Meeting

Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17342
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Meeting

Bericht door huisman »

helma schreef:Veenendaal
Mij te ver .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18723
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Meeting

Bericht door helma »

huisman schreef:
helma schreef:Veenendaal
Mij te ver .
Je wordt thuisgebracht....
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17342
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: RE: Re: Meeting

Bericht door huisman »

helma schreef:
huisman schreef:
helma schreef:Veenendaal
Mij te ver .
Je wordt thuisgebracht....

Kijk dat maakt het al beter. Zwemkleren mee ?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Meeting

Bericht door eilander »

Ik heb het wel in mn agenda gezet, maar het wordt dan wel de vierde avond weg in die week. Dus ja... ik heb het nog in beraad.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18723
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Meeting

Bericht door helma »

Neem gerust je vrouw mee Eilander.
Wim Anker
Berichten: 3895
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Meeting

Bericht door Wim Anker »

eilander schreef:Ik heb het wel in mn agenda gezet, maar het wordt dan wel de vierde avond weg in die week. Dus ja... ik heb het nog in beraad.
Ik knipper nog steeds met mijn ogen. Blijkbaar kan men op een forum gezamenlijk beamen dat het gezin belangrijk is en toch diametraal verschillen in hoe dit te concretiseren. Alhoewel we het wel eens zijn dat tijd met elkaar cruciaal is. :bobo

Als je nu twee hele maanden geen avonden weg bent geweest, gewoon thuis, voor vrouw en kinderen, en je weet bijna zeker dat de komende maanden de agenda ook helemaal leeg is zou je e.e.a "in beraad" kunnen nemen.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Meeting

Bericht door eilander »

Wim Anker schreef:
eilander schreef:Ik heb het wel in mn agenda gezet, maar het wordt dan wel de vierde avond weg in die week. Dus ja... ik heb het nog in beraad.
Ik knipper nog steeds met mijn ogen. Blijkbaar kan men op een forum gezamenlijk beamen dat het gezin belangrijk is en toch diametraal verschillen in hoe dit te concretiseren. Alhoewel we het wel eens zijn dat tijd met elkaar cruciaal is. :bobo

Als je nu twee hele maanden geen avonden weg bent geweest, gewoon thuis, voor vrouw en kinderen, en je weet bijna zeker dat de komende maanden de agenda ook helemaal leeg is zou je e.e.a "in beraad" kunnen nemen.
Geen vragen, wel een oordeel.
Ik had er ook al één klaar, maar ach... laat ook maar.
Wim Anker
Berichten: 3895
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Meeting

Bericht door Wim Anker »

Prima hoor. Ik vergis me elke keer door te denken dat dit een discussieforum is. Sorry daarvoor.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Meeting

Bericht door Mara »

Wim Anker schreef:Prima hoor. Ik vergis me elke keer door te denken dat dit een discussieforum is. Sorry daarvoor.
:heuu:
Het gevoel bekruipt mij net als bij een beginnende briefwisseling met een nieuwe penfriend: laat het maar een illusie blijven, want de werkelijkheid is misschien wel heel confronterend.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Meeting

Bericht door eilander »

Mara schreef:Het gevoel bekruipt mij net als bij een beginnende briefwisseling met een nieuwe penfriend: laat het maar een illusie blijven, want de werkelijkheid is misschien wel heel confronterend.
Ja, ik ben niet moeders mooiste inderdaad ;)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10439
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Meeting

Bericht door Orchidee »

Ach er zullen altijd mensen zijn die proberen overal azijn aan toe te voegen!
Net zoals er mensen zijn die letterlijk zuur bij hun lekkere maaltijd willen en eten
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23849
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Meeting

Bericht door refo »

Schillen versmaken nu eenmaal.
Online
DDD
Berichten: 28702
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Meeting

Bericht door DDD »

Wim Anker schreef:Prima hoor. Ik vergis me elke keer door te denken dat dit een discussieforum is. Sorry daarvoor.
Discussie kan toch ook netjes en respectvol verlopen? Ik begrijp je punt niet zo goed.
Gebruikersavatar
Ichtus
Berichten: 2162
Lid geworden op: 26 jul 2007, 22:37

Re: Meeting

Bericht door Ichtus »

Kwam laatst nog foto's tegen van langg geleden :modo
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18723
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Meeting

Bericht door helma »

Hoog tijd om het eens over te doen!
Plaats reactie