Wie is beheerder van prekensite.nl ?

WillemDirk
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2019, 22:32

Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door WillemDirk »

Iemand idee wie de beheerder is van prekensite.nl. Ik krijg geen reactie op mail. Hoe is de persoon te bereiken?
Kom er net achter dat deze sinds vandaag niet te openen is, toch niet uit 'lucht' hoop ik?
Laatst gewijzigd door WillemDirk op 03 okt 2019, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Geytenbeekje
Berichten: 8242
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: prekensite.nl

Bericht door Geytenbeekje »

WillemDirk schreef:Iemand idee wie de beheerder is van prekensite.nl. Ik krijg geen reactie op mail. Hoe is de persoon te bereiken?
Kom er net achter dat deze sinds vandaag niet te openen is, toch niet uit 'lucht' hoop ik?
Er zijn nog zat sites met preken
Woeste Weg, prekenweb
WillemDirk
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2019, 22:32

Re: prekensite.nl

Bericht door WillemDirk »

Het doel is in contact komen met de beheerder.
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: prekensite.nl

Bericht door Hollander »

WillemDirk schreef:Het doel is in contact komen met de beheerder.
info@prekensite.nl toch?
Dit account wordt niet meer gebruikt.
WillemDirk
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2019, 22:32

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door WillemDirk »

Het probleem is dat er niet gereageerd wordt.
Johannes 3:16
Berichten: 910
Lid geworden op: 24 mar 2004, 00:17

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door Johannes 3:16 »

WillemDirk schreef:Het probleem is dat er niet gereageerd wordt.
Je mail stond in de spambox. Er zal nog op gereageerd worden.
WillemDirk
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2019, 22:32

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door WillemDirk »

Prima, opgelost!
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door John Galt »

Nu we het er toch over hebben: Komen er nog wel eens preken bij op die site?
Who is John Galt? :quoi
Gebruikersavatar
Stof
Berichten: 547
Lid geworden op: 11 jul 2019, 22:56

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door Stof »

Iets anders, over het zusje, broertje, nichtje of neefje van Prekensite, Prekenweb. Ik meende hier weleens gelezen te hebben dat Prekenweb niet mag adverteren in de Saambinder. Nu zag ik in een Saambinder de aankondiging van een zangavond in Ede, waarbij vermeld werd dat de opbrengst vd collecte bestemd is voor Prekenweb. Dat vond ik toch wel opmerkelijk.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door Hendrikus »

Stof schreef:Iets anders, over het zusje, broertje, nichtje of neefje van Prekensite, Prekenweb. Ik meende hier weleens gelezen te hebben dat Prekenweb niet mag adverteren in de Saambinder. Nu zag ik in een Saambinder de aankondiging van een zangavond in Ede, waarbij vermeld werd dat de opbrengst vd collecte bestemd is voor Prekenweb. Dat vond ik toch wel opmerkelijk.
Daar heeft een redacteur zitten slapen :jongle Mooi!
~~Soli Deo Gloria~~
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door DDD »

Stof schreef:Iets anders, over het zusje, broertje, nichtje of neefje van Prekensite, Prekenweb. Ik meende hier weleens gelezen te hebben dat Prekenweb niet mag adverteren in de Saambinder. Nu zag ik in een Saambinder de aankondiging van een zangavond in Ede, waarbij vermeld werd dat de opbrengst vd collecte bestemd is voor Prekenweb. Dat vond ik toch wel opmerkelijk.
Dat zou toch raar zijn? Het overgrote deel van de gelezen preken komt in veel gemeenten van Prekenweb. Al zie ik ook niet in wat het nut zou zijn van een advertentie daarvoor. Bij een advertentie denk ik altijd aan iets verkopen waar de ander nog geen kennis van heeft of zelfs geen behoefte aan heeft. Ik denk dat iedere ouderling in de GG Prekenweb wel kent.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:
Stof schreef:Iets anders, over het zusje, broertje, nichtje of neefje van Prekensite, Prekenweb. Ik meende hier weleens gelezen te hebben dat Prekenweb niet mag adverteren in de Saambinder. Nu zag ik in een Saambinder de aankondiging van een zangavond in Ede, waarbij vermeld werd dat de opbrengst vd collecte bestemd is voor Prekenweb. Dat vond ik toch wel opmerkelijk.
Dat zou toch raar zijn? Het overgrote deel van de gelezen preken komt in veel gemeenten van Prekenweb. Al zie ik ook niet in wat het nut zou zijn van een advertentie daarvoor. Bij een advertentie denk ik altijd aan iets verkopen waar de ander nog geen kennis van heeft of zelfs geen behoefte aan heeft. Ik denk dat iedere ouderling in de GG Prekenweb wel kent.
Dat denk ik ook wel. Toch zal niet elke ouderling daar stof vinden voor een leespreek.
Maar er staan toch ook wel preken bij die geschikt zijn voor de behoudende flank.
Ik zie dat er slechts 2 preken op staan van ds. G. Zwerus. Daarvan heb ik zelf veel meer preken uit de serie "Uit de Schat des Woords".
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
crossmountain
Berichten: 530
Lid geworden op: 15 jan 2019, 16:19

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door crossmountain »

Stof schreef:Iets anders, over het zusje, broertje, nichtje of neefje van Prekensite, Prekenweb. Ik meende hier weleens gelezen te hebben dat Prekenweb niet mag adverteren in de Saambinder. Nu zag ik in een Saambinder de aankondiging van een zangavond in Ede, waarbij vermeld werd dat de opbrengst vd collecte bestemd is voor Prekenweb. Dat vond ik toch wel opmerkelijk.
Heel vreemd dat Prekenweb niet mag adverteren in de Saambinder! Kan ik eigenlijk niet geloven. Op de site gergeminfo.nl staat zelfs een link naar prekenweb. Als wij op vakantie zijn gebruiken we altijd prekenweb en "collecteren" dan in ons huisgezin voor prekenweb dat we overmaken. Vind het een heel mooi initiatief.

Er staan uitsluitend predikanten uit de Gereformeerde Gemeente op. Een snelle scan toont dat 55% van de nog in leven zijnde predikanten van de Gereformeerde Gemeente er op staat:
Ds. G.J. van Aalst
Ds. A.P. Baaijens
Ds. G.J. Baan
Ds. A.A. Brugge
Ds. J. Driessen
Ds. J.J. van Eckeveld
Ds. M.J. van Gelder
Ds. M. Golverdingen
Ds. A.J. Gunst
Ds. E. Hakvoort
Ds. W. Harinck
Ds. C. Harinck
Ds. A.B. van der Heiden
Ds. B. van der Heiden
Ds. H. Hofman jr.
Ds. J. IJsselstein
Ds. S.W. Janse
Ds. M. Joosse
Ds. J. Karels
Ds. W.J. Karels
Ds. M. Karens
Ds. R. Kattenberg
Ds. J.M. Kleppe
Ds. B. Labee
Ds. S. Maljaars
Ds. G. van Manen
Ds. C.J. Meeuse
Ds. G.W.S. Mulder
Ds. P. Mulder
Ds. J.S. van der Net
Ds. J. van Rijswijk
Ds. C. Van Ruitenburg
Ds. P. van Ruitenburg
Ds. J. Schipper
Ds. M.H. Schot
Ds. A. Schreuder
Ds. W. Silfhout
Ds. D.W. Tuinier
Ds. A.T. Vergunst
Ds. J.W. Verweij
Ds. W. Visscher
Ds. R.A.M. Visser
Ds. C.G. Vreugdenhil
Ds. A.J. de Waard
Ds. J.B. Zippro
Ds. W.A. Zondag

Ik vraag me af waarom predikanten zouden weigeren om er aan mee te werken als hun preken wel na te luisteren zijn via de site van de eigen gemeente zonder slotje? Soms denk ik wel eens zijn ze bang dat er anders geen prekenboeken meer verkocht worden. Hoeveel verdient een predikant daar eigenlijk mee als een prekenbundel in een oplage van b.v. 5.000 wordt verkocht?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door -DIA- »

crossmountain schreef:
Er staan uitsluitend predikanten uit de Gereformeerde Gemeente op. Een snelle scan toont dat 55% van de nog in leven zijnde predikanten van de Gereformeerde Gemeente er op staat:
Ds. G.J. van Aalst
Ds. A.P. Baaijens
Ds. G.J. Baan
Ds. A.A. Brugge
Ds. J. Driessen
Ds. J.J. van Eckeveld
Ds. M.J. van Gelder
Ds. M. Golverdingen
Ds. A.J. Gunst
Ds. E. Hakvoort
Ds. W. Harinck
Ds. C. Harinck
Ds. A.B. van der Heiden
Ds. B. van der Heiden
Ds. H. Hofman jr.
Ds. J. IJsselstein
Ds. S.W. Janse
Ds. M. Joosse
Ds. J. Karels
Ds. W.J. Karels
Ds. M. Karens
Ds. R. Kattenberg
Ds. J.M. Kleppe
Ds. B. Labee
Ds. S. Maljaars
Ds. G. van Manen
Ds. C.J. Meeuse
Ds. G.W.S. Mulder
Ds. P. Mulder
Ds. J.S. van der Net
Ds. J. van Rijswijk
Ds. C. Van Ruitenburg
Ds. P. van Ruitenburg
Ds. J. Schipper
Ds. M.H. Schot
Ds. A. Schreuder
Ds. W. Silfhout
Ds. D.W. Tuinier
Ds. A.T. Vergunst
Ds. J.W. Verweij
Ds. W. Visscher
Ds. R.A.M. Visser
Ds. C.G. Vreugdenhil
Ds. A.J. de Waard
Ds. J.B. Zippro
Ds. W.A. Zondag

Ik vraag me af waarom predikanten zouden weigeren om er aan mee te werken als hun preken wel na te luisteren zijn via de site van de eigen gemeente zonder slotje? Soms denk ik wel eens "zijn ze bang dat er anders geen prekenboeken meer verkocht worden. Hoeveel verdient een predikant daar eigenlijk mee als een prekenbundel in een oplage van b.v. 5.000 wordt verkocht?
Men zegt toestemming van de predikant te moeten hebben (zie elders op dit forum)
Ik heb vele preken van ds. o.a. ds. Mijnders, ds. Karels, ds. Bregman, ds. Mol, aangeboden voor deze website. Maar men zegt dan dat er geen toestemming is om die te plaatsen....
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Wie is beheerder van prekensite.nl ?

Bericht door Bezorgd »

DDD schreef:[. Ik denk dat iedere ouderling in de GG Prekenweb wel kent.
Echt niet.
Plaats reactie