteldHervormd »

Terri schreef:
Mannetje schreef:
Ambtenaar schreef:
Mannetje schreef:Komt een man een cafeetje binnen. Er is alleen nog plaats naast een gothic-meisje.
De man besluit aardig te zijn en vraagt: "Wil je wat van mij drinken?"
Zei: "Ja, je bloed."
Is ze een vampier? Gothics drinken geen bloed.
Vertel jij het mopje maar verder met een vampier-meisje ipv een gothic-meisje, als je dat leuker vindt.
Hmm, ik vind dit een akelig mopje. ::please
Mee eens... maarja...
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie