Wat doen we vandaag?

Vrieskast
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 dec 2021, 20:30

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Vrieskast »

-DIA- schreef:
Vrieskast schreef:
-DIA- schreef:
Vrieskast schreef:Mijn eerst reactie op dit forum plaatsen, na sinds lange tijd weer eens een forum te doen... :D
Wij (ende) wenschen u eenen goeden tyd op dit forum toe. :)
Wat galant, hihi! :)
Ach... ja wat zal ik zeggen... Ik geloof dat ik wel een weinigje benieuwd ben, als ik mezelf zo wat doorgrondt, hoe u (je) aan zo'n originele Nick-name komt. :)
Zeg maar 'je', hoor. 'Vrieskast' zeg ik altijd tegen mezelf als ik weer eens wat doms doe. Dat heeft met m'n achternaam te maken, hihi... :-)
Vrieskast
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 dec 2021, 20:30

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Vrieskast »

Ik ga hierna over op de serieuze onderwerpen, dus ik sluit deze introductie van mezelf nu af. Iedereen alvast gezegende kerstdagen! ;)
Gebruikersavatar
Johannes S
Berichten: 581
Lid geworden op: 22 dec 2017, 16:55
Locatie: Dordrecht

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Johannes S »

Welkom!
Filippenzen 3:20 Maar onze wandel is in de hemelen, waaruit wij ook den Zaligmaker verwachten, namelijk den Heere Jezus Christus;
Bruna
Berichten: 1739
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bruna »

Vrieskast schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Geytenbeekje schreef:
Vrieskast schreef:Mijn eerst reactie op dit forum plaatsen, na sinds lange tijd weer eens een forum te doen... :D
Veel plezier op dit forum, al lang aan het meelezen?

Ik zie dat je nogal wat kerkelijke omzwervingen hebt doorgemaakt... Bijzonder!

Van harte welkom!
Het leven is tot nu toe een leerproces voor mij geweest met vallen en opstaan. In de spiritualiteit noemen ze dat 'bedelingen' met de klemtoon op de tweede 'e'. Het mooie is dat ik van van alles een beetje kennis heb opgedaan, en dat is wanneer je de scherpe randjes eraf haalt er iets overblijft dat wellicht een bedoeling heeft gehad...
Welkom. Blijkbaar ziet Gergemlid meer dan ik.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

Bruna schreef:
Vrieskast schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Ik zie dat je nogal wat kerkelijke omzwervingen hebt doorgemaakt... Bijzonder!

Van harte welkom!
Het leven is tot nu toe een leerproces voor mij geweest met vallen en opstaan. In de spiritualiteit noemen ze dat 'bedelingen' met de klemtoon op de tweede 'e'. Het mooie is dat ik van van alles een beetje kennis heb opgedaan, en dat is wanneer je de scherpe randjes eraf haalt er iets overblijft dat wellicht een bedoeling heeft gehad...
Welkom. Blijkbaar ziet Gergemlid meer dan ik.
Bij profiel staat het e.e.a.
Henk J
Berichten: 2589
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Henk J »

Carbid schieten, vind ik toch altijd weer mooi, een middagje knallen. En ruimte zat in een weiland.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9190
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door parsifal »

Proberen een hond in paniek te kalmeren. Vuurwerkverbod is zo gek nog niet.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11410
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mister »

Henk J schreef:Carbid schieten, vind ik toch altijd weer mooi, een middagje knallen. En ruimte zat in een weiland.
Nou, leuk zeg. Overlast bezorgen voor mens en dier. :hum
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Bijzonder weinig. Gisteren heb ik de booster gekregen en die hakt er behoorlijk in.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

merel schreef:Bijzonder weinig. Gisteren heb ik de booster gekregen en die hakt er behoorlijk in.
Wat vervelend zeg! Ik hoor vaker dat mensen na een prik een beetje ziek zijn ( best logisch natuurlijk, mijn kinderen waren na de kindervaccinaties ook altijd wat hangerig/ziekjes)
Maar mijn man en ik hebben er tot nu toe totaal geen last of hinder van dus het verschilt.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
HersteldHervormd
Berichten: 6065
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

merel schreef:Bijzonder weinig. Gisteren heb ik de booster gekregen en die hakt er behoorlijk in.
Vervelend. Wat zijn je klachten?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

HersteldHervormd schreef:
merel schreef:Bijzonder weinig. Gisteren heb ik de booster gekregen en die hakt er behoorlijk in.
Vervelend. Wat zijn je klachten?
Ik heb gistermorgen de booster gehad en begon in de loop van de dag mij enorm moe te voelen. Vandaag ook grotendeels geslapen. Inmiddels gaat het weer goed.

Een collega had eergisteren de booster gehad en is enorm misselijk, koortsig en moe. Nu is zij jong, maar heeft zij ook een hele zwakke gezondheid.
HersteldHervormd
Berichten: 6065
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

merel schreef:
HersteldHervormd schreef:
merel schreef:Bijzonder weinig. Gisteren heb ik de booster gekregen en die hakt er behoorlijk in.
Vervelend. Wat zijn je klachten?
Ik heb gistermorgen de booster gehad en begon in de loop van de dag mij enorm moe te voelen. Vandaag ook grotendeels geslapen. Inmiddels gaat het weer goed.

Een collega had eergisteren de booster gehad en is enorm misselijk, koortsig en moe. Nu is zij jong, maar heeft zij ook een hele zwakke gezondheid.
Gelukkig!
Weet iemand eigenlijk waar de klachten vandaan komen? Immers heeft je lichaam al antistoffen vanuit de eerdere vaccinaties.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Vuur gemaakt in Jacobus.
(De 6 / beton)
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

HersteldHervormd schreef:
merel schreef:
HersteldHervormd schreef:
merel schreef:Bijzonder weinig. Gisteren heb ik de booster gekregen en die hakt er behoorlijk in.
Vervelend. Wat zijn je klachten?
Ik heb gistermorgen de booster gehad en begon in de loop van de dag mij enorm moe te voelen. Vandaag ook grotendeels geslapen. Inmiddels gaat het weer goed.

Een collega had eergisteren de booster gehad en is enorm misselijk, koortsig en moe. Nu is zij jong, maar heeft zij ook een hele zwakke gezondheid.
Gelukkig!
Weet iemand eigenlijk waar de klachten vandaan komen? Immers heeft je lichaam al antistoffen vanuit de eerdere vaccinaties.
Ik heb geen flauw idee. Wel weet ik dat de kinderen ook altijd hangerig waren van de vaccinaties. Ook als ze deze al eerder hadden gehad.
Plaats reactie