Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Het is tot nu toe voor mij ook de enige keer in mijn leven geweest als onderdeel van een excursie reis.
Zou er misschien uit mezelf nooit geweest zijn maar slechter ben ik er niet van geworden, het was echt indrukwekkend en weleens goed om er zo dicht op te staan.
Al kunnen wij ons natuurlijk nog geen fractie voorstellen van wat zich allemaal afspeelde in die afschuwelijke kampen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Ik probeer iedere vakantie aandacht te besteden aan de oorlog. Volgens mij past dat goed bij de bijbelse oproep om de grote daden van de Heere te gedenken.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

Dat hoeft niet persé in de vakantie. Ik lees nu mijn jaarlijkse oorlogsboek rond 4 en 5 mei. Dat vind ik wat waardevoller dan naar wat oud rollend materieel gaan kijken.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

refo schreef: Zei de toerist.
Toeristisch in de zin van een vrolijke gezelligheid.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Nasrani »

Met de trein onderweg naar een vakbeurs... jaren geleden dat ik op deze manier heb gereisd.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Ik hoop dat het bevalt. Ik werk vandaag op een camping in Frankrijk met uitzicht op de rivier.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

DDD schreef:Ik hoop dat het bevalt. Ik werk vandaag op een camping in Frankrijk met uitzicht op de rivier.
Dat klinkt een stuk beter dan mijn uitzicht op de A12.
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Arbotechnisch wellicht niet in alle opzichten, maar verder bevalt het prima, inderdaad.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

DDD schreef:Arbotechnisch wellicht niet in alle opzichten, maar verder bevalt het prima, inderdaad.
Dat begrijp ik. Al lijkt het mij lastig om de focus te houden op vakantie. Al kan ik mij voorstellen dat dit wellicht anders is als je eigen baas bent. Vandaag zitten wij gelukkig met velen op kantoor. De nieuwe teamleider ( 5e in 3 jaar) wordt voorgesteld.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Werken. En nog wat nagenieten van de mooie Bijbelkringavond over Jona 3 die we gisteravond hadden. Ook samen mogen nadenken en vooruitblikken naar het Heilig Avondmaal van komende zondag. Morgenavond ook nog de bezinningsavond voor het Heilig Avondmaal. Een drukke, maar mooie week!
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

merel schreef:
DDD schreef:Arbotechnisch wellicht niet in alle opzichten, maar verder bevalt het prima, inderdaad.
Dat begrijp ik. Al lijkt het mij lastig om de focus te houden op vakantie. Al kan ik mij voorstellen dat dit wellicht anders is als je eigen baas bent. Vandaag zitten wij gelukkig met velen op kantoor. De nieuwe teamleider ( 5e in 3 jaar) wordt voorgesteld.
Met focus houden heb ik niet zoveel problemen. Het is hier heerlijk rustig. Dat is op kantoor wel anders. En ik wist vooraf dat ik geen 3 weken vrij zou kunnen nemen in deze periode.
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Nasrani »

DDD schreef:Ik hoop dat het bevalt. Ik werk vandaag op een camping in Frankrijk met uitzicht op de rivier.
Nou met bijna een uur vertraging vanmorgen nog niet echt... nu weer op de terugweg.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Dan heb je recht op een flinke compensatie.
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Nasrani »

DDD schreef:Dan heb je recht op een flinke compensatie.
Is dat zo?

Nu gaat het erg voorspoedig... toen ik mijn vorige bericht maakte was ik net weg in Amsterdam (Zuid) en ben nu al in de buurt van Dordrecht.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Ja als je een halfuur of meer vertraging hebt, heb je recht op een vergoeding.
Plaats reactie