Vraag (algemeen)

DDD
Berichten: 28733
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraagje

Bericht door DDD »

Mara schreef:
DDD schreef:Ik zou haast zin krijgen om ook een hond te nemen :D
In jouw situatie is een kat makkelijker. Past ook wel bij je. ;)
merel schreef:Ik weet zeker dat als ik weer een Ierse terriër pup in mijn handen heb, dat ik verkocht ben.
Dat heb ik met een kitten. :love
Ja ik ben een grote fan van katten. Maar dan zal ik eerst moeten besluiten om op één plek te gaan wonen en niet te vaak te gaan logeren. Wat dat betreft, zou je een hond makkelijker heen en weer kunnen meenemen. Na 20 km rennen heeft hij gelijk zijn beweging;-)
ejvl
Berichten: 5747
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door ejvl »

DDD schreef:
Mara schreef:
DDD schreef:Ik zou haast zin krijgen om ook een hond te nemen :D
In jouw situatie is een kat makkelijker. Past ook wel bij je. ;)
merel schreef:Ik weet zeker dat als ik weer een Ierse terriër pup in mijn handen heb, dat ik verkocht ben.
Dat heb ik met een kitten. :love
Ja ik ben een grote fan van katten. Maar dan zal ik eerst moeten besluiten om op één plek te gaan wonen en niet te vaak te gaan logeren. Wat dat betreft, zou je een hond makkelijker heen en weer kunnen meenemen. Na 20 km rennen heeft hij gelijk zijn beweging;-)
Maar ook een pup moet zeker in het begin een vast huis hebben met iemand die bijna altijd thuis is.
Als een hond wat ouder is, is meenemen met logeren geen probleem natuurlijk.
DDD
Berichten: 28733
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraagje

Bericht door DDD »

Precies.

Dus dat wordt lastig. Ik heb trouwens ook liever gelijk een volwassen hond. :)
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vraagje

Bericht door Mara »

DDD schreef: Dus dat wordt lastig. Ik heb trouwens ook liever gelijk een volwassen hond. :)
Die moet net zo goed opgevoed worden, althans, dan moeten jullie aan elkaar wennen en hij moet je gaan zien als zijn leider.
En kat kan prima de hele dag alleen zijn, als je eten en drinken neerzet en zorgt dat hij naar buiten kan of een schone bak heeft.
Zeker met zo'n leven als jij nu kennelijk leidt, (niet vaak of onregelmatig thuis) heb je meer aan een kat dan aan een hond.
Maar voor beide geldt: je moet het echt willen en er iets voor over hebben.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vraagje

Bericht door Piet Puk »

Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:
Nee, maar ik heb geen behoefte om naar de diversiteit van allerlei predikanten uit de gereformeerde gezindte te gaan luisteren. Ik geloof niet dat ik dit onbevooroordeeld kan doen, omdat ik mogelijk bepaalde predikanten zou 'moeten' gaan luisteren waar ik moeite mee heb.
Wellicht kan het je goed doen. Vooroordelen blijken soms zeer onterecht.
Klopt, maar ik heb geen zin in koehandel, zoals ik pas waarnam. Omdat ik zou willen dat jij die en die predikant luister, luister ik die van jou. Ga ik niet aan beginnen....
DDD
Berichten: 28733
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraagje

Bericht door DDD »

Het zou je blikveld toch wel een stuk kunnen verruimen. Keteldorp is natuurlijk een mooie metafoor, maar het hoeft geen zelfvervullende profetie te zijn.
Zeeuw
Berichten: 11625
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Piet Puk schreef:
Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:
Nee, maar ik heb geen behoefte om naar de diversiteit van allerlei predikanten uit de gereformeerde gezindte te gaan luisteren. Ik geloof niet dat ik dit onbevooroordeeld kan doen, omdat ik mogelijk bepaalde predikanten zou 'moeten' gaan luisteren waar ik moeite mee heb.
Wellicht kan het je goed doen. Vooroordelen blijken soms zeer onterecht.
Klopt, maar ik heb geen zin in koehandel, zoals ik pas waarnam. Omdat ik zou willen dat jij die en die predikant luister, luister ik die van jou. Ga ik niet aan beginnen....
Uitermate zwakke argumentatie.
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vraagje

Bericht door Piet Puk »

Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:
Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:
Nee, maar ik heb geen behoefte om naar de diversiteit van allerlei predikanten uit de gereformeerde gezindte te gaan luisteren. Ik geloof niet dat ik dit onbevooroordeeld kan doen, omdat ik mogelijk bepaalde predikanten zou 'moeten' gaan luisteren waar ik moeite mee heb.
Wellicht kan het je goed doen. Vooroordelen blijken soms zeer onterecht.
Klopt, maar ik heb geen zin in koehandel, zoals ik pas waarnam. Omdat ik zou willen dat jij die en die predikant luister, luister ik die van jou. Ga ik niet aan beginnen....
Uitermate zwakke argumentatie.
Dat is jouw oordeel over mijn mening! Ik kies voor een andere opzet en kies wekelijks een preek uit om binnen het huisgezin te lezen. Daar voel ik me prettiger bij.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Jantje »

De Ger. Gem. is te min?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vraagje

Bericht door refo »

Jantje schreef:De Ger. Gem. is te min?
Te voorspelbaar.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Jantje »

refo schreef:
Jantje schreef:De Ger. Gem. is te min?
Te voorspelbaar.
Jij niet, wou je zeggen?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Bruna
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Bruna »

Jantje schreef:De Ger. Gem. is te min?
Wie zegt dat?
Zeeuw
Berichten: 11625
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Piet Puk schreef:
Dat is jouw oordeel over mijn mening! Ik kies voor een andere opzet en kies wekelijks een preek uit om binnen het huisgezin te lezen. Daar voel ik me prettiger bij.
Kijk, dat is een betere argumentatie Piet. Om de zg koehandel tussen Jan en DDD als afwijzend argument te gebruiken, was niet zo sterk. Dit begrijp ik helemaal.
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vraagje

Bericht door Piet Puk »

Jantje schreef:De Ger. Gem. is te min?
Is dit een reactie op mijn opmerking?
Chrisje72
Berichten: 1486
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Vraagje

Bericht door Chrisje72 »

Wat is er nodig om vanuit de kerk een webshop te beginnen? Een soort online bazaar? Is daar een vergunning voor nodig?
Plaats reactie