Vraag (algemeen)

ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door ejvl »

FlyingEagle schreef:En als je auto vol is aan zo’n publieke laadpaal dan moet je hem weer verzetten?
In Amsterdam wel weer ik, misschien nog wel meer gemeenten.
Bij ons in elk geval niet gelukkig.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vraagje

Bericht door Piet Puk »

Weet iemand hoe oud/jong ds. B.G. Ippel is van VGGiN Werkendam?
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Weet iemand waar en hoe men in sommige delen van het land soort rolgordijnen vandaan haalt of maakt of laat maken met een kanten randje er onder of met " hangende balletjes"?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Jantje »

Orchidee schreef:Weet iemand waar en hoe men in sommige delen van het land soort rolgordijnen vandaan haalt of maakt of laat maken met een kanten randje er onder of met " hangende balletjes"?
Moens Stoffering in Nieuw- en Sint Joosland.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Dodo »

Orchidee schreef:Weet iemand waar en hoe men in sommige delen van het land soort rolgordijnen vandaan haalt of maakt of laat maken met een kanten randje er onder of met " hangende balletjes"?
Ik heb van die goedkope vouwgordijnen van de Ikea (die met magneetjes er in) in de keuken, en heb er zelf een randje met van die balletjes onder genaaid, met de hand. Even gekeken, ze heten Ringblomma.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Weet je dat zeker?
Heb het weleens aan mijn schoonzus (echt Zeeuws meisje) gevraagd maar die wist er niet één.
Wél wist ze een oude mw die ze op maat maakte en dat was een soort geste en katoen dan.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Dodo »

Ze hangen in mijn keuken, dus ja, dat weet ik vrij zeker. Maar het zijn geen rolgordijnen, maar vouwgordijnen. Anderhalve meter balletjeslint van de markt, en een half uurtje werk. Niks bijzonders.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Hihi misverstand @dodo
Ik vroeg het aan @jantje.
Dat jij het zeker weet snap ik en ik vind dat géén gek idee, ik vind het zelfs een top idee denk ik
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Dodo »

Orchidee schreef:Hihi misverstand @dodoAfbeelding
Ik vroeg het aan @jantje.
Dat jij het zeker weet snap ik en ik vind dat géén gek idee, ik vind het zelfs een top idee denk ikAfbeelding
:humhihi Ik vroeg me al af wat voor geks ik zei.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Jantje »

Orchidee schreef:Weet je dat zeker?
Heb het weleens aan mijn schoonzus (echt Zeeuws meisje) gevraagd maar die wist er niet één.
Wél wist ze een oude mw die ze op maat maakte en dat was een soort geste en katoen dan.
Tussen Zeeuwen en Zeeuwen bestaan ook nog genoeg verschillen. Ik denk dat jouw schoonzus in ieder geval geen Walcherse is. En ik weet bijna zeker dat ze zoiets ook bij Moens Stoffering wel hebben.

Maar ik zie inmiddels dat er een beter idee geopperd wordt.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Jantje schreef:Tussen Zeeuwen en Zeeuwen bestaan ook nog genoeg verschillen. Ik denk dat jouw schoonzus in ieder geval geen Walcherse is. En ik weet bijna zeker dat ze zoiets ook bij Moens Stoffering wel hebben.

Maar ik zie inmiddels dat er een beter idee geopperd wordt.
Wanneer ben je volgens jou dan een echte Zeeuw en hoe bedenk jij dat mijn schoonzus niet van het eiland Walcheren komt? Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Dodo schreef:
Orchidee schreef:Hihi misverstand @dodoAfbeelding
Ik vroeg het aan @jantje.
Dat jij het zeker weet snap ik en ik vind dat géén gek idee, ik vind het zelfs een top idee denk ikAfbeelding
:humhihi Ik vroeg me al af wat voor geks ik zei.
Inmiddels gekeken maar ze hebben niet de juiste maten jammer genoeg.
Sowieso te smal en te kortAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Vraagje

Bericht door Zita »

Veneta is best goed en voordelig in raamdecoratie. Op maat, ze komen het mooi inmeten en ophangen.
En voor supersimpele rolgordijnen (die je uiteraard naar hartelust kunt opleuken) is de Jysk lekker goedkoop. Daar hebben ze rolgordijnen die je zelf in breedte kunt aanpassen. Wel rechter knippen dan ik ooit deed...
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Ook een goed idee @Zita
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Vraagje

Bericht door Ambtenaar »

Plaats reactie