Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Hendrikus »

DDD schreef:Een autorit door Noordoost-Twente. Iets anders dan fietsen deze keer gezien het weer. Maar de Sagenlandroute is erg mooi.
Dat is wel het mooiste stukje Twente, vind ik, het grensgebied bij Ootmarsum - Denekamp - De Lutte - Losser. Urenlang wandelen kun je daar, ongeacht het jaargetijde, verveelt nooit :super

https://www.gegarandeerdonregelmatig.nl ... nte?mid=MW
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Hendrikus »

Zita schreef:
Jantje schreef:
DDD schreef:Een autorit door noordoost-twente. Iets anders dan fietsen deze keer gezien het weer. Maar de sagenlandroute is erg mooi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik mis wat hoofdletters.
https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 23&t=14715
Ik vind dat eerlijk gezegd wel een wat makkelijke escape. Pleiten voor correct Nederlands is toch geen vervuiling van een topic?
~~Soli Deo Gloria~~
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Hendrikus schreef:
DDD schreef:Een autorit door Noordoost-Twente. Iets anders dan fietsen deze keer gezien het weer. Maar de Sagenlandroute is erg mooi.
Dat is wel het mooiste stukje Twente, vind ik, het grensgebied bij Ootmarsum - Denekamp - De Lutte - Losser. Urenlang wandelen kun je daar, ongeacht het jaargetijde, verveelt nooit :super

https://www.gegarandeerdonregelmatig.nl ... nte?mid=MW
Mijn opa en oma gingen ook vaak daar op vakantie. Ik kom er zeker nog eens terug, want het is inderdaad een heel mooi gebied. En bij jullie erg in de buurt. Het is gelukkig ook goed per trein bereikbaar. Al was het vandaag niet echt weer voor OV en fiets.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Hendrikus »

DDD schreef:
Hendrikus schreef:
DDD schreef:Een autorit door Noordoost-Twente. Iets anders dan fietsen deze keer gezien het weer. Maar de Sagenlandroute is erg mooi.
Dat is wel het mooiste stukje Twente, vind ik, het grensgebied bij Ootmarsum - Denekamp - De Lutte - Losser. Urenlang wandelen kun je daar, ongeacht het jaargetijde, verveelt nooit :super

https://www.gegarandeerdonregelmatig.nl ... nte?mid=MW
Mijn opa en oma gingen ook vaak daar op vakantie. Ik kom er zeker nog eens terug, want het is inderdaad een heel mooi gebied. En bij jullie erg in de buurt. Het is gelukkig ook goed per trein bereikbaar. Al was het vandaag niet echt weer voor OV en fiets.
Nee, je moet echt gaan wandelen. Het boekje uit de link is daarbij een excellente gids.
~~Soli Deo Gloria~~
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Het was vandaag geen weer voor wandelingen van meer dan een uur. Maar dat ga ik zeker ook nog eens doen, bij leven en welzijn.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Jantje »

Hendrikus schreef:
Zita schreef:
Jantje schreef:
DDD schreef:Een autorit door noordoost-twente. Iets anders dan fietsen deze keer gezien het weer. Maar de sagenlandroute is erg mooi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik mis wat hoofdletters.
https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 23&t=14715
Ik vind dat eerlijk gezegd wel een wat makkelijke escape. Pleiten voor correct Nederlands is toch geen vervuiling van een topic?
Eens met @Hendrikus. Maar wel dank voor het nieuwe draadje, @Zita. @Dodo zal dat vast vaak gaan gebuiken. En @Posthoorn ook, vermoed ik zo.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Vanmiddag (tussen de buien waren er ook nog felle opklaringen) met de auto naar o.a. Beekbergen (de nieuwe kerk bekeken, erg mooi, zeker vergeleken met de oude), Lieren, Oosterhuizen, Hall, Oeken, Empe.. en dan weer via een toeristische weg naar huis. Op verschillende plekjes wat gewandeld. Over het algemeen kleine dorpen, rustig en rustiek. Ik denk dat in dit geval Beekbergen de grootste plaats was. Er was in elk geval een Albert Heijn... en dát zegt wat!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Misschien kwamen wij je nog tegen ergens rond Lochem of het Twenterandkanaal.

De AH in Beekbergen is knus;-). Ben je nog bij de PKN-kerk geweest? Toen ik daar laatst was, stond de GG er heel netjes ook bij op het kerkbordje.

Vlak daarbij is een monument met een gedicht van Dietrich Bonhoeffer.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:Misschien kwamen wij je nog tegen ergens rond Lochem of het Twenterandkanaal.

De AH in Beekbergen is knus;-). Ben je nog bij de PKN-kerk geweest? Toen ik daar laatst was, stond de GG er heel netjes ook bij op het kerkbordje.

Vlak daarbij is een monument met een gedicht van Dietrich Bonhoeffer.
Die oude kerk is echt oud. Delen ervan stammen uit de 11e eeuw, als ik goed ben voorgelicht. D.w.z. dat in de huidige oude kerk nog delen aanwezig zijn van die hele oude dorpskerk. In deze oude dorpskerk is ds. Schreuder getrouwd. Die huwelijksbevestiging hebben live mee kunnen kijken. De nieuwe kerk is nu klaar, maar rondom moet nog wel wat afgewerkt worden, zoals de tuin rond de kerk.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Hendrikus »

DDD schreef:Misschien kwamen wij je nog tegen ergens rond Lochem of het Twenterandkanaal.
Hee, hebben we er een nieuw kanaal bijgekregen? Wanneer hebben ze dat uitgegraven?
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
DDD schreef:Misschien kwamen wij je nog tegen ergens rond Lochem of het Twenterandkanaal.
Hee, hebben we er een nieuw kanaal bijgekregen? Wanneer hebben ze dat uitgegraven?
Hij bedoelt de Veeneleiding denk ik :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Online
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Een gruwelijk saaie cursus volgen via zoom; saai, saaier, saaist
Laatst gewijzigd door merel op 15 apr 2021, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Vele vergaderingen via Teams. De ene interessanter dan de ander. En de ene intensiever dan de ander.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

merel schreef:Een gruwelijk saaie cursus volgen via zoom; saai, saaier, saaist
Gelukkig heb je een tweede beeldscherm voor de nodige afleiding.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Tiberius »

Dan heb je in ieder geval alvast de krant gelezen, als je vanavond thuis komt.
Plaats reactie