Wat doen we vandaag?

-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door -DIA- »

Lilian1975 schreef: De reden is dat het dan in de weg staat misschien? Ik had door die berichten uitgesteld om de schuur uit te ruimen. Maar het feit dat dat je eerst de schuur moet uitbouwen om je fiets te pakken. Of net die ene plantenbak te vinden begon zo tot ongekende hoogte van ergenis te leiden... dat ik toch ben gaan ruimen. Maar alles wat weg kon. Was zelfs niet meer rendabel voor een weggeefhoek ofzo... terug de schuur in? Dan was al mijn werk voor niets geweest. Dus toch alles in mijn auto ( aigo) geladen. En op een doordeweekse zonnige dag net na het middaguur me verplaatst met auto naar het milieupark alhier. Ik kon nog net bij mijn pook om te schakelen. Moest mijn adem inhouden om mijn postuur wat te verkleinen, hoopte ik. En had net nog wat ruimte voor een flesje water mocht ik in de monsterfile terechtkomen. Mooie cd om de tijd te vullen. Allemaal voor niets. Want ik kom aanrijden. De hefboom zoeft automatisch omhoog. Bovenaan de helling staat een man mij in een oranje pak me vriendelijk, enigszins meewarig te verwelkomen. Keurig op afstand. En wanneer ik sta uit te laden... ogen die steeds groter worden dat er nog meer uit die auto kwam. En na enige tijd zelfs de vriendelijke vraag. Zal ik effe helpen mevrouw? En al die tijd hoefde niemand te wachten om binnen te komen. Heerlijk toch? :super
Dit vind ik nou een heel mooi verhaal. Mooi vertelt! Vanaf de eerste zin pakt het, en nodigt uit om door te lezen... Een klein dingetje misschien: Ik neem aan dat de aigo een Aygo moet voorstellen :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

-DIA- schreef:
Lilian1975 schreef: De reden is dat het dan in de weg staat misschien? Ik had door die berichten uitgesteld om de schuur uit te ruimen. Maar het feit dat dat je eerst de schuur moet uitbouwen om je fiets te pakken. Of net die ene plantenbak te vinden begon zo tot ongekende hoogte van ergenis te leiden... dat ik toch ben gaan ruimen. Maar alles wat weg kon. Was zelfs niet meer rendabel voor een weggeefhoek ofzo... terug de schuur in? Dan was al mijn werk voor niets geweest. Dus toch alles in mijn auto ( aigo) geladen. En op een doordeweekse zonnige dag net na het middaguur me verplaatst met auto naar het milieupark alhier. Ik kon nog net bij mijn pook om te schakelen. Moest mijn adem inhouden om mijn postuur wat te verkleinen, hoopte ik. En had net nog wat ruimte voor een flesje water mocht ik in de monsterfile terechtkomen. Mooie cd om de tijd te vullen. Allemaal voor niets. Want ik kom aanrijden. De hefboom zoeft automatisch omhoog. Bovenaan de helling staat een man mij in een oranje pak me vriendelijk, enigszins meewarig te verwelkomen. Keurig op afstand. En wanneer ik sta uit te laden... ogen die steeds groter worden dat er nog meer uit die auto kwam. En na enige tijd zelfs de vriendelijke vraag. Zal ik effe helpen mevrouw? En al die tijd hoefde niemand te wachten om binnen te komen. Heerlijk toch? :super
Dit vind ik nou een heel mooi verhaal. Mooi vertelt! Vanaf de eerste zin pakt het, en nodigt uit om door te lezen... Een klein dingetje misschien: Ik neem aan dat de aigo een Aygo moet voorstellen :)
:haha kan je zien hoe automerk vast ik ben...

En dank voor je compliment. Doet een mens zo af en toe goed.
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Vandaag, morgen en overmorgen in een hotel in Apeldoorn met mijn 2 zoons. Even een mannenuitje :D
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Zijn hotels gewoon open?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Orchidee schreef:Zijn hotels gewoon open?
Niet alle. Deze wel. Al zijn er maar 4 kamers bezet.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Oke, ik dacht dat alle hotels en horeca dicht waren.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Orchidee schreef:Oke, ik dacht dat alle hotels en horeca dicht waren.
Nee, vakantieparken ook niet. Wel de restaurants in de hotels bv. Al kun je wel bestellen, dan beneden afhalen en op je kamer eten.

Ik vind het lekker rustig. Ik ben nu aan het werk. Kan eindelijk wat zaken afhandelen. Kids vermaken zich prima.
Laatst gewijzigd door Zeeuw op 27 apr 2020, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Zeeuw schreef:
Orchidee schreef:Oke, ik dacht dat alle hotels en horeca dicht waren.
Nee, vakantieparken ook niet. Wel de restaurants in de hotels bv. Al kun je wel bestellen, dan beneden afhalen en op je kamer eten.
Wat vreemd.
Blijf zoveel mogelijk thuis, is de oproep steeds. :?
En echt gezellig is dit toch ook niet? Je kunt nergens heen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Bedank voor de info, weet iemand die er héél graag even uit wil in een huisje ofzo
Maar dacht dat dat niet kon
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Mara schreef:
Zeeuw schreef:
Orchidee schreef:Oke, ik dacht dat alle hotels en horeca dicht waren.
Nee, vakantieparken ook niet. Wel de restaurants in de hotels bv. Al kun je wel bestellen, dan beneden afhalen en op je kamer eten.
Wat vreemd.
Blijf zoveel mogelijk thuis, is de oproep steeds. :?
En echt gezellig is dit toch ook niet? Je kunt nergens heen.
Ik hoef niet ergens heen om het gezellig te hebben. Maar...ik heb al foto's gemaakt van een gesloten paleis het Loo. En ga morgenochtend een heerlijke wandeling in de natuur maken. Al zag ik op de parkeerplaatsen wel dat ik dan niet de enige zal zijn.
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Orchidee schreef:Bedank voor de info, weet iemand die er héél graag even uit wil in een huisje ofzoAfbeelding
Maar dacht dat dat niet kon
Gelukkig wel ja. Want ik begrijp erg goed dat iemand dat heel graag wil.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Bedank voor de info, weet iemand die er héél graag even uit wil in een huisje ofzoAfbeelding
Maar dacht dat dat niet kon
Dat kan wel omdat er mensen zijn die niet thuis kunnen werken en dan in een vakantiehuisje gaan zitten.
Er zijn ook campings open, maar met beperkte faciliteiten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Zeeuw schreef:
Orchidee schreef:Bedank voor de info, weet iemand die er héél graag even uit wil in een huisje ofzoAfbeelding
Maar dacht dat dat niet kon
Gelukkig wel ja. Want ik begrijp erg goed dat iemand dat heel graag wil.
Idd en niet om dingen te bezoeken ofzo hoor!
Even rust en graag in de natuur Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Deze is nog open, zag ik toevallig gisteren:

https://www.natuurhuisje.nl/vakantiehuisje/24542
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Orchidee schreef:
Zeeuw schreef:
Orchidee schreef:Bedank voor de info, weet iemand die er héél graag even uit wil in een huisje ofzoAfbeelding
Maar dacht dat dat niet kon
Gelukkig wel ja. Want ik begrijp erg goed dat iemand dat heel graag wil.
Idd en niet om dingen te bezoeken ofzo hoor!
Even rust en graag in de natuur Afbeelding
Juist. Ik had bv al Landal Rabbit Hill gevraagd. Kan ook, maar paste niet in mijn data. Maar daar kun je bv n huisje huren. Verder alles dicht, maar lekker een tas met boeken, eten en je wandelschoenen mee. Heerlijk.
Plaats reactie