Wat doen we vandaag?

Online
merel
Berichten: 9807
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

FlyingEagle schreef:
J.C. Philpot schreef:Ik ben me niet ervan bewust een regel te overtreden door op een zeer rustig moment en plek even een uurtje een luchtje te scheppen als gezin, en daarbij zeer ruime afstand in acht te houden. De rest van de dag zijn we gewoon thuis, en we hebben deze pasen met niemand contact, en gaan ook niet op bezoek en ontvangen ook geen bezoek.
Ik wilde je daar ook niet van beschuldigen hoor, ik vraag me alleen af waarom mensen toch naar een natuurgebied gaan als het door de regering ontmoedigd wordt. Het is volgens mij ook geen verbod. Het is er in ieder geval prachtig
Het ligt er maar net aan om welk tijdstip je dit doet. Wij lopen ook elke morgen 10 km met de kinderen. Wij vertrekken om 6.15 uur en zien allerlei dieren ontwaken. Erg mooi.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8961
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Weet iemand een goede app om sterrenbeelden te bekijken? Het lijkt me leuk om dat in de avond een keer met de kinderen te doen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
ejvl
Berichten: 5745
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door ejvl »

J.C. Philpot schreef:Weet iemand een goede app om sterrenbeelden te bekijken? Het lijkt me leuk om dat in de avond een keer met de kinderen te doen.
Sky map, fantastische app.
HersteldHervormd
Berichten: 6093
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door HersteldHervormd »

Margriet schreef:Nou vandaag maar niks.Gewoon naar die halve meter sneeuw kijken..Ja daarom wonen we hier..
Sjonge, waar in Michigan wonen jullie, als ik vragen mag hoor ;)
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8961
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Na het werk de pet op en even een uurtje in de uiterwaarden struinen. Heerlijk. Ik voel de werkspanning van me afglijden.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Isala »

J.C. Philpot schreef:Na het werk de pet op en even een uurtje in de uiterwaarden struinen. Heerlijk. Ik voel de werkspanning van me afglijden.
In welke omgeving heb je gestruind? Heb je een (stukje van) een route gelopen, of zomaar voor de vuist weg?
Hora est!
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Werken, kinderen uit school halen, eten, weer werken, lekker stukje op de mtb, koken en vanavond skype-sessie over bijbelstudievereniging.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3046
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

Zeeuw schreef:Werken, kinderen uit school halen, eten, weer werken, lekker stukje op de mtb, koken en vanavond skype-sessie over bijbelstudievereniging.
Kinderen uit school ???
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Lilian1975 schreef:
Zeeuw schreef:Werken, kinderen uit school halen, eten, weer werken, lekker stukje op de mtb, koken en vanavond skype-sessie over bijbelstudievereniging.
Kinderen uit school ???
Wat is je vraag?
Online
DDD
Berichten: 28697
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Of je een vitaal beroep hebt, denk ik;-)
Online
merel
Berichten: 9807
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

Of je kinderen naar een opvang kan brengen is niet overal hetzelfde geregeld. Bij ons op school kan het alleen maar als beide ouders een vitaal beroep hebben, maar in andere delen van het land is dat anders. Daar kan het ook als 1 vd ouders een vitaal beroep heeft. Wij zijn met de neus op de feiten gedrukt dat wij niet van vitaal belang zijn voor de samenleving :haha
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Gritje »

Hier kan het ook wanneer je hethetals als ouder echt niet lukt. Ik hoorde van een kind met ADHD die 2 dagen naar school mag. Dit gaat wel via de gemeente die toestemming moet geven.
HersteldHervormd
Berichten: 6093
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door HersteldHervormd »

Lekker aan een BIM project werken ;)

Trouwens, zijn er nog andere forummers die modelleren in BIM of CAD?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33283
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Tiberius »

HersteldHervormd schreef:Lekker aan een BIM project werken ;)

Trouwens, zijn er nog andere forummers die modelleren in BIM of CAD?
Ik niet in ieder geval. Jaren geleden wel met AutoCad.
HersteldHervormd
Berichten: 6093
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door HersteldHervormd »

Tiberius schreef:
HersteldHervormd schreef:Lekker aan een BIM project werken ;)

Trouwens, zijn er nog andere forummers die modelleren in BIM of CAD?
Ik niet in ieder geval. Jaren geleden wel met AutoCad.
Leuk! En dan E of W-installatie?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie