Ik ben Janique en ik studeer Sociale Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Ik lees al een tijdje mee op dit forum en nu heb ik eindelijk een goed excuus gevonden om toch maar een account aan te maken: momenteel doe ik namelijk onderzoek voor mijn bachelorscriptie, en daarvoor ben ik nog op zoek naar respondenten. Eén van de variabelen die ik meeneem in mijn onderzoek is religieuze overtuiging, dus vandaar dat ik denk dat dit forum een geschikte plek is om respondenten te werven.
Mijn onderzoek gaat over de Nederlandse identiteit en de multiculturele samenleving. Het onderzoek is volledig anoniem. Deelname kan vanaf 18 jaar en neemt ongeveer 5 à 10 minuten in beslag. Ik zou het erg op prijs stellen als u/jij de tijd wil nemen om deze vragenlijst in te vullen:
Dat is mogelijk tot en met woensdag 18 mei. En deel deze link gerust met anderen!
Alvast bedankt,
Janique
PS: Ik weet dat dit een discussieforum is, maar ik zou u/jou toch vriendelijk willen verzoeken om niet te discussiëren over de inhoud van de enquête onder deze post, zodat anderen daardoor niet beïnvloed worden bij het invullen van de vragen. Als u vragen of opmerkingen over dit onderzoek heeft, kunt u mij via e-mail bereiken (mijn e-mailadres is te vinden in het onderzoek).
PPS: Ik hoop dat de moderatoren het oké vinden dat ik dit oproepje plaats. Ik kon zo snel geen 'regels' vinden over het delen van onderzoeken, maar ik zag wel dat er eerder al enquêtes zijn gedeeld, dus ik waag het er maar op

Het onderzoek is op verzoek gesloten.