Wat doen we vandaag?

Zeeuw
Berichten: 11589
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Maanenschijn schreef: wat dag je van Chili con carne al ontbijt? Heerlijk. We kregen het toen mijn vrouw en ik samen terug geweest zijn naar de regio (Rocky Mountains) waar ik als 18 jarige gewerkt heb. Maar om één of andere reden manier wilde mijn vrouw het niet hebben dat ik het at.
Ik doe het ook zo vaak. Spaghetti als ontbijt bv, vanmorgen groentesoep. Heerlijk.
Geytenbeekje
Berichten: 8286
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Geytenbeekje »

Zeeuw schreef:
Maanenschijn schreef: wat dag je van Chili con carne al ontbijt? Heerlijk. We kregen het toen mijn vrouw en ik samen terug geweest zijn naar de regio (Rocky Mountains) waar ik als 18 jarige gewerkt heb. Maar om één of andere reden manier wilde mijn vrouw het niet hebben dat ik het at.
Ik doe het ook zo vaak. Spaghetti als ontbijt bv, vanmorgen groentesoep. Heerlijk.
Moet er niet aan denken...
Ik krijg amper een beschuitje door mijn mond.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

samanthi schreef:
merel schreef:Kunnen jullie de hele dag ongestoord werken of zijn jullie ook nog bezig met het schoolwerk van de kinderen?
Duketape gebruiken :haha
Dat heet duct tape Samanthi. ;)
En er waren ouders die dit voor de grap hadden gedaan en foto op social media gezet.
Niet doen.
Geytenbeekje schreef:Moet er niet aan denken...
Ik krijg amper een beschuitje door mijn mond.
Ik ook niet en ik zou het ook niet moeten zien en ruiken. :deg
Met eten ben ik echt een dieseltje, ik kom langzaam op gang.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door samanthi »

Mara schreef:
samanthi schreef:
merel schreef:Kunnen jullie de hele dag ongestoord werken of zijn jullie ook nog bezig met het schoolwerk van de kinderen?
Duketape gebruiken :haha
Dat heet duct tape Samanthi. ;)
En er waren ouders die dit voor de grap hadden gedaan en foto op social media gezet.
Niet doen.
Geytenbeekje schreef:Moet er niet aan denken...
Ik krijg amper een beschuitje door mijn mond.
Ik ook niet en ik zou het ook niet moeten zien en ruiken. :deg
Met eten ben ik echt een dieseltje, ik kom langzaam op gang.
Hahahaha fpur geschreven maar goed bedoeld.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Jantje »

Zeeuw schreef:
Maanenschijn schreef: wat dag je van Chili con carne al ontbijt? Heerlijk. We kregen het toen mijn vrouw en ik samen terug geweest zijn naar de regio (Rocky Mountains) waar ik als 18 jarige gewerkt heb. Maar om één of andere reden manier wilde mijn vrouw het niet hebben dat ik het at.
Ik doe het ook zo vaak. Spaghetti als ontbijt bv, vanmorgen groentesoep. Heerlijk.
Ik snap er niets van. Ik zou er onpasselijk van worden. Kan jullie maag dat dan aan?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Nathanaël
Berichten: 1051
Lid geworden op: 17 mei 2018, 12:58

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Nathanaël »

Jantje schreef:
Zeeuw schreef:
Maanenschijn schreef: wat dag je van Chili con carne al ontbijt? Heerlijk. We kregen het toen mijn vrouw en ik samen terug geweest zijn naar de regio (Rocky Mountains) waar ik als 18 jarige gewerkt heb. Maar om één of andere reden manier wilde mijn vrouw het niet hebben dat ik het at.
Ik doe het ook zo vaak. Spaghetti als ontbijt bv, vanmorgen groentesoep. Heerlijk.
Ik snap er niets van. Ik zou er onpasselijk van worden. Kan jullie maag dat dan aan?
Haha, ik eet 's ochtends ook graag een gebakken eitje of zoiets. Ik had een huisgenoot dan dan zijn beschuitje met jam zat te eten en snel de keuken uitrende als ik het gas aanzette...
In Moldavië kreeg ik macaroni met boter als ontbijt, in Oekraïne de karper van het avondeten van de vorige dag.
Zeeuw
Berichten: 11589
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Nathanaël schreef:
Haha, ik eet 's ochtends ook graag een gebakken eitje of zoiets. Ik had een huisgenoot dan dan zijn beschuitje met jam zat te eten en snel de keuken uitrende als ik het gas aanzette...
In Moldavië kreeg ik macaroni met boter als ontbijt, in Oekraïne de karper van het avondeten van de vorige dag.
O ja. Roerei met bacon is onze standaard op zaterdag en zondag. Pas geroosterd brood met gerookte zalm. Heerlijk. Ik heb geen sterke maag, maar het tijdstip van de dag doet er bij mij niet toe.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18716
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Ik heb ook een dochter die het liefst 's morgenvroeg macaroni ofzo eet... Brrrr
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Nasrani »

Ik heb er nooit zo bij stil gestaan om te doen. Zou zomaar kunnen dat ik morgenochtend warm ontbijt....

Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4786
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Om 3.30 uur wakker worden, niet meer kunnen slapen, 7x naar de wc moeten, thuiswerken en straks op tijd naar bedje.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18716
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Johann Gottfried Walther schreef:Om 3.30 uur wakker worden, niet meer kunnen slapen, 7x naar de wc moeten, thuiswerken en straks op tijd naar bedje.
Ah, beterschap!
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Isala »

Protocollen lezen, webinar bekijken, nieuwsbrieven doorspitten, updates volgen, hang-out meeting bijwonen,
en tussendoor in huis nog wat proberen te doen....
Hora est!
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Voor het eerst weer aan het werk.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4786
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Johann Gottfried Walther »

helma schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:Om 3.30 uur wakker worden, niet meer kunnen slapen, 7x naar de wc moeten, thuiswerken en straks op tijd naar bedje.
Ah, beterschap!
Gelukkig was het van korte duur, weer gewoon aan het werk.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Zeeuw
Berichten: 11589
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Werken, 8 km lopen met een luisterboek op, de kids helpen bij het huiswerk, eten koken.
Plaats reactie