M'n moeder vloog me om m'n nek

Volgende week gaan we gewoon weer verder, maar nu met de OGGiN... Van komkommertijd is in het geheel dus nog geen enkele sprake. Dus misschien moeten de moderators het sluiten van draadje over de discussie van het beroepingswerk verlengen tot 17 augustus (i.p.v. 17 juli)...Piet Puk schreef:De rust in de GG keert weer terug naar normale proporties!
Ik hoop dat de rust in de binnenkamers niet terugkeert.Piet Puk schreef:De rust in de GG keert weer terug naar normale proporties!
Exact. Dat er maar velen verontrust mogen worden. Men leze ook de meditatie van ds. Hakvoort, vanavond in de krant.Mannetje schreef:Ik hoop dat de rust in de binnenkamers niet terugkeert.Piet Puk schreef:De rust in de GG keert weer terug naar normale proporties!
Dat laatste wist ik al. En dat vind ik dan weer een grote droefheid en eigenlijk ook beschamend. Blijkbaar is het dan geen echte nood...DDD schreef:Krabbendijke lijkt mij qua omgeving een prima keuze. Voor het overige kan ik het niet beoordelen, maar ik ben erg dankbaar dat wij een bedankbrief krijgen.
DDD had het gewoon wat tactischer moeten omschrijven.Jantje schreef:Dat laatste wist ik al. En dat vind ik dan weer een grote droefheid en eigenlijk ook beschamend. Blijkbaar is het dan geen echte nood...DDD schreef:Krabbendijke lijkt mij qua omgeving een prima keuze. Voor het overige kan ik het niet beoordelen, maar ik ben erg dankbaar dat wij een bedankbrief krijgen.
Wat de omgeving van Krabbendijke er toe doet, vraag ik me overigens wel sterk af. Kun je dat nog verduidelijken?
Leuk, een markt in de buurt? Gebeurt dit trouwens weer?Bertiel schreef:Vanmiddag naar boeken op zoek
Helaas, de oogst staat dan weer niet vermeld bij de grote vreugdenBertiel schreef:Nee een tweedehands winkel