Wat doen we vandaag?

Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

Bertiel schreef:Mevr Bertiel heeft nesteldrang…. Vanavond zijn de boekenkast aan de beurt :sweat
Oepsie. En daar is niet tegenin te gaan. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Bertiel schreef:Mevr Bertiel heeft nesteldrang…. Vanavond zijn de boekenkast aan de beurt :sweat
Haha, mag ik dat grappig vinden?
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Dat mag. We hebben er samen ook veel lol om.
Vorige week een panorama foto gemaakt Cubanen de huiskamer die vol stond met spullen uit de voorraadkast
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Het hoort er helemaal bij, en het is wel handig (vond ik altijd)
Momenten waarop je bergen kan verzetten. Meestal duurde het dan niet lang meer....
Sterkte met de laatste loodjes!
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

De Liberatiin route rondom Son en Breugel gefietst
merel
Berichten: 9675
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Heel veel klimop vd muren getrokken
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door FlyingEagle »

merel schreef:Heel veel klimop vd muren getrokken
En nu een hele lelijke muur overgehouden
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Lilian1975 »

Wassen, wassen, opruimen, schoonmaken etc. En nee geen nesteldrang zoals hierboven beschreven. Maar simpele gevolgen van een kampeervakantie. En dan nu straks weer lekker in ons eigen bed. Vakantie is fijn. Een zegen ook dat het mogelijk was. Thuiskomen is heerlijk. En zeker reden voor dankbaarheid. Dat is altijd zo. Maar met lange reizen ervaar je dat soms sterker. Ook als je onderweg flinke regen had. En we toch wat mensen aan de kant van de weg zagen, gestrand. Gelukkig geen ernstige ongelukken.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

Lilian1975 schreef:Wassen, wassen, opruimen, schoonmaken etc. En nee geen nesteldrang zoals hierboven beschreven. Maar simpele gevolgen van een kampeervakantie. En dan nu straks weer lekker in ons eigen bed. Vakantie is fijn. Een zegen ook dat het mogelijk was. Thuiskomen is heerlijk. En zeker reden voor dankbaarheid. Dat is altijd zo. Maar met lange reizen ervaar je dat soms sterker. Ook als je onderweg flinke regen had. En we toch wat mensen aan de kant van de weg zagen, gestrand. Gelukkig geen ernstige ongelukken.
Ik heb het van t jaar ook zo ervaren. Heel bijzonder dat het door kon gaan, een goede tijd gehad en weer veilig thuis.
Met recht een zegen!
merel
Berichten: 9675
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

FlyingEagle schreef:
merel schreef:Heel veel klimop vd muren getrokken
En nu een hele lelijke muur overgehouden
Mooier is het inderdaad niet geworden, maar daar vinden we nog wel wat op. Het laten zitten vonden we ook geen optie. Nu de zijmuur nog en daarna nog zien hoe we de dieper gelegen wortels van de klimop weg krijgen
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Dodo »

Bertiel schreef:Mevr Bertiel heeft nesteldrang…. Vanavond zijn de boekenkast aan de beurt :sweat
Zomaar een nieuwsgierige vraag: weten jullie of het een jongetje of een meisje is? (hoef je natuurlijk niet te zeggen). Maar ik vraag me wel eens af wat ik zelf zou doen, zou ik het willen weten? In de tijd dat ik de kinderen kreeg, was de echo nog niet zo gewoon als nu. Pas bij de vierde heb ik een keer een echo gekregen, omdat er wat vragen waren. Verder werd het niet gedaan.
Maar zou ik het willen weten, of niet? Ik ben er niet uit voor mezelf. Je bent tegenwoordig wel een uitzondering als je het niet wilt weten.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

Dodo schreef: Maar zou ik het willen weten, of niet? Ik ben er niet uit voor mezelf. Je bent tegenwoordig wel een uitzondering als je het niet wilt weten.
Dat verschilt van persoon tot persoon. In onze omgeving ken ik meerdere mensen die het geslacht van de baby niet wilden weten. Wij wisten het wel, vond ik wel zo handig.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

wij weten het nog niet maar we zijn daarin op het moment echt wel een uitzondering
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door KDD »

Ambtenaar schreef:
Dodo schreef: Maar zou ik het willen weten, of niet? Ik ben er niet uit voor mezelf. Je bent tegenwoordig wel een uitzondering als je het niet wilt weten.
Dat verschilt van persoon tot persoon. In onze omgeving ken ik meerdere mensen die het geslacht van de baby niet wilden weten. Wij wisten het wel, vond ik wel zo handig.
Tegenwoordig hoor je het vaker. Wij wilden het alleen weten toen er een tweeling aankwam omdat het een stuk drukker zou wezen en we wilde alles goed klaar hebben. Achteraf waren ze de eerste maand in de ziekenhuis dus we hadden toch wel de tijd gehad om alles klaar te hebben. Vrijdag hopen ze zeventien te worden …
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

Bertiel schreef:wij weten het nog niet maar we zijn daarin op het moment echt wel een uitzondering
In mijn omgeving zijn 2 zwangere vrouwen, die beiden niet willen weten wat het wordt.
Qua inrichting van babykamer maakt het niet zoveel uit.
Ik heb een beetje gekeken naar de kleuren en pas mijn babykatoen daar op aan.
Dus ik heb nu 1 babycape af in de kleur taupe en ben nu aan een lichtgrijs dekentje bezig. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie