Wat doen we vandaag?

Online
Zeeuw
Berichten: 11549
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Nasrani schreef:
Zeeuw schreef:
Nasrani schreef:Genieten van het mooie weer. Vanmorgen de tuin bijgewerkt. Vanmiddag lekker weg op de mountainbike....
Richting Goes op die fiets? :-)
Nee... een route bij Bergen op Zoom of op de Kalmthoutse Heide
Voorzichtig bij de nieuwe BoZ route he.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zita »

Voorjaarsschoonmaak in de tuin. In de zon is het heerlijk, in de schaduw erg koud. Maar omdat zojuist de slang van de hogedrukspuit afsprong en ik dus doorweekt ben, zit ik eerst maar even op te drogen. En nu zie ik een vreselijk vies raam. De poetskriebels slaan echt toe. En daar heb ik bepaald niet vaak last van.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door refo »

Ik heb net drie blikken verf ingeslagen. Mochten we de komende week alsnog binnengesloten worden, kan ik in huis nog wat doen.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door samanthi »

Pianoles via skype
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
merel
Berichten: 9675
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

Vanmorgen eerst maar eens om 5.45 uur een half uur hardgelopen. Voor de grote drukte uit. Ik merk dat het nog best druk is op straat overdag. Daarna mag ik tot aan de lunch werken. Rond 11.00 uur gaan wij met de collega's via zoom koffiedrinken. Ben erg benieuwd. Daarna mag manlief werken. Ik blijf het hele rare weken vinden.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ambtenaar »

Vandaag verhuizen. Waren de kinderen al druk van de ongewone situatie, nu dubbelop omdat ze het spannend vinden om te verhuizen.
merel
Berichten: 9675
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

Sterkte! Verhuizen jullie zelf of via een bedrijf? Dat lijkt mij namelijk ook een gedoe met de nieuwe richtlijnen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Tiberius »

Thuiswerken.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ambtenaar »

merel schreef:Sterkte! Verhuizen jullie zelf of via een bedrijf? Dat lijkt mij namelijk ook een gedoe met de nieuwe richtlijnen.
Via een bedrijf, ben te oud om zoveel te sjouwen. Zie wel dat de nodige afstand niet helemaal in acht wordt genomen.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door -DIA- »

Thuiszitten... Als ik het goed begrepen heb, zou de huishoudelijke hulp (RST) vandaag nog kunnen komen, mits zij zich niet ziek voelt, en ik ook geen koorts heb.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
merel
Berichten: 9675
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

Ambtenaar schreef:
merel schreef:Sterkte! Verhuizen jullie zelf of via een bedrijf? Dat lijkt mij namelijk ook een gedoe met de nieuwe richtlijnen.
Via een bedrijf, ben te oud om zoveel te sjouwen. Zie wel dat de nodige afstand niet helemaal in acht wordt genomen.
Dat is ook lastig, merkte ik gisteren bij de begrafenis ook. IN de kerk ging het wel goed, maar rondom het graf stonden wij dichter bij elkaar dan officieel mag.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Ambtenaar schreef:
merel schreef:Sterkte! Verhuizen jullie zelf of via een bedrijf? Dat lijkt mij namelijk ook een gedoe met de nieuwe richtlijnen.
Via een bedrijf, ben te oud om zoveel te sjouwen. Zie wel dat de nodige afstand niet helemaal in acht wordt genomen.
Nee dat kan ook niet he, als 2 mannen in de cabine zitten. En een meubelstuk is niet altijd anderhalve meter breed of lang.
Het leven gaat nog wel door op een rare manier, gisteren stond een makelaar foto's te maken van een huis in de straat. Dat komt kennelijk binnenkort te koop.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door refo »

We zijn maar gaan videobellen met kleinkinderen. Zie je ze tenminste nog.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Terri »

refo schreef:We zijn maar gaan videobellen met kleinkinderen. Zie je ze tenminste nog.
Wij ook, vond ik fijn!
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Een bak havermout met lijnzaad en banaan
Thuiswerken
Tussen de mindag warm eten voor de verandering
Wandelingetje in het prachtige weer
Thuiswerken
Wandelingetje in het prachtige weer
Brood eten
Kinderen -> omkleden, stoeien, verhaaltje vertellen en naar bed
Kopje thee met echtgenote
Een ontspannend bad
Slapen
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie