Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Voor mij is het toch anderhalf uur rijden
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2092
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Arja »

Ik heb gisteren wat natuurfoto's gemaakt. Die ga ik straks op de laptop zetten. Vind ik leuk om te doen. Ik geniet er zo van. Van het wandelen in het bos, van de natuur, van fotografie en van het nakijken van de beelden.
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door -DIA- »

Ik ben (met mijn broer) in de bossen bij Deldenerbroek geweest.
Rust van rondom.
En teder uitspruitend pril groen.
Vogelenzang omringde ons aan alle zijden.
En op deze schone plaats op deze donkere aarde
hebben wij vanmiddag een wijle vertoefd.

Een aangenaam vertoeven in de stilte
die slechts onderbroken wordt door het melodieus klinkende
vogelenkoor,
en af en toe door het hoge zoemen van een (soort) mug.

Ook wij hebben op deze schone plek in enige foto's vastgelegd,
maar ook ik heb deze eveneens nog niet 'opgeladen'...
Maar mooi zijn ze zeker.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7741
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mannetje »

Vanmorgen een rondje eiland per speed pedelec gedaan, bijna 45 km.
Vanmiddag een aanhangwagen vol rommel bij de milieustraat gebracht. Er stonden maar 7 auto's voor me in de rij, ik begreep dat er pas een rij van een paar honderd meter had gestaan.
(Voor kenners: tot aan de rotonde bij het Leger des Heils...)
-
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Nasrani »

Mannetje schreef:Vanmorgen een rondje eiland per speed pedelec gedaan, bijna 45 km.
Vanmiddag een aanhangwagen vol rommel bij de milieustraat gebracht. Er stonden maar 7 auto's voor me in de rij, ik begreep dat er pas een rij van een paar honderd meter had gestaan.
(Voor kenners: tot aan de rotonde bij het Leger des Heils...)
Dat is inderdaad een serieuze rij auto's....


Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door refo »

Ik had de auto al een paar dagen vol rommel voor het afval station. Telkens een rij van de Action.
Dinsdag erheen: een kwartier voor de opening. Stonden er toch al tientallen auto's met rommel. Toch maar gebleven en een uur na opening was ik aan de beurt. Wat een gedoe. Vanwege C mogen er maar een paar mensen het terrein op. Anderhalve meter enzo. Maar het personeel houdt zich daar helemaal niet aan.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door eilander »

Mannetje schreef:Vanmorgen een rondje eiland per speed pedelec gedaan, bijna 45 km.
Vanmiddag een aanhangwagen vol rommel bij de milieustraat gebracht. Er stonden maar 7 auto's voor me in de rij, ik begreep dat er pas een rij van een paar honderd meter had gestaan.
(Voor kenners: tot aan de rotonde bij het Leger des Heils...)
Het is inderdaad geen feest. Ik heb er pas zo'n 50 minuten gestaan. 's Morgens omgedraaid omdat het zo'n lange rij was. Daarna tegen 13.00u terug, toen was de rij iets korter maar toch...
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Wat is de reden dat het niet nog even thuis kan blijven?

Overigens zouden ze intreeslots moeten instellen, net als onze gemeente doet voor de publieksbalie in het gemeentehuis. Want het is ook raar dat je zolang moet wachten.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door refo »

DDD schreef:Wat is de reden dat het niet nog even thuis kan blijven?

Overigens zouden ze intreeslots moeten instellen, net als onze gemeente doet voor de publieksbalie in het gemeentehuis. Want het is ook raar dat je zolang moet wachten.
Ik had gecheckt of het station open was. Dat was zo. Auto volgeladen met troep. Tijdstip gekozen dat normaal gesproken rustig is. Maar telkens erg, erg druk. Op zich had het wel kunnen wachten, als je dat van tevoren had geweten.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

DDD schreef:Wat is de reden dat het niet nog even thuis kan blijven?

Overigens zouden ze intreeslots moeten instellen, net als onze gemeente doet voor de publieksbalie in het gemeentehuis. Want het is ook raar dat je zolang moet wachten.
De reden is dat het dan in de weg staat misschien? Ik had door die berichten uitgesteld om de schuur uit te ruimen. Maar het feit dat dat je eerst de schuur moet uitbouwen om je fiets te pakken. Of net die ene plantenbak te vinden begon zo tot ongekende hoogte van ergenis te leiden... dat ik toch ben gaan ruimen. Maar alles wat weg kon. Was zelfs niet meer rendabel voor een weggeefhoek ofzo... terug de schuur in? Dan was al mijn werk voor niets geweest. Dus toch alles in mijn auto ( aigo) geladen. En op een doordeweekse zonnige dag net na het middaguur me verplaatst met auto naar het milieupark alhier. Ik kon nog net bij mijn pook om te schakelen. Moest mijn adem inhouden om mijn postuur wat te verkleinen, hoopte ik. En had net nog wat ruimte voor een flesje water mocht ik in de monsterfile terechtkomen. Mooie cd om de tijd te vullen. Allemaal voor niets. Want ik kom aanrijden. De hefboom zoeft automatisch omhoog. Bovenaan de helling staat een man mij in een oranje pak me vriendelijk, enigszins meewarig te verwelkomen. Keurig op afstand. En wanneer ik sta uit te laden... ogen die steeds groter worden dat er nog meer uit die auto kwam. En na enige tijd zelfs de vriendelijke vraag. Zal ik effe helpen mevrouw? En al die tijd hoefde niemand te wachten om binnen te komen. Heerlijk toch? :super
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door samanthi »

De balkondeur aflakken.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2092
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Arja »

-DIA- schreef:Ik ben (met mijn broer) in de bossen bij Deldenerbroek geweest.
Rust van rondom.
En teder uitspruitend pril groen.
Vogelenzang omringde ons aan alle zijden.
En op deze schone plaats op deze donkere aarde
hebben wij vanmiddag een wijle vertoefd.

Een aangenaam vertoeven in de stilte
die slechts onderbroken wordt door het melodieus klinkende
vogelenkoor,
en af en toe door het hoge zoemen van een (soort) mug.

Ook wij hebben op deze schone plek in enige foto's vastgelegd,
maar ook ik heb deze eveneens nog niet 'opgeladen'...
Maar mooi zijn ze zeker.
Het is echt mooi.
Ook zoals jij he omschrijft.
En dat zoemen, ik heb inderdaad al wat muggen gezien in het bos. Ik noem het altijd dansmuggen. Maar ze worden ook vedermuggen genoemd
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Lilian1975 schreef:
DDD schreef:Wat is de reden dat het niet nog even thuis kan blijven?

Overigens zouden ze intreeslots moeten instellen, net als onze gemeente doet voor de publieksbalie in het gemeentehuis. Want het is ook raar dat je zolang moet wachten.
De reden is dat het dan in de weg staat misschien? Ik had door die berichten uitgesteld om de schuur uit te ruimen. Maar het feit dat dat je eerst de schuur moet uitbouwen om je fiets te pakken. Of net die ene plantenbak te vinden begon zo tot ongekende hoogte van ergenis te leiden... dat ik toch ben gaan ruimen. Maar alles wat weg kon. Was zelfs niet meer rendabel voor een weggeefhoek ofzo... terug de schuur in? Dan was al mijn werk voor niets geweest. Dus toch alles in mijn auto ( aigo) geladen. En op een doordeweekse zonnige dag net na het middaguur me verplaatst met auto naar het milieupark alhier. Ik kon nog net bij mijn pook om te schakelen. Moest mijn adem inhouden om mijn postuur wat te verkleinen, hoopte ik. En had net nog wat ruimte voor een flesje water mocht ik in de monsterfile terechtkomen. Mooie cd om de tijd te vullen. Allemaal voor niets. Want ik kom aanrijden. De hefboom zoeft automatisch omhoog. Bovenaan de helling staat een man mij in een oranje pak me vriendelijk, enigszins meewarig te verwelkomen. Keurig op afstand. En wanneer ik sta uit te laden... ogen die steeds groter worden dat er nog meer uit die auto kwam. En na enige tijd zelfs de vriendelijke vraag. Zal ik effe helpen mevrouw? En al die tijd hoefde niemand te wachten om binnen te komen. Heerlijk toch? :super
Dat klinkt inderdaad of ik ook eens langs moet rijden. Al heb ik nu geen auto en dat duurt ook nog wel even want de fabrieken liggen stil.
Bertiel
Berichten: 4591
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Bertiel »

Ongeveer 20 km gelopen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Mannetje
Berichten: 7741
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mannetje »

Vanmorgen een serie foto's van onze Lego koningsdag straat gemaakt, een gezamenlijk project van mijn kinderen en mijzelf.

Vanmiddag heel veel in tuin en kas gedaan.
-
Plaats reactie