Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Ora et labora
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 jun 2020, 19:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ora et labora »

Vandaag voor de 6e dag gewerkt. Normaal houd ik van mijn werk
maar 4 a 5 dagen vind ik wel genoeg.
Er is overal een tijd van.
Het is hopelijk nu een tijd van rust en bezinning en een nieuwe opstart.
:livre
We live just like a day in this world... It is better to be whit our Lord then enywhere else.
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door KDD »

Op weg naar Central Frontenac voor 5 dagen met de hele gezin. Voor de eerste keer een kleinkind mee. Bos en water en een bootje. :super
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Forummer »

Hier de laatste vakantiedag nuttig invullen. Smartphones repareren, auto wassen en uitzuigen na de vakantie, enz. Morgen weer werken.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

merel schreef:
Zeeuw schreef:Auto aan het inpakken. Morgenvroeg richting Frankrijk. De zomer is al wat voorbij, mooie tijd om dingen te ondernemen.
Heerlijk!! Fijne vakantie!
Dank je. Het is een mooie camping. La Bonne Source. Slechte 4g dus dat is ook mooi meegenomen. Jammer wel dat volgende week veel mensen al weg zijn. Worden dan prive voorzieningen.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Zeeuw schreef:
merel schreef:
Zeeuw schreef:Auto aan het inpakken. Morgenvroeg richting Frankrijk. De zomer is al wat voorbij, mooie tijd om dingen te ondernemen.
Heerlijk!! Fijne vakantie!
Dank je. Het is een mooie camping. La Bonne Source. Slechte 4g dus dat is ook mooi meegenomen. Jammer wel dat volgende week veel mensen al weg zijn. Worden dan prive voorzieningen.
Ach, je bent er lekker tussenuit met zn allen. Dat is al genieten!

Normaliter vind ik het niet erg om een jaar niet op vakantie te gaan, maar ik merk nu dat het afgelopen jaar ( thuiswerken, kinderen veel thuis, verhuizing en verbouwing) er toch best heeft ingehakt. Een echt vakantiegevoel heb ik nu wel gemist.
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Vandaag naar Dierenrijk geweest. Leuke dierentuin, niet te groot.
-
Susanna
Berichten: 1061
Lid geworden op: 21 jul 2020, 21:01

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Susanna »

Mannetje schreef:Vandaag naar Dierenrijk geweest. Leuke dierentuin, niet te groot.
Moest even zoeken. Het ligt bij Eindhoven.
Leuke uitjes zijn dat.
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Absoluut. Onze jongste was nog nooit bewust in een dierentuin geweest, en als je dan de pinguïns bijna kunt aaien zo dichtbij dan is dat echt een feestje.
-
aggieoudje
Berichten: 897
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Dagje Drievliet met mijn neefje en nichtje die aan het logeren zijn.
Wat was het heerlijk weer vandaag!
Ze hebben genoten en liggen nu uitgeblust op 1 oor en tante gaat ook gauw!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Werken en vanavond op ziekenbezoek bij een collega
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Het is vandaag stil, en de komende weken ook. Alle huishoudelijke hulpen, alle hulverleners, en iedereen is op vakantie.... En dan zit je alleen... Ongestoord, dan kun je eens wat tot rust komen, als dat vergunt wordt, maar dat zou ook een wel een groot wonder zijn. Er is een Daverende Kermis aangekondigd, voor mijn woning, waar de auto's voor de tijd van de kermis zelfs niet op hun plaats mogen blijven staan. Maakt plaats voor de IJdelheidskermis! Daar moet alles voor wijken. Als de auto's niet meegesleurd worden door de grote waterstromen, dan wel door de IJdelheidskermis.
Hoe gaat het met de overlast van de kermis, DIA? Valt het nog een beetje mee?
~~Soli Deo Gloria~~
newton
Berichten: 673
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door newton »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Het is vandaag stil, en de komende weken ook. Alle huishoudelijke hulpen, alle hulverleners, en iedereen is op vakantie.... En dan zit je alleen... Ongestoord, dan kun je eens wat tot rust komen, als dat vergunt wordt, maar dat zou ook een wel een groot wonder zijn. Er is een Daverende Kermis aangekondigd, voor mijn woning, waar de auto's voor de tijd van de kermis zelfs niet op hun plaats mogen blijven staan. Maakt plaats voor de IJdelheidskermis! Daar moet alles voor wijken. Als de auto's niet meegesleurd worden door de grote waterstromen, dan wel door de IJdelheidskermis.
Hoe gaat het met de overlast van de kermis, DIA? Valt het nog een beetje mee?
De gemeente Rijssen-Holten is volgens mij aardig streng in haar evenementenbeleid. https://geluidnieuws.nl/home/organisati ... en-holten/
De geluidsnorm die opgelegd wordt ligt tussen de 65 dB(A) en 85 dB(A). Het uitgangspunt is dat er maatwerk toegepast wordt. Het geluidsniveau kan vergund worden met een maximum van 85 dB(A), maar als bijv. 65 dB(A) volstaat, dan wordt dit vergund.
Ik woon er niet tegenover, dus ervaar het niet de hele dag, maar bij een ommetje 's avonds is het geluidsnivo van de muziek mij hard meegevallen. Dat werd ruim overstemd door de gillende bakvissen in een 40 meter hoge booster
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Vandaag met mijn moeder een reis geboekt naar Canada.

@Canada @kdd @gallio @kb volgens mij wonen jullie allemaal een beetje in de buurt van mijn zus. Zou leuk zijn om een overzeese-Refoforum-meeting te hebben...
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Superfijn Helma dat het weer gaat.
Moet je nog in quarantaine?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Bertiel schreef:Superfijn Helma dat het weer gaat.
Moet je nog in quarantaine?
Mijn moeder wel, is niet gevaccineerd. Die gaat 4 weken, waarvan 2 in quarantaine.
Ik hoop haar op te halen de laatste 2 weken.
Plaats reactie