Wat doen we vandaag?

Bertiel
Berichten: 4591
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

wij hebben veel in mintgroen (hint hint :D )
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

Bertiel schreef:wij hebben veel in mintgroen (hint hint :D )
Leuk, hadden wij ook bij een van onze kinderen. Frisse, neutrale en mooie kleur.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18714
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Bertiel schreef:wij hebben veel in mintgroen (hint hint :D )
Ik wil wel een mintgroen dekentje haken...dat bedoelde je toch?
Chrisje72
Berichten: 1483
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Middagje Delft. Prinsenhof en terrasje
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Achter de kassa bij het plaatselijke openluchtzwembad. Nieuw vrijwilligerswerk. En ondertussen kan ik werken. Wel leuk.
Chrisje72
Berichten: 1483
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Was vandaag niet druk zeker? Vanmorgen was het lekker weer maar vanmiddag vond ik het maar koud
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Inderdaad. Ik heb sinds vier uur een stuk of tien mensen langs zien komen. Dus alle tijd om te werken;-) Er zijn ook dagen dat er 200 mensen voor het hek staan als het bad open gaat, maar het is in de randstad geen buitengewoon weer.
Bertiel
Berichten: 4591
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

helma schreef:
Bertiel schreef:wij hebben veel in mintgroen (hint hint :D )
Ik wil wel een mintgroen dekentje haken...dat bedoelde je toch?
Terri schreef:
Bertiel schreef:wij hebben veel in mintgroen (hint hint :D )
Leuk, hadden wij ook bij een van onze kinderen. Frisse, neutrale en mooie kleur.
Ja met het rf logo erop
Nee hoor was maar een grapje. De kleine komt in de wieg en onder de dekens waar ik ook in en onder heb gelegen.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

Bertiel schreef:
helma schreef:
Bertiel schreef:wij hebben veel in mintgroen (hint hint :D )
Ik wil wel een mintgroen dekentje haken...dat bedoelde je toch?
Terri schreef:
Bertiel schreef:wij hebben veel in mintgroen (hint hint :D )
Leuk, hadden wij ook bij een van onze kinderen. Frisse, neutrale en mooie kleur.
Ja met het rf logo erop
Nee hoor was maar een grapje. De kleine komt in de wieg en onder de dekens waar ik ook in en onder heb gelegen.
:love
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

DDD schreef:Achter de kassa bij het plaatselijke openluchtzwembad. Nieuw vrijwilligerswerk. En ondertussen kan ik werken. Wel leuk.
:hi
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Dodo schreef:
Bertiel schreef:Mevr Bertiel heeft nesteldrang…. Vanavond zijn de boekenkast aan de beurt :sweat
Zomaar een nieuwsgierige vraag: weten jullie of het een jongetje of een meisje is? (hoef je natuurlijk niet te zeggen). Maar ik vraag me wel eens af wat ik zelf zou doen, zou ik het willen weten? In de tijd dat ik de kinderen kreeg, was de echo nog niet zo gewoon als nu. Pas bij de vierde heb ik een keer een echo gekregen, omdat er wat vragen waren. Verder werd het niet gedaan.
Maar zou ik het willen weten, of niet? Ik ben er niet uit voor mezelf. Je bent tegenwoordig wel een uitzondering als je het niet wilt weten.
Bij de oudste wilde ik het niet weten, maar mijn man wel en de voorpret van het weten vond ik toch wel leuk. Met name doordat mijn bevallingen dusdanig rampzalig waren dat ik na m'n bevallingen daar niet mee bezig was.
Bij de tweede vroeg de verloskundige bij 12 weken of wij het wilde weten. Hij zag het geslacht goed in beeld. Eh, ja natuurlijk wilden we dat als het zo duidelijk was. Bij kind 3 en 4 wisten we het ook met 11 weken. De verloskundige vermeldde wel expliciet dat ze het mis kon hebben en deed dit ook niet bij iedereen bij 11 weken. Ze wist dat als het ' anders' zou zijn, wij ook weer blij zouden zijn.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door eilander »

Wij wilden het niet per se weten. Lieten ook altijd maar één echo maken. Behalve bij de tweeling, toen werd dit veel vaker gedaan en dus wisten we het geslacht toen ook. En bij de jongste, waar de verloskundige alarm sloeg omdat ze iets afwijkends zag. Toen hebben we een uitgebreide echo gedaan, en toen wisten we én het geslacht én dat er geen enkele afwijking te zien was, God zij dank.
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Chrisje72 schreef:Was vandaag niet druk zeker? Vanmorgen was het lekker weer maar vanmiddag vond ik het maar koud
Wij waren vandaag bij vrienden op een camping op de Veluwe. Het was daar best mooi weer. Al kwamen de kinderen bijna blauw vd kou uit het buitenbad.
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Het is vandaag stil, en de komende weken ook. Alle huishoudelijke hulpen, alle hulverleners, en iedereen is op vakantie.... En dan zit je alleen... Ongestoord, dan kun je eens wat tot rust komen, als dat vergunt wordt, maar dat zou ook een wel een groot wonder zijn. Er is een Daverende Kermis aangekondigd, voor mijn woning, waar de auto's voor de tijd van de kermis zelfs niet op hun plaats mogen blijven staan. Maakt plaats voor de IJdelheidskermis! Daar moet alles voor wijken. Als de auto's niet meegesleurd worden door de grote waterstromen, dan wel door de IJdelheidskermis.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

-DIA- schreef:Het is vandaag stil, en de komende weken ook. Alle huishoudelijke hulpen, alle hulverleners, en iedereen is op vakantie.... En dan zit je alleen... Ongestoord, dan kun je eens wat tot rust komen, als dat vergunt wordt, maar dat zou ook een wel een groot wonder zijn. Er is een Daverende Kermis aangekondigd, voor mijn woning, waar de auto's voor de tijd van de kermis zelfs niet op hun plaats mogen blijven staan. Maakt plaats voor de IJdelheidskermis! Daar moet alles voor wijken. Als de auto's niet meegesleurd worden door de grote waterstromen, dan wel door de IJdelheidskermis.
Ik begrijp dat dat best impact heeft op je 'rust' .
Plaats reactie