Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door merel »

Bourdon16 schreef:
merel schreef:Ik vind het niet lekker. Onze jongste twee hadden daar nog nooit gegeten en waren ook niet enthousiast. De andere twee komen daar wel eens tijdens tussenuren en vinden het wel lekker.
Het enige wat ik goed vind aan de mac zijn de reclames. Althans dan lijkt het heel lekker..
Maar ik vind er verder echt niks aan. Te duur en niet lekker.
Precies ook mijn conclusie.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door Job »

merel schreef:
Bourdon16 schreef:
merel schreef:Ik vind het niet lekker. Onze jongste twee hadden daar nog nooit gegeten en waren ook niet enthousiast. De andere twee komen daar wel eens tijdens tussenuren en vinden het wel lekker.
Het enige wat ik goed vind aan de mac zijn de reclames. Althans dan lijkt het heel lekker..
Maar ik vind er verder echt niks aan. Te duur en niet lekker.
Precies ook mijn conclusie.
Als je het hebt over tussenuren zul je het wel over de leeftijdscategorie 'pubers' hebben? Tsja, in de groei zijn, bruisende hormonen: vettigheid en gemak is dan heerlijk. Ik zie bij een naburige Mc toch eigenlijk wel dat het bestaansrecht van de keten (daar) ontleend wordt aan deze leeftijdscategorie, maar ik heb geen zicht op de McDrive.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door refo »

Alle leeftijden komen bij de Mac.
Maar hoe kun je nu beweren dat 'het niet lekker' is, als je er eens in de 7 jaar komt. Het menu is erg uitgebreid. Je moet iets kiezen wat je lekker lijkt, zoals in elk restaurant. Soms valt dat tegen.
Intussen kies ik altijd een big tasty met frietjes zonder saus. Errug smakelijk.
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1105
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door Anselmus »

De Mc Wrap met kip en chilisaus of honingmosterdsaus is ook niet te versmaden en ook nog prima te doen qua calorieën :super
Fides Quaerens Intellectum
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door merel »

refo schreef:Alle leeftijden komen bij de Mac.
Maar hoe kun je nu beweren dat 'het niet lekker' is, als je er eens in de 7 jaar komt. Het menu is erg uitgebreid. Je moet iets kiezen wat je lekker lijkt, zoals in elk restaurant. Soms valt dat tegen.
Intussen kies ik altijd een big tasty met frietjes zonder saus. Errug smakelijk.
De Mac staat niet bekend om z'n uitgebreide smaken paillet of wisseling van smaken. De Big Tasty en Big Mac smaken nog exact hetzelfde als 20 jaar geleden. Indertijd heb ik regelmatig dingen van de Mac gegeten, maar zelden of nooit met groot plezier.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door merel »

moussaka
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door Zita »

Spaghetti carbonara met roergebakken prei en gebakken champignons.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door HersteldHervormd »

Kip pesto met pijnboompitten. Echt heel erg lekker.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door Chrisje72 »

Amerikaanse stijl gerookte kippendijen van de nieuwe barbecue.
Met gekookte aardappelen, boontjes en appelmoes. Afbeelding
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1424
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door Marck »

Chrisje72 schreef:Amerikaanse stijl gerookte kippendijen van de nieuwe barbecue.
Met gekookte aardappelen, boontjes en appelmoes. Afbeelding
Ik krijg er honger van. Ook al ben ik niet zo'n BBQ persoon. :-)
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door merel »

Chrisje72 schreef:Amerikaanse stijl gerookte kippendijen van de nieuwe barbecue.
Met gekookte aardappelen, boontjes en appelmoes. Afbeelding
Volgens mij at gisteren iedereen boontjes. Vorige week waren ze overal in de aanbieding.

Vandaag eten wij een kliekje boontjes en bloemkool.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door Zita »

Bobotie volgens dit recept https://www.flyingfoodie.nl/recept/bobotie/. Makkelijk en ik vond het erg lekker. Met rijst en draderige sperziebonen. T leek meer op flossen dan op boneneten.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door merel »

Heeft iemand tips voor gezond broodbeleg om mee te nemen in je broodtrommel? Ik wil graag de vleeswaren minderen, maar dan wordt het vervangen door boterhammen met hagelslag, pasta en pindakaas. Kaas kan natuurlijk altijd, maar daar is niet iedereen dol op en hummus blieven ze helemaal niet.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door helma »

De vega filet american van Lidl is hier favoriet. Evenals de vega leverpastei van Kips
Eiersalade eten ze ook graag op brood. En pindakaas.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten

Bericht door HersteldHervormd »

merel schreef:Heeft iemand tips voor gezond broodbeleg om mee te nemen in je broodtrommel? Ik wil graag de vleeswaren minderen, maar dan wordt het vervangen door boterhammen met hagelslag, pasta en pindakaas. Kaas kan natuurlijk altijd, maar daar is niet iedereen dol op en hummus blieven ze helemaal niet.
Kaas is ook niet duurzaam hoor. Ik zou overstappen op salades. Komkommersalade of eiersalade bijvoorbeeld.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie