Waar denk je op dit moment aan? [4]

Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Terri »

Job schreef: Aan @Mara. Hoop zo dat ze Uitzicht heeft.
Nou he? 'T laat me niet los....
Sowieso stonden voor ons deze kerstdagen ook in het teken van gemis. Weliswaar geen sterfgeval maar wel ernstige ziekte, dan is door ondervinding de betrokkenheid nog intenser.
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Isala »

Terri schreef:Nou he? 'T laat me niet los....
Mij ook niet. Ik denk vaak aan haar.
Is er iemand die kan iets vertellen hoe het met haar is?
Hora est!
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door merel »

Isala schreef:
Terri schreef:Nou he? 'T laat me niet los....
Mij ook niet. Ik denk vaak aan haar.
Is er iemand die kan iets vertellen hoe het met haar is?
Het laat mij ook niet los. Ik heb de afgelopen dagen veel aan haar en haar gezin gedacht. Heeft iemand ooit persoonlijk contact met haar ( gehad)?
-DIA-
Berichten: 32703
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door -DIA- »

merel schreef:
Isala schreef:
Terri schreef:Nou he? 'T laat me niet los....
Mij ook niet. Ik denk vaak aan haar.
Is er iemand die kan iets vertellen hoe het met haar is?
Het laat mij ook niet los. Ik heb de afgelopen dagen veel aan haar en haar gezin gedacht. Heeft iemand ooit persoonlijk contact met haar ( gehad)?
Ik heb (vooral eerder) min of meer geregeld over en weer gemaild. Zo heb ik haar leren kennen en ook wel waarderen, ook al waren we het niet altijd helemaal met elkaar eens. Ik heb haar leren kennen als een lieve, integere en gevoelige vrouw. Ik heb haar email dus. Maar of het verstandig is daar nu een bericht naartoe te sturen....?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Terri »

-DIA- schreef:
merel schreef:
Isala schreef:
Terri schreef:Nou he? 'T laat me niet los....
Mij ook niet. Ik denk vaak aan haar.
Is er iemand die kan iets vertellen hoe het met haar is?
Het laat mij ook niet los. Ik heb de afgelopen dagen veel aan haar en haar gezin gedacht. Heeft iemand ooit persoonlijk contact met haar ( gehad)?
Ik heb (vooral eerder) min of meer geregeld over en weer gemaild. Zo heb ik haar leren kennen en ook wel waarderen, ook al waren we het niet altijd helemaal met elkaar eens. Ik heb haar leren kennen als een lieve, integere en gevoelige vrouw. Ik heb haar email dus. Maar of het verstandig is daar nu een bericht naartoe te sturen....?
Misschien mag je wel laten weten dat we erg meeleven. Een kort berichtje. Dat zal ongetwijfeld goed doen. ( als je dat wilt natuurlijk)
-DIA-
Berichten: 32703
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door -DIA- »

Terri schreef: Misschien mag je wel laten weten dat we erg meeleven. Een kort berichtje. Dat zal ongetwijfeld goed doen. ( als je dat wilt natuurlijk)
Lijkt me beter nu nog niet. We weten immers nog heel weinig?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Zita »

Isala schreef:
Terri schreef:Nou he? 'T laat me niet los....
Mij ook niet. Ik denk vaak aan haar.
Is er iemand die kan iets vertellen hoe het met haar is?
Ik ook. En tegelijk zo lastig, je ziet geen gezicht voor je, alleen een vaag beeld dat opdoemt uit letters op een beeldscherm.
Mara, mocht je dit lezen, heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18662
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door helma »

Van verschillende mensen kreeg ik het bericht door van Mara. Waarvoor dank!

Het raakte me erg. Als iemand meer weet; ik blijf graag op de hoogte.
Online
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Ad Anker »

Aan onze regering. We gaan voor wat betreft de pandemie de goede kant op. Vervolgens wordt er vandaag en volgende week beslist over verruiming van de abortuswet.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door HersteldHervormd »

Ad Anker schreef:Aan onze regering. We gaan voor wat betreft de pandemie de goede kant op. Vervolgens wordt er vandaag en volgende week beslist over verruiming van de abortuswet.
Ik vind het ook erg, dit betekent nog meer levens die in de moederschoot vernietigd worden, want dat is het m.i. Wat een gebroken wereld leven we in. Toch kan ik het andere ook niet kwalijk nemen, ik ben namelijk net zo. Het is Gods goedheid dat ik, en vele andere, de Bijbel als leidraad willen gebruiken.

Stel je voor dat je in een seculier gezin was opgegroeid…
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door GerefGemeente-lid »

Aan het 85ste beroep (sinds het begin van de vacature in 2004) wat gisterenavond door onze gemeente is uitgebracht.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door HersteldHervormd »

GerefGemeente-lid schreef:Aan het 85ste beroep (sinds het begin van de vacature in 2004) wat gisterenavond door onze gemeente is uitgebracht.
Is er dan geen reden waarom er geen dominees komen? Hoe word dit beleefd in de gemeente?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door refo »

HersteldHervormd schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Aan het 85ste beroep (sinds het begin van de vacature in 2004) wat gisterenavond door onze gemeente is uitgebracht.
Is er dan geen reden waarom er geen dominees komen? Hoe word dit beleefd in de gemeente?
Het is soms wonderlijk hoe dat gaat. In de omgeving van Gouda heb je Bodegaven, Boskoop en Berkenwoude. Boskoop is lang vacant geweest, van 1977 tot 2001. Bodegraven alweer sinds 2002 (beide hebben ds Bac als predikant gehad, net als Oostkapelle!) En Berkenwoude? Nog wel 2x zoveel beroepen als Oostkapelle, maar nog nooit een eigen dominee gehad.
Er tegenover: een gemeente als Lisse heeft in 100 jaar 80 jaar een eigen predikant gehad.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door merel »

Ad Anker schreef:Aan onze regering. We gaan voor wat betreft de pandemie de goede kant op. Vervolgens wordt er vandaag en volgende week beslist over verruiming van de abortuswet.
Hoeveel abortussen worden voorkomen met die 5 dagen termijn? Of is dat een wassen neus geweest om christenen tevreden te houden?
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Lilian1975 »

merel schreef:
Ad Anker schreef:Aan onze regering. We gaan voor wat betreft de pandemie de goede kant op. Vervolgens wordt er vandaag en volgende week beslist over verruiming van de abortuswet.
Hoeveel abortussen worden voorkomen met die 5 dagen termijn? Of is dat een wassen neus geweest om christenen tevreden te houden?
Al is het er maar 1! Wassen neus is het dan al zeker niet. Vind het persoonlijk wat vreemde uitdrukking mbt tot deze zondige praktijk. En ja er komen zeker mensen van hun besluit terug. Ja het rooster me ook dit bericht vanmorgen. Regering en samenleving doet het kennelijk niets dat het mortaliteitscijfer onder het ongeboren leven enorm is, jaar in, jaar uit.
Plaats reactie