Terri schreef:Vind de muziek die fam. Ploeg maakt best mooi
Ik ook, maar dat had ik tussen alle negatieve berichten al aangegeven. Ik wilde wel dat wij zo thuis met muziek bezig konden zijn.
Terri schreef:Vind de muziek die fam. Ploeg maakt best mooi
margrietha schreef:GerefGemeente-lid schreef:Mistig schreef:GerefGemeente-lid schreef:Live het Terdege-concert volgen: https://www.youtube.com/watch?v=G8WqkBVbLKE&t=0s
Het belooft een mooie avond te worden, denk ik.
Een hoop gebrul. De meditatie was wel mooi.
Er komen nog twee meditaties.
De dominee zou zondag zo hier mogen komen preken, inderdaad.
Ik mis alleen organist Nieuwkoop. Hij was wel aangekondigd op de sociale kanalen en in het RD. Maar hij schittert door afwezigheid.
Omdat er geen samenzang (meer) is? Vermoedelijk zou hij die begeleiden denk ik
Maanenschijn schreef:Terri schreef:Vind de muziek die fam. Ploeg maakt best mooi
Ik ook, maar dat had ik tussen alle negatieve berichten al aangegeven. Ik wilde wel dat wij zo thuis met muziek bezig konden zijn.
HersteldHervormd schreef:
Ja ik vind het ook best mooi inderdaad. Op de ene of andere manier vind ik cello altijd erg mooi.
Overigens vind ik toch wel een van de beste violisten op dit moment Robert Cekov.
Maanenschijn schreef:Wat klinkt zo’n electronium toch vreselijk nep in vergelijking met de natuurtonen van de overige instrumenten, valt mij op. Mark Brandwijk had beter zijn Franse harmonium mee kunnen nemen.
Vrieskast schreef:Mijn eerst reactie op dit forum plaatsen, na sinds lange tijd weer eens een forum te doen...
Vrieskast schreef:Mijn eerst reactie op dit forum plaatsen, na sinds lange tijd weer eens een forum te doen...
-DIA- schreef:Vrieskast schreef:Mijn eerst reactie op dit forum plaatsen, na sinds lange tijd weer eens een forum te doen...
Wij (ende) wenschen u eenen goeden tyd op dit forum toe.
Geytenbeekje schreef:Vrieskast schreef:Mijn eerst reactie op dit forum plaatsen, na sinds lange tijd weer eens een forum te doen...
Veel plezier op dit forum, al lang aan het meelezen?
Vrieskast schreef:Geytenbeekje schreef:Vrieskast schreef:Mijn eerst reactie op dit forum plaatsen, na sinds lange tijd weer eens een forum te doen...
Dank je. Ja, dat wel.
Vrieskast schreef:-DIA- schreef:Vrieskast schreef:Mijn eerst reactie op dit forum plaatsen, na sinds lange tijd weer eens een forum te doen...
Wij (ende) wenschen u eenen goeden tyd op dit forum toe.
Wat galant, hihi!
GerefGemeente-lid schreef:Vrieskast schreef:Geytenbeekje schreef:Vrieskast schreef:Mijn eerst reactie op dit forum plaatsen, na sinds lange tijd weer eens een forum te doen...
Dank je. Ja, dat wel.
Ik zie dat je nogal wat kerkelijke omzwervingen hebt doorgemaakt... Bijzonder!
Van harte welkom!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten