Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8944
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door J.C. Philpot »

Lilian1975 schreef:Me afdrogen van het refobad zwembadwater. En me even terugtrekken in het kleedhokje. Om te bedenken wat doe ik eigenlijk in dit zwembad. Ik kan net zo goed in een privé meer gaan zwemmen. Ofzo...?
Het is weliswaar wel leuk om te zien hoe anderen hun kunsten vertonen. Maar het voelt een beetje overbodig erbij te zijn op dit moment. :)
Zal wel aan mijn eigen zwemkunsten liggen. Of misschien het grijze weer. Wie weet of ik binnenkort wel of definitief niet meer mijn grote teen in het water durf te steken. Veel zwemplezier met elkaar. Voor nu!
Ik wens je een goede rustperiode. Zwemmen is een sport waarbij je veel verschillende spieren gebruikt, en waar je erg moe van kan worden.

Desalniettemin vind ik dat je goede en rechte baantjes zwemt in het Refobad, en hoop ik dan je deze baantjes zult blijven zwemmen. Mits gedoseerd en mits je andere zwemmers die uit koers zijn geraakt en frontaal op je af komen ontwijkt is zwemmen een erg gezonde sport.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Straks staat een kleine wamdeling op 't program. In de buurt van Nijverdal dachten we...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7745
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Mara schreef:
Dodo schreef:Ik ga aan deze legpuzzel beginnen. Het lijkt me een plaatje waar @Dia veel plezier kan hebben. Al die oude merken!
O die is leuk Dodo!
Heb je die nieuw of tweedehands gescoord?
Mannetje schreef:Nee, enkel appel. Die zijn klaar, nu de laatste bollen nog.
Goed bezig :super
Daarna haren wassen zeker? ;)
De douche is nog bezet, de helpers mogen eerst. ;)
-
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Jantje »

Je kan ook gewoon een bommetje doen in het zwembad. :yahoo
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mannetje
Berichten: 7745
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Nou ja zeg! :cry
-
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Mannetje schreef:
Mara schreef:
Mannetje schreef:
merel schreef:oliebollen bakken
En appelbeignets :)
Bak je ook ananasbeignets? ;)
Nee, enkel appel. Die zijn klaar, nu de laatste bollen nog.
Wij hebben ook ananasflappen en appelflappen gebakken.
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ukkie »

Naar het lawaai van anderen luisteren en wachten tot het over is. :bombe :bombe :bombe :bombe : :fear
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ukkie »

De eerste stappen zetten in 2021.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Framboos
Berichten: 751
Lid geworden op: 12 jul 2017, 07:13

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Framboos »

Ukkie schreef:De eerste stappen zetten in 2021.
Hier ook, het jaar begonnen met een stevige wandeling in het bos, maar de kerkdienst. Eigenlijk wel prettig dat we dit jaar niet heen en weer hoeven te rijden om alle familieleden het beste te wensen
Erskinees
Berichten: 2749
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erskinees »

Het nieuwjaarwensen mis ik ook niet. Heerlijk zo. Verwacht ook niet dat dit nu nog terug gaat komen in de familie. Komt ook omdat we elkaar bij de kerstdagen ook al zien. Is nieuwjaarwensen trouwens iets van onze gezindte? Voor de vakantie had ik het erover met collega's, die kenden het fenomeen helemaal niet of alleen van vroeger.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

Erskinees schreef:Het nieuwjaarwensen mis ik ook niet. Heerlijk zo. Verwacht ook niet dat dit nu nog terug gaat komen in de familie. Komt ook omdat we elkaar bij de kerstdagen ook al zien. Is nieuwjaarwensen trouwens iets van onze gezindte? Voor de vakantie had ik het erover met collega's, die kenden het fenomeen helemaal niet of alleen van vroeger.
Nou hier roepen de buren en bekenden gelukkig nieuwjaar of de beste wensen.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Erskinees
Berichten: 2749
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erskinees »

Met mijn post doelde ik echt op de massale familiebijeenkomst(en).
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

Erskinees schreef:Met mijn post doelde ik echt op de massale familiebijeenkomst(en).
Oh ja dat zie ik idd niet zo veel meer.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Dat is idd wél een ouderwetse traditie.
Vroeger gingen wij met het gezin altijd naar opa en oma op 1 januari, eind mei verjaardag opa en eind oktober oma en soms nog een keer in de zomer.
Was dan ook een hele onderneming...
Tot m'n 12e met bus, trein en nog een stuk lopen...
Tot op vorig jaar ook "verplicht" Nieuwjaar wensen bij mijn moeder en eerst bij beide ouders.
Ik hoop dat het na dit jaar ook niet meer "verplicht" is.
Wel zo relaxed
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wim Anker
Berichten: 3894
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Wim Anker »

Orchidee schreef:Dat is idd wél een ouderwetse traditie.
Vroeger gingen wij met het gezin altijd naar opa en oma op 1 januari, eind mei verjaardag opa en eind oktober oma en soms nog een keer in de zomer.
Was dan ook een hele onderneming...
Tot m'n 12e met bus, trein en nog een stuk lopen...
Tot op vorig jaar ook "verplicht" Nieuwjaar wensen bij mijn moeder en eerst bij beide ouders.
Ik hoop dat het na dit jaar ook niet meer "verplicht" is.
Wel zo relaxedAfbeelding
Zo verwoord klinkt ouderbezoek als corvee. Dat zal je niet bedoelen, maar wat is er zo relaxed aan het niet meer langsgaan?
Plaats reactie