Wat doen we vandaag?

CvdW
Berichten: 2943
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door CvdW »

Mara schreef:
Piet Puk schreef:Mezelf ergeren...
Ik nu ook. Buren aan de overkant hebben de bbq al opgestart en aan de rook te zien en te ruiken, gooien ze er ingevette schoenzool op.
Had een dekbed uithangen aan die kant, dat stinkt nu als een malle. :banghead
Denk aan je gezondheid. Net weer aan het werk en nu al ergeren. Stank is niet fijn, maar ergenissen kan gezondheid weer aantasten.
Fijn dat.t het weer vooruit gaat. Thuis verder goed?
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

Piet Puk schreef:
Geytenbeekje schreef:
Piet Puk schreef:Mezelf ergeren...
Ben ook geïrriteerd
Dat is fijn, dan zijn we het samen. :D

Qua werk dacht ik dingen goed te hebben gedaan, moet er toch iets aangepast worden. Alsof dat nog niet genoeg is, volgt er nog wat.... en nog wat.... Beetje frustrerend zeg maar....
Frustratie ja. Niet fijn. Maar niet om vervelend te doen...aan de andere kant heb je nu goed werk af kunnen leveren. Stel je voor dat die aanpassing niet was geweest... dus misschien nu toch wat posiviteit? Blijheid of dankbaarheid.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

CvdW schreef:
Mara schreef:
Piet Puk schreef:Mezelf ergeren...
Ik nu ook. Buren aan de overkant hebben de bbq al opgestart en aan de rook te zien en te ruiken, gooien ze er ingevette schoenzool op.
Had een dekbed uithangen aan die kant, dat stinkt nu als een malle. :banghead
Denk aan je gezondheid. Net weer aan het werk en nu al ergeren. Stank is niet fijn, maar ergenissen kan gezondheid weer aantasten.
Fijn dat.t het weer vooruit gaat. Thuis verder goed?
Die stank en rook tasten mijn gezondheid meer aan. Het was dekbed van mijn zoon en ik heb een ander + schone hoes op zijn bed gelegd. Inmiddels hebben enkele buren een einde gemaakt aan het rookfestijn. Buum moest vroegtijdig stoppen.
Het gaat hier nog steeds goed gelukkig. We houden ons strikt aan de regels en maken er het beste van. :)
Mijn schoondochter bikkelt in de zorg en heeft tot nu toe geen besmetting opgelopen, ondanks het gebrek aan schorten en maskers.
Ze werkt niet met COVID-patiënten, maar wel met kwetsbaren. Het is heel vervelend als je je beschermingsmateriaal moet tellen en dan moet zeggen tegen een patiënt: ik kan vanavond nog maar één keer bij u komen, ik heb geen schort en masker meer.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door refo »

Philicorda aan de praat gekregen.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16748
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:Philicorda aan de praat gekregen.
Respect! Die zijn langzamerhand bijna antiek :super
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door -DIA- »

refo schreef:Philicorda aan de praat gekregen.
Die was ik bijna geheel vergeten! Bijna net zo antiek als mijn vaders oude Philishave met één scheerkopje...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door refo »

Als ik de verschillende hobbysites mag geloven, zijn ze onverwoestbaar.
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Piet Puk »

Wat doen we vandaag? Naar het strand, er is nu toch niemand.... :langue
Geytenbeekje
Berichten: 8286
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Geytenbeekje »

Piet Puk schreef:Wat doen we vandaag? Naar het strand, er is nu toch niemand.... :langue
Zaterdags zijn postbodes zo druk ??? :haha
DDD
Berichten: 28671
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Piet Puk schreef:Wat doen we vandaag? Naar het strand, er is nu toch niemand.... :langue
En? Was er niemand? Ik heb bijna 100 kilometer gefietst om bij een vriend in de tuin te eten maar ik kwam vooral het begin van de middag nog wel een aantal mensen tegen, maar het was nergens echt druk. Ook op de hei bij Hilversum was het niet druk.
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef: En? Was er niemand? Ik heb bijna 100 kilometer gefietst om bij een vriend in de tuin te eten maar ik kwam vooral het begin van de middag nog wel een aantal mensen tegen, maar het was nergens echt druk. Ook op de hei bij Hilversum was het niet druk.
Op je Gazelle? Of moet ik meer denken aan een Bianchi, Colnago of Cervelo?
DDD
Berichten: 28671
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Nee zo sportief ben ik nu ook weer niet. Op een Riese Muller Cruiser pt.
Geytenbeekje
Berichten: 8286
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Geytenbeekje »

DDD schreef:
Piet Puk schreef:Wat doen we vandaag? Naar het strand, er is nu toch niemand.... :langue
En? Was er niemand? Ik heb bijna 100 kilometer gefietst om bij een vriend in de tuin te eten maar ik kwam vooral het begin van de middag nog wel een aantal mensen tegen, maar het was nergens echt druk. Ook op de hei bij Hilversum was het niet druk.
Waarom pak je niet gewoon de auto ?
DDD
Berichten: 28671
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Die stond niet in de buurt. Bovendien is het mijns inziens veel te mooi weer om in de auto te zitten. Je kunt met je fiets ook op heel veel mooie plekken komen waar je met de auto niet kunt komen. Het kost iets meer tijd, maar daar krijg je ook wat voor terug. Er zijn weken dat ik mijn auto helemaal niet gebruik. Nu ik niet met de trein ga, wel iets meer dan normaal.

Toch vind ik het wel raar dat voor jou kennelijk autorijden normaal is. Wat mij betreft, is de fiets het eerste vervoermiddel. Maar goed, dat was ooit bij mij ook anders. :)
Geytenbeekje
Berichten: 8286
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Geytenbeekje »

DDD schreef:Die stond niet in de buurt. Bovendien is het mijns inziens veel te mooi weer om in de auto te zitten. Je kunt met je fiets ook op heel veel mooie plekken komen waar je met de auto niet kunt komen. Het kost iets meer tijd, maar daar krijg je ook wat voor terug. Er zijn weken dat ik mijn auto helemaal niet gebruik. Nu ik niet met de trein ga, wel iets meer dan normaal.

Toch vind ik het wel raar dat voor jou kennelijk autorijden normaal is. Wat mij betreft, is de fiets het eerste vervoermiddel. Maar goed, dat was ooit bij mij ook anders. :)
Ik heb geen rijbewijs :haha :haha
Dus fiets is ook voor mij de vervoersmiddel.
Plaats reactie