Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Tiberius »

Bovendien zit men vaak naar de eigen afbeelding te kijken. Vooral bij vrouwelijke collega's merk je dat: ze zitten vaak hun haar recht te doen, veel vaker dan in fysieke vergadering.
Dat schijnt ook een energievreter te zijn.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Charles »

Ik zit eigenlijk full time thuis. Op woensdag vrije dag en die heb ik nu ook heel erg nodig merk ik. Die teams overleggen zijn slopend. Kan me er totaal niet meer op concentreren. Ik ben altijd erg van een kwinkslag of woordgrap. Dat lukt vaak niet met digitale overleggen. Vorig jaar zomer zat ik gemiddeld twee dagen op kantoor. Dat was eigenlijk ideaal.
Merk bij collega’s dat niemand meer terug wil naar de oude situatie en zeker niet meer met zn allen in de kantoortuin.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Verlaat verjaardagscadeau voor mijn ega. Avondje concert gebouw met een hotelletje.
Gisteravond bedacht
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Online
Henk J
Berichten: 2558
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Henk J »

Bertiel schreef:Verlaat verjaardagscadeau voor mijn ega. Avondje concert gebouw met een hotelletje.
Gisteravond bedacht
Gaaf, het concertgebouw... Wat voor een concert gaan jullie bezoeken?
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Weer een halve dag werken, verdeeld over een dag. Het valt me erg tegen hoe lang ik last blijf houden van mijn recente corona besmetting. Na anderhalf uur is het echt op.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Heel rustig blijven. Weinig beweging. maar wel veel drinken en af en toe een frisse douche. Deze warmte vraagt wel iets van mijn lichaam....
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Henk J schreef:
Bertiel schreef:Verlaat verjaardagscadeau voor mijn ega. Avondje concert gebouw met een hotelletje.
Gisteravond bedacht
Gaaf, het concertgebouw... Wat voor een concert gaan jullie bezoeken?
Van baerle trio. Piano trio van schubert en haydn
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Charles »

Schitterend. kHeb Van Baerle trio ook live gehoord. In mn studententijd was Concertgebouw zo ongeveer mn tweede huiskamer (ov kaart + veel korting als student op kaartjes).
Online
merel
Berichten: 9667
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Charles schreef:Ik zit eigenlijk full time thuis. Op woensdag vrije dag en die heb ik nu ook heel erg nodig merk ik. Die teams overleggen zijn slopend. Kan me er totaal niet meer op concentreren. Ik ben altijd erg van een kwinkslag of woordgrap. Dat lukt vaak niet met digitale overleggen. Vorig jaar zomer zat ik gemiddeld twee dagen op kantoor. Dat was eigenlijk ideaal.
Merk bij collega’s dat niemand meer terug wil naar de oude situatie en zeker niet meer met zn allen in de kantoortuin.
ik vond de kantoortuinen juist erg prettig. Ik werk beter met lawaai om mij heen en kon mij dan beter concentreren. Ik ben heel benieuwd hoe mijn werkgever omgaat met de verruiming van de mogelijkheden om weer naar kantoor te gaan. Bij ons was de bezetting tot oktober in principe 0. Hoop dat het verruimd gaat worden. Dan wil ik graag op maandag en dinsdag weer naar kantoor. Woensdag en donderdag blijf ik wel thuiswerken.
Chrisje72 schreef:Weer een halve dag werken, verdeeld over een dag. Het valt me erg tegen hoe lang ik last blijf houden van mijn recente corona besmetting. Na anderhalf uur is het echt op.
Vervelend Chrisje! Hoe lang is het geleden?
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

merel schreef: ik vond de kantoortuinen juist erg prettig. Ik werk beter met lawaai om mij heen en kon mij dan beter concentreren.
Ik vind kantoortuinen de grootste kwelling van de kantoorslaaf. Geen privacy, geen rust. Mij zul je dus ook niet aantreffen in een kantoortuin.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

merel schreef:
Chrisje72 schreef:Weer een halve dag werken, verdeeld over een dag. Het valt me erg tegen hoe lang ik last blijf houden van mijn recente corona besmetting. Na anderhalf uur is het echt op.
Vervelend Chrisje! Hoe lang is het geleden?
4 weken na de test nu
Online
DDD
Berichten: 28477
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat iemand in een kantoortuin beter kan werken. Maar dat gebeurt dus wel. Iedereen is anders;-)
Online
merel
Berichten: 9667
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

DDD schreef:Ik vind het ook onbegrijpelijk dat iemand in een kantoortuin beter kan werken. Maar dat gebeurt dus wel. Iedereen is anders;-)
Ambtenaar schreef:
Ik vind kantoortuinen de grootste kwelling van de kantoorslaaf. Geen privacy, geen rust. Mij zul je dus ook niet aantreffen in een kantoortuin.
Ik ga meestal zitten op de plek waar niemand wil zitten, in het midden met voor, achter en naast mij mensen. Ik word zwaar depressief in een kamertje alleen. Dat stoort mij nu ook zo aan thuiswerken. De periode met het lawaai van alle kinderen om mij heen werkte ik beter.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Tiberius »

Het hangt van het soort werk af. Als het echt bureauwerk is, is zo'n kantoortuin niet handig. Maar als je vaak korte en snelle afstemmingen wilt, juist weer wel.
Plaats reactie