Wat doen we vandaag?

Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Ditbenik schreef:Op de bank liggen.
vrijwillig?
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ditbenik »

Erik1960 schreef:
Ditbenik schreef:Op de bank liggen.
vrijwillig?
Tsja, wat is vrijwillig? Het is ongeveer het enige wat ik kan de laatste tijd.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Ditbenik schreef:
Erik1960 schreef:
Ditbenik schreef:Op de bank liggen.
vrijwillig?
Tsja, wat is vrijwillig? Het is ongeveer het enige wat ik kan de laatste tijd.
Ik hoop dat je snel weer wat meer keuze hebt :-(
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Bertiel
Berichten: 4596
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

sterkte ermee idd!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
HersteldHervormd
Berichten: 6068
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

Ditbenik schreef:
Erik1960 schreef:
Ditbenik schreef:Op de bank liggen.
vrijwillig?
Tsja, wat is vrijwillig? Het is ongeveer het enige wat ik kan de laatste tijd.
Ook naar voor je, wat heb je?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Dauwtrappen… niet geheel volgens de traditie: ben nog maar net onderweg ;-). Vandaag zo’n 16 kilometer. Voorbereiden op wat ik in juli hoop te lopen in Spanje. En bedenken wat ik de komende 5 weken tot aan m’n vakantie nog wil/moet doen.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door J.C. Philpot »

Baard, poloshirt en vloer schoonvegen met de vaatdoek. Dochterlief gaf me een duwtje terwijl ik van grote hoogte de inhoud van een pak vla in mijn mond goot.

Morgen lekker naar de Den Hertog actiedag.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Een middagje op de Veluwe vertoefd. In de auto hebben we wat gegeten, in de natuur. Op terrasjes voel je je soms wel eens wat bekeken... In de natuur overigens ook, zoals we merkten. Een klein, lief, glanzend kevertje had ons blijkbaar opgemerkt, en misschien wel aangetrokken door ons eten zat het wezentje zomaar ineens in onze auto. Mijn 'Brother in Love' probeerde het wezentje te verwijderen uit onze eetruimte, maar die viel ergens onder een van de stoelen, en we zagen hem/haar niet meer. Dan vervolgden wij onze weg door het mooie Veluwse landschap.. totdat ik ineens wat voelde... Oei, kriebels aan mijn hals! Ik veegde het weg, en wat was het? Het was ons kevertje. Hij/zij zocht blijkbaar wat warmte en gezelligheid bij mij. Maar dat bedacht ik te laat. Ik had hem/haar al gegrepen en als in een reflex buiten het raam geworpen! Maar wat is de natuur toch mooi, we zagen dus bomen, bloemen, paarden, honden, enz., maar ook een prachtig glanzend kevertje. Hoe zijn/haar naam luidt? Ik weet het niet. Maar indrukwekkend mooi was ie wel....
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1493
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bourdon16 »

De middag doorgebracht in de (ik citeer) mooiste en oudste speeltuin van Nederland. Die op het eiland van Nederhemert-Zuid.
De kinderen hadden het reuze naar hun zin en wij dus ook..
HersteldHervormd
Berichten: 6068
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

-DIA- schreef:Een middagje op de Veluwe vertoefd. In de auto hebben we wat gegeten, in de natuur. Op terrasjes voel je je soms wel eens wat bekeken... In de natuur overigens ook, zoals we merkten. Een klein, lief, glanzend kevertje had ons blijkbaar opgemerkt, en misschien wel aangetrokken door ons eten zat het wezentje zomaar ineens in onze auto. Mijn 'Brother in Love' probeerde het wezentje te verwijderen uit onze eetruimte, maar die viel ergens onder een van de stoelen, en we zagen hem/haar niet meer. Dan vervolgden wij onze weg door het mooie Veluwse landschap.. totdat ik ineens wat voelde... Oei, kriebels aan mijn hals! Ik veegde het weg, en wat was het? Het was ons kevertje. Hij/zij zocht blijkbaar wat warmte en gezelligheid bij mij. Maar dat bedacht ik te laat. Ik had hem/haar al gegrepen en als in een reflex buiten het raam geworpen! Maar wat is de natuur toch mooi, we zagen dus bomen, bloemen, paarden, honden, enz., maar ook een prachtig glanzend kevertje. Hoe zijn/haar naam luidt? Ik weet het niet. Maar indrukwekkend mooi was ie wel....
Leuke nieuwe PF DIA!
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2962
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Job »

-DIA- schreef:Een middagje op de Veluwe vertoefd. In de auto hebben we wat gegeten, in de natuur. Op terrasjes voel je je soms wel eens wat bekeken... In de natuur overigens ook, zoals we merkten. Een klein, lief, glanzend kevertje had ons blijkbaar opgemerkt, en misschien wel aangetrokken door ons eten zat het wezentje zomaar ineens in onze auto. Mijn 'Brother in Love' probeerde het wezentje te verwijderen uit onze eetruimte, maar die viel ergens onder een van de stoelen, en we zagen hem/haar niet meer. Dan vervolgden wij onze weg door het mooie Veluwse landschap.. totdat ik ineens wat voelde... Oei, kriebels aan mijn hals! Ik veegde het weg, en wat was het? Het was ons kevertje. Hij/zij zocht blijkbaar wat warmte en gezelligheid bij mij. Maar dat bedacht ik te laat. Ik had hem/haar al gegrepen en als in een reflex buiten het raam geworpen! Maar wat is de natuur toch mooi, we zagen dus bomen, bloemen, paarden, honden, enz., maar ook een prachtig glanzend kevertje. Hoe zijn/haar naam luidt? Ik weet het niet. Maar indrukwekkend mooi was ie wel....
Ik lees Doornebalsiaans genieten. Afbeelding
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ararat »

J.C. Philpot schreef:Baard, poloshirt en vloer schoonvegen met de vaatdoek. Dochterlief gaf me een duwtje terwijl ik van grote hoogte de inhoud van een pak vla in mijn mond goot.

Morgen lekker naar de Den Hertog actiedag.
:haha
als ik mag vragen, wil je een indicatie geven van de leeftijd van dochterlief en van papalief? :D
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Zeeuw
Berichten: 11591
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

J.C. Philpot schreef:Baard, poloshirt en vloer schoonvegen met de vaatdoek. Dochterlief gaf me een duwtje terwijl ik van grote hoogte de inhoud van een pak vla in mijn mond goot.

Morgen lekker naar de Den Hertog actiedag.
Het kwaad straft zichzelf Philpot:). Of bent u gerechtigd vla vanuit het pak in de mond te gieten?
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door J.C. Philpot »

Ararat schreef:
J.C. Philpot schreef:Baard, poloshirt en vloer schoonvegen met de vaatdoek. Dochterlief gaf me een duwtje terwijl ik van grote hoogte de inhoud van een pak vla in mijn mond goot.

Morgen lekker naar de Den Hertog actiedag.
:haha
als ik mag vragen, wil je een indicatie geven van de leeftijd van dochterlief en van papalief? :D
Rond de 10 en rond de 40. Maar dochterlief kan wel een potje breken bij mij, dat scheelt.
Zeeuw schreef:Het kwaad straft zichzelf Philpot:). Of bent u gerechtigd vla vanuit het pak in de mond te gieten?
Het feit dat ik dat alleen doe als mijn vrouw niet in de ruimte aanwezig is spreekt voor zichzelf :)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10448
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zita »

Examencorrectie. Het is leuk en stom tegelijk. Leuk omdat ik nu kan zien of ze het ècht kunnen. Leuk om te zien hoe drie jaar in rare omstandigheden met ze zwoegen nou echt vruchten afwerpt. Leuk omdat mijn klassen het meestal heel goed doen.
En stom omdat ik vandaag niet uuuuren wil wikken en wegen, priegelen en overleggen, plussen en minnen, maar gewoon lekker met mn hoofd in de wind genieten van een goeie wandeling. Of dat boek lezen. Of eindelijk die tafel schilderen. Of even mn huis goed opruimen. Ik zie nooit zoveel klusjes om me heen als wanneer ik examens moet nakijken. Toch maar gym gaan geven, misschien. Of godsdienst. Of maatschappijleer. Of desnoods Engels, want dan ben je binnen een uurtje wel uitgepriegeld.
Vraag 1 scoort heel goed, en dat ga ik maar eens zien vast te houden.
Plaats reactie