Wat doen we vandaag?

Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

samanthi schreef:De test was negatief, Samanthus heeft na 72 uur zelf gebeld, anders hadden we het nog niet geweten.
En kreeg hij voor beiden de uitslag?
Maar heel fijn voor jullie zeg!
samanthi schreef: 72 uur was welletjes vonden we.
Nou inderdaad.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Christen
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Christen »

samanthi schreef:
Christen schreef:Als de uitslag lang duurt.. is tie negatief..lijkt wel.
Zelf bellen :nonnon
Fijn voor je hoor... trouwens..
Je kunt wel nee schudden, maar er zit bij ons meer aan vast dan alleen corona, er loopt bij Samanthus nog een spannend onderzoek die we anders moesten afzeggen.
Dan heb ik de verkeerde emoy gebruikt want ik bedoel schudden van tjonge.. zelf erachter aan moeten bellen is wel bar..
Ik heb het voor anderen gedaan.. omdat ze op hun manier kwetsbaar zijn.. ik vroeg me nu alleen af of ik het wel had moeten doen want ik weet dat dit gewoon verkoudheid is. Er is niks raars aan. Maar goed...

Ik hoop en wens en weet eigenlijk wel zeker dat je Zijn nabijheid mag ervaren.. je hoeft niet bang te zijn.. maar het mag wel.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

Christen schreef:
samanthi schreef:
Christen schreef:Als de uitslag lang duurt.. is tie negatief..lijkt wel.
Zelf bellen :nonnon
Fijn voor je hoor... trouwens..
Je kunt wel nee schudden, maar er zit bij ons meer aan vast dan alleen corona, er loopt bij Samanthus nog een spannend onderzoek die we anders moesten afzeggen.
Dan heb ik de verkeerde emoy gebruikt want ik bedoel schudden van tjonge.. zelf erachter aan moeten bellen is wel bar..
Ik heb het voor anderen gedaan.. omdat ze op hun manier kwetsbaar zijn.. ik vroeg me nu alleen af of ik het wel had moeten doen want ik weet dat dit gewoon verkoudheid is. Er is niks raars aan. Maar goed...

Ik hoop en wens en weet eigenlijk wel zeker dat je Zijn nabijheid mag ervaren.. je hoeft niet bang te zijn.. maar het mag wel.
Oh mijn excuus, ik maakte er uit op dat je dat niet vond kunnen, ik schaam me dat ik het negatief labelde.

Samanthus moet voor een onderzoek, daar zien we tegenop, het zou erg zijn als dat uitgesteld wordt.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Christen
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Christen »

Logisch.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

Christen schreef:Logisch.
:super
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10444
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zita »

Vandaag de eerste etappe van het Floris de Vijfde-pad gelopen. Of, zoals de meneer die ik iedere keer tegenkwam zei: het Floris Vee-pad. Ik heb hem niet eens verbeterd, al moest ik wel op mijn tong bijten.
Het voornemen was om het Pieterpad te gaan lopen, maar dat is best wel ver weg en ik begreep dat het deze zomer zo populair is dat je ongeveer in colonne loopt. Nu is dat met mijn verdwaaltalent misschien niet eens zo verkeerd, maar ik heb liever wat ruimte om me heen als ik loop.
Van Amsterdam tot Muiden gekomen. Mooie route. Ik wil best wel in Weesp of ergens langs de Vecht wonen, geloof ik. Nou ja, er lopen was ook al een genoegen. Nu per bus onderweg naar Bijlmer. Wellicht ben ik daar weer gewoon erg blij met mn eigen huis en woonomgeving :huhu
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8936
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door J.C. Philpot »

Vrouw met kinderen naar watermuseum
Ik broodjes gehaald, koffie gedronken, vouwfiets gerepareerd, cactussen verpot, stekjes gemaakt, gekookt, enz

Morgen huren we tandems in Amsterdam
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Onkruid getrokken, kippenren verschoond, gras gemaaid, tuin opgeruimd, boodschappen gedaan (de koffie was op :oO ) administratie op orde gebracht, paar uur gewerkt, koffers gepakt, kinderen bezig gehouden, hamster verschoond. Nu nog even verder met opruimen en inpakken.
Geytenbeekje
Berichten: 8286
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Geytenbeekje »

Zeeuw schreef:Onkruid getrokken, kippenren verschoond, gras gemaaid, tuin opgeruimd, boodschappen gedaan (de koffie was op :oO ) administratie op orde gebracht, paar uur gewerkt, koffers gepakt, kinderen bezig gehouden, hamster verschoond. Nu nog even verder met opruimen en inpakken.
Nou nou druk baasje
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Geytenbeekje schreef:
Zeeuw schreef:Onkruid getrokken, kippenren verschoond, gras gemaaid, tuin opgeruimd, boodschappen gedaan (de koffie was op :oO ) administratie op orde gebracht, paar uur gewerkt, koffers gepakt, kinderen bezig gehouden, hamster verschoond. Nu nog even verder met opruimen en inpakken.
Nou nou druk baasje
Ik heb mn dagen...sommige zaken zijn u nog niet aangezegd.
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Zeeuw schreef:Onkruid getrokken, kippenren verschoond, gras gemaaid, tuin opgeruimd, boodschappen gedaan (de koffie was op :oO ) administratie op orde gebracht, paar uur gewerkt, koffers gepakt, kinderen bezig gehouden, hamster verschoond. Nu nog even verder met opruimen en inpakken.
U doet me (hoe vreemd!) soms denken aan keukenstroop....
De Zeeuwse Boer(in)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4066
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Maanenschijn »

Zita schreef:Vandaag de eerste etappe van het Floris de Vijfde-pad gelopen. Of, zoals de meneer die ik iedere keer tegenkwam zei: het Floris Vee-pad. Ik heb hem niet eens verbeterd, al moest ik wel op mijn tong bijten.
Het voornemen was om het Pieterpad te gaan lopen, maar dat is best wel ver weg en ik begreep dat het deze zomer zo populair is dat je ongeveer in colonne loopt. Nu is dat met mijn verdwaaltalent misschien niet eens zo verkeerd, maar ik heb liever wat ruimte om me heen als ik loop.
Van Amsterdam tot Muiden gekomen. Mooie route. Ik wil best wel in Weesp of ergens langs de Vecht wonen, geloof ik. Nou ja, er lopen was ook al een genoegen. Nu per bus onderweg naar Bijlmer. Wellicht ben ik daar weer gewoon erg blij met mn eigen huis en woonomgeving :huhu
Als je het Maarten van Rossumpad gaat lopen, heb ik de koffie klaar als je langs komt.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

-DIA- schreef:
Zeeuw schreef:Onkruid getrokken, kippenren verschoond, gras gemaaid, tuin opgeruimd, boodschappen gedaan (de koffie was op :oO ) administratie op orde gebracht, paar uur gewerkt, koffers gepakt, kinderen bezig gehouden, hamster verschoond. Nu nog even verder met opruimen en inpakken.
U doet me (hoe vreemd!) soms denken aan keukenstroop....
De Zeeuwse Boer(in)
Haha, fijn dat ik je aan zoiets zoets doe denken DIA.
DDD
Berichten: 28646
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Christen schreef:Als de uitslag lang duurt.. is tie negatief..lijkt wel.
Zelf bellen :nonnon
Fijn voor je hoor... trouwens..
Dat lijkt me toch ook. Het zou wel het toppunt van domheid zijn om iemand die besmettelijk is pas na vier dagen te informeren.
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

huizen bezichtigen en werken
Plaats reactie