Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ad Anker »

Mannetje schreef:
Ad Anker schreef:
Mannetje schreef:Weer eens les gegeven. Een uur, digitaal, maar goed, toch weer :)
Is dat echt after Covid Mannetje? Je blijft lang last houden. Ben je erg ziek geweest?
De eerste vier dagen dacht ik "als dit het is, dan valt het mee". Wat moe, een paar dagen heel rillerig, smeuk en gaar in de war. (Maar dat is inmiddels wel weer aardig terug.)
En toen werd ik inderdaad goed ziek. Vooral MOE MOE MOE, maar ook een voorhoofdsholteontsteking erbij. Er waren dagen bij dat ik meer sliep dan wakker was.
Nu ben ik nog gewoon moe en snel vermoeid. Net even een rondje van een kwartier gewandeld, dan ben ik echt blij dat ik thuis ben.

Maandag was ik even bij de huisarts, die dus die voorhoofdsholteontsteking bevestigde. Daar bleek zuurstof en bloeddruk gelukkig wel goed, hartslag wat hoog (tja, ik was zomaar 500 m naar de huisarts gelopen) en longen gelukkig schoon.
Ik kreeg een kuur voor de ontsteking en ik heb het idee dat sindsdien de herstellijn wat steiler omhoog loopt. Zelfs zo dat ik volgende week weer afspraken heb gemaakt om fysiek les te geven. Ik kijk er erg naar uit.
Pfoeh. Fijn dat de herstellijn wat steiler loopt. Wanneer ben je ziek geworden?
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Ongeveer 3 weken geleden
-
aggieoudje
Berichten: 897
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

De intocht van Sinterklaas gaat hier wel door! Zo er even heen met mijn 3 jarige nichtje. Ze is er dit jaar voor het eerst echt bewust mee bezig. Ben benieuwd hoe ze het vind, ze vind dingen erg snel spannend.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

Mannetje schreef:Ongeveer 3 weken geleden
Het komt te paard en gaat te voet, zei mijn moeder altijd.
Geef je lichaam tijd om te herstellen.
Ik merk toch dat mensen soms te snel weer vol aan de bak gaan en dan zie je een terugval, of langdurige vermoeidheid.
Niet alleen met corona, maar in het algemeen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

Mara schreef:
Mannetje schreef:Ongeveer 3 weken geleden
Het komt te paard en gaat te voet, zei mijn moeder altijd.
Geef je lichaam tijd om te herstellen.
Ik merk toch dat mensen soms te snel weer vol aan de bak gaan en dan zie je een terugval, of langdurige vermoeidheid.
Niet alleen met corona, maar in het algemeen.
Dat klopt. Na een flinke griep een paar jaar terug had ik ook behoorlijk 'restverschijnselen' .
Vroeger zeiden ze: 'zij heeft een flinke jas uitgedaan'.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Verjaardag vieren van onze 10 jarige. Hij telt al weken de dagen af.
Laatst gewijzigd door merel op 13 nov 2021, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Hoopvol »

merel schreef:Verjaardag vieren van onze 10 jarige. Hij trekt al weken af .
Gefeliciteerd. Ik snap alleen de laatste zin niet erg.
Mistig
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mistig »

Hoopvol schreef:
merel schreef:Verjaardag vieren van onze 10 jarige. Hij trekt al weken af .
Gefeliciteerd. Ik snap alleen de laatste zin niet erg.
Van harte inderdaad. En die laatste zin zal vast wat anders bedoeld zijn dan dat deze overkomt.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

:haha
Gewijzigd
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

merel schreef:Verjaardag vieren van onze 10 jarige. Hij telt al weken de dagen af.
Leuk, congratz.

Ik heb vandaag het nieuwe bed voor mijn zusje in elkaar gemaakt. Het gaat altijd even fout, schroefje in het verkeerde gaatje en dat soort geneuzel :haha
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

Even de auto voltanken. €110 van de rekening afgeschreven. Ik zat voor de grap te kijken maar een jaar geleden kostte een liter benzine echt 50 eurocent goedkoper. Dat scheelt dus al gauw rond de 25 euro per tank. Bizar.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

HersteldHervormd schreef:Even de auto voltanken. €110 van de rekening afgeschreven. Ik zat voor de grap te kijken maar een jaar geleden kostte een liter benzine echt 50 eurocent goedkoper. Dat scheelt dus al gauw rond de 25 euro per tank. Bizar.
Klein tankje ;)
-
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Mannetje schreef:
HersteldHervormd schreef:Even de auto voltanken. €110 van de rekening afgeschreven. Ik zat voor de grap te kijken maar een jaar geleden kostte een liter benzine echt 50 eurocent goedkoper. Dat scheelt dus al gauw rond de 25 euro per tank. Bizar.
Klein tankje ;)
IddAfbeelding
Ben blij met mijn kleine tankje, dan lijkt het minder ergAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

Mannetje schreef:
HersteldHervormd schreef:Even de auto voltanken. €110 van de rekening afgeschreven. Ik zat voor de grap te kijken maar een jaar geleden kostte een liter benzine echt 50 eurocent goedkoper. Dat scheelt dus al gauw rond de 25 euro per tank. Bizar.
Klein tankje ;)
Gaan we stoer doen :haha
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door refo »

Gewoon steeds voor 50 euro tanken. Dan merk je er niets van.
Plaats reactie